Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23bae5f-d5e9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.305 pkt.1) w związku z art.214 ust.1 pkt.7) ustawy, gdyż informacja o możliwości udzielenia zamówienia podobnego została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00023947/01 z dnia 26.03.2021 oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu łącznej wartości zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/IAM/2022/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy i rozwoju serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, obejmują w szczególności wykonanie prac polegających na:
1) Zapewnieniu infrastruktury developerskiej, w ramach której będzie utrzymywana w pełni odwzorowana kopia środowiska produkcyjnego Zamawiającego, umożliwiająca wykonywanie w trybie ciągłym:
a. testów jednostkowych
b. testów integracyjnych
c. ręcznej weryfikacji i odbioru wprowadzanych zmian
2) Synchronizacji / publikacji wykonanych, przetestowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na serwery produkcyjne
3) Wsparciu w razie konieczności przywrócenia starszych wersji aplikacji (rollback) jeśli na wersji produkcyjnej zostaną wykryte krytyczne błędy związane z nowo wydaną wersją aplikacji
4) Implementacji i rozbudowie automatycznych integracji z dostawcami usług zewnętrznych, takimi jak:
a. Serwisy social media
b. Operatorzy usług mailingowych
c. Operatorzy usług Marketing Automation
d. Operatorzy Bramek Płatności
e. Operatorzy usług reklamowych
f. Wewnętrzne systemy Księgowo-Rozliczeniowe
g. Wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy raportowania
5) Wdrażaniu zmian w zakresie backendowym, w tym:
a. Budowie i rozwoju modułów Drupal
b. Zmian konfiguracji engine Drupal 8
c. Zmian konfiguracji, wyglądu i ułożenia panelu administracyjnego
6) Wdrażaniu zmian w zakresie frontendowym, w tym:
a. Rozwoju logiki aplikacji w VUE.js
b. Zmian związanych z wyglądem strony – szablony HTML i CSS
i. ze szczególnym naciskiem na zgodność z WCAG 2.1 i kryteriami określonymi w Ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zarówno na poziomie wizualnym, jak i na poziomie kodu strony
ii. ze szczególnym naciskiem na wydajność wprowadzanych zmian – obciążenie wydajnościowe przeglądarki/procesora/karty graficznej/łącza internetowego Użytkownika
c. Implementacji ogólnodostępnych rozwiązań w javascript
d. Obsłudze zmian w routingu aplikacji
e. Obsłudze zmian w zakresie SEO
f. Obsłudze zmian w zakresie analitycznym
g. Implementacij animacji, mikrointerakcji, preloaderów, fake-content itp. rozwiązań
h. Testowaniu kompatybilności działania wprowadzanych rozwiązań z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi, takimi jak:
i. Desktop: Google Chrome, Firefox, Safari, Microsoft Edge
ii. Mobile: Chrome, Opera, Safari, Samsung Browser
i. Wdrażaniu zmian zgodnie z zastosowanym obecnie podejściem mobile-first, responsywności serwisu, mobile-friendly
7) Wdrażaniu poprawek związanych z bezpieczeństwem, zarówno dla systemów frontendowych jak i backendowych, jak również wszelkich usług powiązanych i warstwy komunikacji i przesyłania danych pomiędzy zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami
8) Ciągłej optymalizacji wydajności aplikacji
a. Frontendowej, w tym wdrażania najlepszych praktyk związanych z wydajnością renderowania strony, zarówno od strony technicznej jak i wizualnej, z uwzględnieniem czynników takich jak Critical Rendering Path, AMP, SPA
b. Backendowej, w tym dbania o działanie na najszybszej dostępnej platformie interpretującej język PHP – aktualizacja modułów z uwzględnieniem kompatybilności wstecznej, przeprowadzanie migracji na nowsze wersje, aktualizowanie modułów, etc.
c. Zasobów przechowujących dane, w tym:
i. Bazy Danych
ii. Engine cache
iii. Systemów plików
iv. CDN
9) Wsparciu technicznym dla Redakcji, w tym:
a. Rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez redakcję
b. Szkoleniu redaktorów pod kątem:
i. technicznych i wizualnych możliwości serwisu
ii. nowych implementowanych rozwiązań
iii. workflowu w ramach developowanego systemu
10) Poprawie jakości danych przechowywanych w systemie, w tym:
a. Analiz statystycznych danych
b. Sugestii poprawy jakości danych
c. Developowania rozwiązań typu ETL automatyzujących procesy poprawy jakości danych
11) Współpracy z Administratorem Serwerów IAM pod kątem dostosowania warstwy Software i Hardware do wymogów aplikacji
12) Utrzymywaniu workflowu developerskiego polegającego na:
a. Pracy z PM IAM w podejściu Agile, w modelu dwutygodniowych sprintów zakończonych każdorazowo demonstracją zakończonych zmian dla zespołu projektowego oraz planowaniem prac w ramach kolejnego sprintu. W ramach każdego sprintu powinno się odbyć co najmniej jedno spotkanie typu refinement/grooming.
b. Okresowych spotkaniach strategicznych, których celem jest planowanie roadmapy produktowej, poprzez wybór epik wdrażanych w danej wersji oraz układaniu kolejności tych epik w zależności od wartości biznesowej
c. automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI):
i. W tym automatycznego testowania przygotowywania funkcjonalności poprzez testy jednostkowe, funkcjonalne i integracyjne
ii. W tym automatycznego generowania dokumentacji na podstawie przygotowanego kodu aplikacji
Szacowana liczba godzin CR do realizowania w ramach umowy: około 350 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratio Web Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971852566
7.3.3) Ulica: ul. Tęczowa 57D lok. 124
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-601
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-27 do 2022-08-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "PRZYGOTOWANIE I WYKONANIE 8 MATERIAŁÓW MULTIMEDIALNYCH "DOBRE PRAKTYKI" W ZAKRESIE MODELI WSPÓŁPRACY SZKÓŁ PONADPOSTAWOWYCH, POLICEALNYCH ORAZ SZKÓŁ WYŻSZYCH, Z OBSZARU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO(...)
- Świadczenie usługi łącza stałego symetrycznego do Internetu, usługi Anty-DDoS oraz 32 stałych adresów IPv4 na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.