eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23bae5f-d5e9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.305 pkt.1) w związku z art.214 ust.1 pkt.7) ustawy, gdyż informacja o możliwości udzielenia zamówienia podobnego została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP 00023947/01 z dnia 26.03.2021 oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu łącznej wartości zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/IAM/2022/04

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy i rozwoju serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, obejmują w szczególności wykonanie prac polegających na:
1) Zapewnieniu infrastruktury developerskiej, w ramach której będzie utrzymywana w pełni odwzorowana kopia środowiska produkcyjnego Zamawiającego, umożliwiająca wykonywanie w trybie ciągłym:
a. testów jednostkowych
b. testów integracyjnych
c. ręcznej weryfikacji i odbioru wprowadzanych zmian
2) Synchronizacji / publikacji wykonanych, przetestowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na serwery produkcyjne
3) Wsparciu w razie konieczności przywrócenia starszych wersji aplikacji (rollback) jeśli na wersji produkcyjnej zostaną wykryte krytyczne błędy związane z nowo wydaną wersją aplikacji
4) Implementacji i rozbudowie automatycznych integracji z dostawcami usług zewnętrznych, takimi jak:
a. Serwisy social media
b. Operatorzy usług mailingowych
c. Operatorzy usług Marketing Automation
d. Operatorzy Bramek Płatności
e. Operatorzy usług reklamowych
f. Wewnętrzne systemy Księgowo-Rozliczeniowe
g. Wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy raportowania
5) Wdrażaniu zmian w zakresie backendowym, w tym:
a. Budowie i rozwoju modułów Drupal
b. Zmian konfiguracji engine Drupal 8
c. Zmian konfiguracji, wyglądu i ułożenia panelu administracyjnego
6) Wdrażaniu zmian w zakresie frontendowym, w tym:
a. Rozwoju logiki aplikacji w VUE.js
b. Zmian związanych z wyglądem strony – szablony HTML i CSS
i. ze szczególnym naciskiem na zgodność z WCAG 2.1 i kryteriami określonymi w Ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zarówno na poziomie wizualnym, jak i na poziomie kodu strony
ii. ze szczególnym naciskiem na wydajność wprowadzanych zmian – obciążenie wydajnościowe przeglądarki/procesora/karty graficznej/łącza internetowego Użytkownika
c. Implementacji ogólnodostępnych rozwiązań w javascript
d. Obsłudze zmian w routingu aplikacji
e. Obsłudze zmian w zakresie SEO
f. Obsłudze zmian w zakresie analitycznym
g. Implementacij animacji, mikrointerakcji, preloaderów, fake-content itp. rozwiązań
h. Testowaniu kompatybilności działania wprowadzanych rozwiązań z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi, takimi jak:
i. Desktop: Google Chrome, Firefox, Safari, Microsoft Edge
ii. Mobile: Chrome, Opera, Safari, Samsung Browser
i. Wdrażaniu zmian zgodnie z zastosowanym obecnie podejściem mobile-first, responsywności serwisu, mobile-friendly
7) Wdrażaniu poprawek związanych z bezpieczeństwem, zarówno dla systemów frontendowych jak i backendowych, jak również wszelkich usług powiązanych i warstwy komunikacji i przesyłania danych pomiędzy zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami
8) Ciągłej optymalizacji wydajności aplikacji
a. Frontendowej, w tym wdrażania najlepszych praktyk związanych z wydajnością renderowania strony, zarówno od strony technicznej jak i wizualnej, z uwzględnieniem czynników takich jak Critical Rendering Path, AMP, SPA
b. Backendowej, w tym dbania o działanie na najszybszej dostępnej platformie interpretującej język PHP – aktualizacja modułów z uwzględnieniem kompatybilności wstecznej, przeprowadzanie migracji na nowsze wersje, aktualizowanie modułów, etc.
c. Zasobów przechowujących dane, w tym:
i. Bazy Danych
ii. Engine cache
iii. Systemów plików
iv. CDN
9) Wsparciu technicznym dla Redakcji, w tym:
a. Rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez redakcję
b. Szkoleniu redaktorów pod kątem:
i. technicznych i wizualnych możliwości serwisu
ii. nowych implementowanych rozwiązań
iii. workflowu w ramach developowanego systemu
10) Poprawie jakości danych przechowywanych w systemie, w tym:
a. Analiz statystycznych danych
b. Sugestii poprawy jakości danych
c. Developowania rozwiązań typu ETL automatyzujących procesy poprawy jakości danych
11) Współpracy z Administratorem Serwerów IAM pod kątem dostosowania warstwy Software i Hardware do wymogów aplikacji
12) Utrzymywaniu workflowu developerskiego polegającego na:
a. Pracy z PM IAM w podejściu Agile, w modelu dwutygodniowych sprintów zakończonych każdorazowo demonstracją zakończonych zmian dla zespołu projektowego oraz planowaniem prac w ramach kolejnego sprintu. W ramach każdego sprintu powinno się odbyć co najmniej jedno spotkanie typu refinement/grooming.
b. Okresowych spotkaniach strategicznych, których celem jest planowanie roadmapy produktowej, poprzez wybór epik wdrażanych w danej wersji oraz układaniu kolejności tych epik w zależności od wartości biznesowej
c. automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI):
i. W tym automatycznego testowania przygotowywania funkcjonalności poprzez testy jednostkowe, funkcjonalne i integracyjne
ii. W tym automatycznego generowania dokumentacji na podstawie przygotowanego kodu aplikacji

Szacowana liczba godzin CR do realizowania w ramach umowy: około 350 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratio Web Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971852566

7.3.3) Ulica: ul. Tęczowa 57D lok. 124

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-601

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-27 do 2022-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.