Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu i ciągów pieszych na terenie Samorządowego Przedszkola nr 46 w Krakowie na os. Na Skarpie 46
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole nr 46 w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121377550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Na Skarpie 46
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-911
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p46@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p46.eprzedszkola.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
przedszkole publiczne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu i ciągów pieszych na terenie Samorządowego Przedszkola nr 46 w Krakowie na os. Na Skarpie 462.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd3f28f-c7ec-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038118/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja/remont tarasów w Samorządowym Przedszkolu nr 46, os. Na Skarpie 46, Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu, dla przeprowadzonego w 2021 r. w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy postępowania o udzielenie zamówienia pn.
„Remont tarasu i murków w Przedszkolu Samorządowym nr 46 w Krakowie na os. Na Skarpie
46”. przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy,
określając przedmiot, zakres oraz warunki na jakich każde z nich zostanie udzielone.
Wartość zamówień podobnych została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia
podstawowego. Spełnione zostały warunki dla udzielenia zamówienia, którego dotyczy niniejsze
ogłoszenie.
Spełnione zostały przesłanki uprawniające do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z
wolnej ręki na podstawie z art. 305 ust.1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2244f86a-1f76-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P46/ZP/1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249890,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji technicznej robót remontowych na terenie Samorządowego Przedszkola nr 46 w Krakowie na os. Na Skarpie 46 obejmujących remont murków tarasu zlokalizowanego przy wschodniej elewacji budynku przedszkola wraz z balustradami oraz remont nawierzchni alejek w ogrodzie wraz z wymianą części ogrodzenia z bramami i furtkami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Zdebski Global Serwis Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120269700
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Zdebski Global Serwis Group
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Zdebski Global Serwis Group
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 3
- DOSTARCZENIE OPTYKI ARTROSKOPOWEJ Z WYPOSAŻENIEM
- Analiza rozwiązań zagospodarowania wód opadowych dla budynków Województwa Małopolskiego podlegających modernizacji energetycznej.
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.