eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoDostawa fabrycznie nowych znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240268900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be3e105a-bb91-4792-b9de-3fdff1ab0a67

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie infrastrukturą drogową

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowych znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be3e105a-bb91-4792-b9de-3fdff1ab0a67

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082385/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup znaków i urządzeń BRD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZDiM.SA.222.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00. O każdej wysyłce znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego Wykonawca powiadomi telefonicznie Zamawiającego na dzień przed wysyłką a następnie dołączy dokumenty potwierdzające ilość i parametry wysłanego materiału.
3. Znaki i urządzenia BRD muszą odpowiadać parametrom określonym w załączniku nr 1 – 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz warunków ich umieszczania na drogach ( Dz.U. z 2019 r. poz. 2211 z późn. zm.), a także być zgodne ze szczegółową specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928120-5 - Elementy barier

34992200-9 - Znaki drogowe

34992300-0 - Znaki uliczne

34928300-1 - Bariery ochronne

34928460-0 - Słupki drogowe

34928472-7 - Oznakowanie

35121800-6 - Wypukłe lustra bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153587,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219859,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153587,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMOL SP. zo.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452565502

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 84

7.3.4) Miejscowość: Pyrzowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-625

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153587,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.