eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisnaBudowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440011

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 49

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 468 63 38, 13 468 63 44, 13 468 63 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminacisna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4cf34e1-4af1-42c8-b5ff-ff4b71f42b4e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cf34e1-4af1-42c8-b5ff-ff4b71f42b4e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055315/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr FEPK.02.06-IZ.00-0028/23, pn. „Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GGiB.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4187895,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ew. 427/6 w miejscowości Wetlina, gmina Cisna”.
Budynek stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Podstawowe parametry techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy: 40,00 m2,
- powierzchnia użytkowa: 27,75 m2,
- powierzchnia całkowita: 40,00 m2,
- kubatura brutto budynku: 193,90 m3,
- wymiary budynku: 5,00 m x 8,00 m,
- wysokość budynku: 5,88 m,
- liczba kondygnacji: 1.
Opis konstrukcji budynku:
- fundamenty - ławy i stopy żelbetowe;
- ściany fundamentowe – żelbetowe monolityczne;
- ściany nadziemia - murowane z pustaków ceramicznych na zaprawie tradycyjnej;
- strop - płytowy, żelbetowy monolityczny;
- konstrukcja dachu - drewniana, krokwiowa;
- pokrycie dachu - dachówka ceramiczna;
- posadzka - żelbetowa, zbrojona konstrukcyjnie;
- stolarka – PCV;
- izolacje termiczne – styropian.

Infrastruktura towarzysząca budynku - wg specyfikacji w branżowych:
- wewnętrzną instalację wody zimnej i ciepłej, instalację kanalizacji sanitarnej,
- instalacja technologiczna uzdatniania wody, z zespołem elementów zewnętrznych wchodzących w skład technologii poboru i uzdatniania wody, zbiorników podziemnych wody uzdatnionej,
- instalacja kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków,
- instalację energii elektrycznej i AKPiA
- ogrodzenie terenu,
- utwardzenia terenu i umocnienia skarp,
- odwodnienia terenu,
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca na potrzeby budowy wykona niezbędne utwardzenia terenu dla celów dojazdu i prac budowlanych poszczególnych obiektów SUW,
2) Wykonawca, podczas odbioru końcowego, zobowiązany jest
przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej
w 3 egzemplarzach wraz oprogramowaniem źródłowym systemu sterowania oraz panela operatorskiego w wersji edytowalnej, nie zabezpieczone hasłami.
3) Zamawiający wprowadza zmianę w zakresie branży Elektrycznej i AKPiA:
- pomiary przepływu wody surowej, wody uzdatnionej, wody uzdatnionej za zestawem hydroforowym z wykorzystaniem przepływomierzy elektromagnetycznych lub ultradźwiękowych wpiętych do systemu sterowania SUW z wykorzystaniem sygnałów
4-20mA lub magistrali.
- pompy dozujące chemię (podchloryn sodu, koagulant) sterowane za pomocą systemu sterowania w oparciu o przepływ z przepływomierzy,
4) Należy wykonać system monitoringu za pomocą kamer z rejestratorem zapewniającym archiwizację nagrań na min. 7 dni.
5) Należy wyposażyć kolumny filtracyjne w autonomiczne głowice umożliwiające przekazywanie informacji o stanie pracy do systemu sterowania.
6) Należy wyposażyć zbiornik koagulacji w mieszadło zasilane za pośrednictwem falownika.
7) W miejscu dozowania koagulantu do wody surowej należy zastosować mieszacz statyczny wykonany ze stali nierdzewnej.
8) Wykonawca na czas okresu gwarancyjnego zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego serwisu gwarancyjnego wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi na własny koszt. Wykonawca, w dokumentacji powykonawczej, określi czasookres przeglądów serwisowych z wykazem niezbędnych prac i materiałów eksploatacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2700000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinka sieci wodociągowej - kategoria obiektu budowlanego – XXVI o długość L=4892 m”
Sieć wodociągowa o średnicy zewnętrznej 125-160mm SDR11 RC i długości 4892m z rur polietylenowych. Na trasie wodociągu hydranty nadziemne (30szt.), strefowe studnie redukcji ciśnienia z wodomierzami (3 szt.), zasuwy liniowe DN125 orz DN150.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1487895,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3720000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLSKIE CENTRUM WODY PIESZCZOCH" SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370454243

7.3.3) Ulica: Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487895,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487895,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INKO 2001 K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342632385

7.3.3) Ulica: ul. LWOWSKA 220

7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1830111,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.