eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza"Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli w Gminie Rajcza"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli w Gminie Rajcza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli w Gminie Rajcza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a9f75c5-4417-4c95-ace2-719da3620e69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji (szczegóły opisano w sekcji "Informacje dodatkowe" niniejszego ogłoszenia

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a9f75c5-4417-4c95-ace2-719da3620e69

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego – za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl.
Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przedszkole w Soli:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części I prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części II prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części III prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części IV prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 –Przedszkole w Rajczy:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części V prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części VI prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.
2. Postępowanie w części VII prowadzone jest w związku z realizacją projektu:
a) Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.
9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnienie warunku, jeśli wykaże, odrębnie dla każdej części zamówienia, że w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) dokonał dostawy pomocy dydaktycznych dla placówek oświatowych na kwotę:
a) dla części pierwszej zamówienia – co najmniej 10 000,00 zł,
b) dla części drugiej zamówienia – co najmniej 10 000,00 zł,
c) dla części trzeciej zamówienia - co najmniej 15 000,00 zł,
d) dla części czwartej zamówienia - co najmniej 20 000,00 zł,
e) dla części piątej zamówienia - co najmniej 50 000,00 zł,
f) dla części szóstej zamówienia - co najmniej 10 000,00 zł,
g) dla części siódmej zamówienia - co najmniej 10 000,00 zł,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Wykonawca przy składaniu ofert na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać te same dostawy w ramach każdej z części.
Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (o których mowa w ust. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub zakresie wykonania przedmiotu umowy,
2) zajdzie konieczność uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
3) działania siły wyższej,
4) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,
5) zakończenia wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji możliwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana całkowitej wartości umowy,
6) ustawowej zmiany stawki VAT,
7) zmiany podwykonawcy (o ile dotyczy) występującego po stronie Wykonawcy (w przypadku podejrzenia, że zdolność techniczna i zawodowa podwykonawcy nie gwarantuje odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów),
8) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy,
9) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana.
6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4).
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Zamawiający i przedstawiciel Wykonawcy.
9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej– aneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 03 kwietnia 2025 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia);
Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia);
Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia);
Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.