Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638518/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00645969/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00664633/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisna 49
1.5.2.) Miejscowość: Cisna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 468 63 38, 13 468 63 44, 13 468 63 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminacisna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4cf34e1-4af1-42c8-b5ff-ff4b71f42b4e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cf34e1-4af1-42c8-b5ff-ff4b71f42b4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055315/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr FEPK.02.06-IZ.00-0028/23, pn. „Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GGiB.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4187895,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ew. 427/6 w miejscowości Wetlina, gmina Cisna”.Budynek stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Podstawowe parametry techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy: 40,00 m2,
- powierzchnia użytkowa: 27,75 m2,
- powierzchnia całkowita: 40,00 m2,
- kubatura brutto budynku: 193,90 m3,
- wymiary budynku: 5,00 m x 8,00 m,
- wysokość budynku: 5,88 m,
- liczba kondygnacji: 1.
Opis konstrukcji budynku:
- fundamenty - ławy i stopy żelbetowe;
- ściany fundamentowe – żelbetowe monolityczne;
- ściany nadziemia - murowane z pustaków ceramicznych na zaprawie tradycyjnej;
- strop - płytowy, żelbetowy monolityczny;
- konstrukcja dachu - drewniana, krokwiowa;
- pokrycie dachu - dachówka ceramiczna;
- posadzka - żelbetowa, zbrojona konstrukcyjnie;
- stolarka – PCV;
- izolacje termiczne – styropian.
Infrastruktura towarzysząca budynku - wg specyfikacji w branżowych:
- wewnętrzną instalację wody zimnej i ciepłej, instalację kanalizacji sanitarnej,
- instalacja technologiczna uzdatniania wody, z zespołem elementów zewnętrznych wchodzących w skład technologii poboru i uzdatniania wody, zbiorników podziemnych wody uzdatnionej,
- instalacja kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków,
- instalację energii elektrycznej i AKPiA
- ogrodzenie terenu,
- utwardzenia terenu i umocnienia skarp,
- odwodnienia terenu,
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca na potrzeby budowy wykona niezbędne utwardzenia terenu dla celów dojazdu i prac budowlanych poszczególnych obiektów SUW,
2) Wykonawca, podczas odbioru końcowego, zobowiązany jest
przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej
w 3 egzemplarzach wraz oprogramowaniem źródłowym systemu sterowania oraz panela operatorskiego w wersji edytowalnej, nie zabezpieczone hasłami.
3) Zamawiający wprowadza zmianę w zakresie branży Elektrycznej i AKPiA:
- pomiary przepływu wody surowej, wody uzdatnionej, wody uzdatnionej za zestawem hydroforowym z wykorzystaniem przepływomierzy elektromagnetycznych lub ultradźwiękowych wpiętych do systemu sterowania SUW z wykorzystaniem sygnałów
4-20mA lub magistrali.
- pompy dozujące chemię (podchloryn sodu, koagulant) sterowane za pomocą systemu sterowania w oparciu o przepływ z przepływomierzy,
4) Należy wykonać system monitoringu za pomocą kamer z rejestratorem zapewniającym archiwizację nagrań na min. 7 dni.
5) Należy wyposażyć kolumny filtracyjne w autonomiczne głowice umożliwiające przekazywanie informacji o stanie pracy do systemu sterowania.
6) Należy wyposażyć zbiornik koagulacji w mieszadło zasilane za pośrednictwem falownika.
7) W miejscu dozowania koagulantu do wody surowej należy zastosować mieszacz statyczny wykonany ze stali nierdzewnej.
8) Wykonawca na czas okresu gwarancyjnego zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego serwisu gwarancyjnego wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi na własny koszt. Wykonawca, w dokumentacji powykonawczej, określi czasookres przeglądów serwisowych z wykazem niezbędnych prac i materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 2700000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa odcinka sieci wodociągowej - kategoria obiektu budowlanego – XXVI o długość L=4892 m”Sieć wodociągowa o średnicy zewnętrznej 125-160mm SDR11 RC i długości 4892m z rur polietylenowych. Na trasie wodociągu hydranty nadziemne (30szt.), strefowe studnie redukcji ciśnienia z wodomierzami (3 szt.), zasuwy liniowe DN125 orz DN150.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1487895,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3720000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLSKIE CENTRUM WODY PIESZCZOCH" SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370454243
7.3.3) Ulica: Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLSKIE CENTRUM WODY PIESZCZOCH" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POLSKIE CENTRUM WODY PIESZCZOCH" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487895,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487895,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INKO 2001 K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342632385
7.3.3) Ulica: ul. LWOWSKA 220
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1830111,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.