Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Lipinki Łużyckie położonej na działce nr 13/15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683626230
1.5.8.) Numer faksu: 683626241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipinki-luzyckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef04479f-a8b7-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Lipinki Łużyckie położonej na działce nr 13/152.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef04479f-a8b7-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058996/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Lipinki Łużyckie położonej na działce nr 13/15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRO/271/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn: „Przebudowa i rozbudowa mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Lipinki Łużyckie położonej na działce nr 13/15”, w formule „zaprojektuj i wybuduj” na działkach:
13/15 – oczyszczalnia ścieków
13/23 – dojazd drogą gminną
13/28 – punkt zrzutu ścieków dowożonych
13/29 – staw biologiczny
w obrębie 0006 Lipinki Łużyckie, w powiecie żarskim, w województwie lubuskim.Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Etap 1. Projektowanie.
Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego oraz w upoważnionych organach
administracyjnych kompletne Dokumenty Wykonawcy obejmujące:
1) Aktualizację mapy do celów projektowych w niezbędnym zakresie i skali, wersja papierowa i elektroniczna.
2) Ostateczną koncepcję programowo-przestrzenną przed przystąpieniem do opracowania Projektu Budowlanego, (obejmującą koncepcję technologiczną).
3) Projekt Budowlany wielobranżowy opracowany w zakresie zgodnym z przepisami prawa budowlanego zawierający:
projekt zagospodarowania terenu,
projekt architektoniczno – budowlany,
informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
uzyskanie Decyzji o lokalizacji celu publicznego,
uzyskanie Decyzji o Środowiskowych uwarunkowaniach,
uzgodnienie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
uzgodnienie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
uzgodnienie Powiatowego Konserwatora Zabytków,
uzyskanie uzgodnienia Rzeczoznawcy ds. ppoż.,
uzgodnienie ze Spółek Wodnych,
uzgodnienie z Wód Polskich,
uzyskanie Decyzji pozwolenia Wodno – Prawnego,
uzgodnienia rzeczoznawców ds. bhp, ppoż. i sanitarnych,
Decyzję na wycinkę drzew i krzewów,
inne wymagane prawem uzgodnienia,
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania ostatecznej i prawomocnej Decyzji o Pozwoleniu na Budowę.
4) Projekt techniczny (wykonawczy) dla celów realizacji inwestycji opracowany zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
5) Projekt Organizacji Robót.
6) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
7) Projekt rozruchu.
8) Dokumentacja geologiczno – inżynierska wraz z uzyskaniem wymaganych zgód (dokumentacja wymagana ze względu na słabe warunki gruntowe), oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące:
9) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i sieci międzyobiektowych wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych.
10) Instrukcję eksploatacji oczyszczalni ścieków.
11) Dokumentację Techniczno-Ruchową wszystkich urządzeń odrębnie.
12) Instrukcje stanowiskowe oraz instrukcje BHP, p.poż.
13) Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego.
14) Sprawozdanie z rozruchu, w którym Wykonawca przedstawi wyniki w zakresie pozwalającym na sprawdzenie osiągniętych przez niego parametrów technologicznych i efektu końcowego inwestycji.
15) Dziennik rozruchu - prowadzony w trakcie rozruchu.
16) Dokumenty ze szkolenia personelu.
17) Protokoły sprawdzeń i badań oraz inne dokumenty wymagane przepisami i warunkami uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie.
18) Pozwolenie na użytkowanie.
Dokumentacja będzie przekazywania przez Wykonawcę wg następującego harmonogramu:
1) Ostateczna Koncepcja programowo-przestrzenna i technologiczna.
2) Wielobranżowy Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej Decyzji o Pozwoleniu na Budowę - 14 miesięcy od daty podpisania umowy.
3) Projekty Powykonawcze.
4) Projekt Rozruchu - 1 miesiąc przed rozpoczęciem rozruchu.
Etap 2. Roboty budowlane.
Oczyszczalnia ścieków powinna stanowić zblokowany obiekt inżynieryjny, w celu ograniczenia powierzchni zabudowy. Zbiorniki technologiczne oczyszczalni ścieków takie jak zbiornik reaktora, zbiornik osadu itp. powinny być wykonane z betonu odpornego na korozję. Ze względów hydraulicznych powinny być okrągłe, co obniża koszty eksploatacji obiektu. Reaktor biologiczny powinien być w bezpośredniej bliskości budynku technicznego nie więcej niż 2,5 m i połączony powinien być kanałem technologicznym, który posłuży również jako pomost wejściowy do reaktora. Reaktor biologiczny powinien być obsypany skarpą pełniącą rolę izolacji termicznej.
Budynek techniczny powinien być wykonany metodą tradycyjną i wypełniać wymagania określone w decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. W budynku powinny być wydzielone pomieszczenia dla obsługi oczyszczalni, szatni brudnej, szatni czystej wraz z zapleczem socjalnym. Antresola budynku technicznego powinna być wykorzystana również do umiejscowienia urządzeń technologicznych. Usytuowanie pomieszczenia dmuchaw powinno umożliwiać wykorzystanie ciepła produkowanego przez pracujące dmuchawy do ogrzewania pomieszczenia technologicznego. Wszelkie podstawowe urządzeniatechnologiczne wraz z armaturą technologiczną powinny być usytuowane w budynku technicznym w celu eliminacji oddziaływania oczyszczalni na środowisko oraz umożliwiać łatwy dostęp obsługi.
Zbiornik osadu nadmiernego powinien być usytuowany w pobliżu reaktora i budynku technicznego, wyniesiony nad teren oczyszczalni, obsypany skarpą, dopływ osadu nadmiernego powinien odbywać się grawitacyjnie.
Przewiduje się realizację następujących robót:
1) Technologia – wyposażenie technologiczne podstawowych elementów oczyszczalni:
1. Punkt zlewny ścieków i osadów dowożonych
a) Separator zanieczyszczeń stałych z szybkozłączem do odbioru ścieków
b) Pomiar przepływu ścieków dowożonych
c) Moduł rejestracyjny z wydrukiem danych
2. Zbiornik uśredniający ścieków i osadów dowożonych
a) Układ napowietrzania / mieszania
b) Porcjowe dozowanie ścieków
3. Pompownia główna
a) Stacja pomp zatapialnych
4. Mechaniczne podczyszczanie ścieków
a) Krata hakowa
b) Prasopłuczka
c) Przenośnik śrubowy skratek
d) Piaskownik poziomy (budynek techniczny na piętrze)
5. Oczyszczanie biologiczne
a) Selektor – warunki niedotlenione stosowane dla procesu, dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry sedymentacyjne
b) Komora denitryfikacji/nitryfikacji
c) Osadnik wtórny pionowy – separacja osadu od ścieków
6. Pomieszczenie dmuchaw
a) Stacja dmuchaw
b) Układ dystrybucji powietrza
7. Pomiar ilości ścieków oczyszczonych
a) Przepływomierz elektromagnetyczny
8. Zbiornik osadu
a) Układ napowietrzania
b) Układ zagęszczania osadu nadmiernego
9. Mechaniczne odwadnianie osadu nadmiernego
a) Pompa osadu
b) Prasa śrubowo-talerzowa
c) Stacja przygotowania i dozowania flokulantu
d) Przenośnik śrubowy osadu
10. Stacja wapnowania osadu odwodnionego
a) Zestaw do wapnowania
b) Przenośnik śrubowy wapna
2) Architektura i konstrukcja – budowa n/w obiektów (zgodnie ze schematem i PZT)
1. Bioreaktor (w projekcie należy przewidzieć drugi zapasowy bioreaktor do przyszłej rozbudowy),
2. Budynek techniczny z częścią techniczno-technologiczną (stacja dmuchaw, stacja odwadniania osadu) i częścią socjalną
3. Zbiornik osadu
4. Pompownia ścieków
5. Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych
6. Studnia pomiarowa
7. Taca najazdowa i separator ścieków
8. Stacja zlewcza ścieków dowożonych
9. Wiata pod agregat prądotwórczy
10. Wiata na osad odwodniony
11. Zbiornik uśredniający osadów dowożonych
3) Budowa sieci wodociągowej z przyłączami,
4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej międzyobiektowych technologicznych i wylotu do odbiornika ścieków oczyszczonych (należy wybudować nowy prefabrykowany wylot).
W ramach zadania należy wykonać nowe sieci kanalizacji sanitarnej łącznie z odcinkiem od wylotu do przy stawie do studni S15.
5) Budowa zasilania elektroenergetycznego tj. WLZ od złącza kablowo-pomiarowego wybudowanego przez operatora Sieci do Zestawu Tablic Zasilających, linii kablowej zasilającej na terenie oczyszczalni linii kablowej oświetleniowej oraz dostawa i montaż agregatu prądotwórczego,
6) Budowa sieci elektroenergetycznych sterowniczych i sygnalizacyjnych,
7) Budowa systemu pomiarów i automatyki,
8) Budowa dróg i placów na terenie oczyszczalni,
9) Rozruch technologiczny oczyszczalni,
10) Budowa instalacji telemizji CCTV (min. 4 kamery)
11) Wycinki drzew i krzewów,
12) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
13) Roboty rozbiórkowe.
W ramach zadania należy wykonać prace rozbiórkowe wszystkich obiektów starej oczyszczalni ścieków.
Obiekty zostały zinwentaryzowane w ramach opracowania: Inwentaryzacja oczyszczalni ścieków Lipinkach Łużyckich
Wszystkie obiekty Oczyszczalni Ścieków (oprócz płyt drogowych), Wykonawca zobowiązany jest rozebrać i zutylizować w ramach ceny kontraktowej.
Zamawiający przed złożeniem oferty przez potencjalnego Wykonawcę zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy i jej otoczenia w celu dodatkowego (ponad informacje zawarte w PFU) oszacowania na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i jego wyceny z punktu widzenia Wykonawcy.
Uwaga:
Nowe obiekty planuje się wybudować w miejscu istniejących obiektów oczyszczalni z tego powodu wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas prowadzenia robót tymczasowej oczyszczalni ścieków.
3. Szkolenia. Rozruchy.
Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego, przeprowadzi rozruch urządzeń i rozruch całej oczyszczalni.
4. Efekt końcowy inwestycji - Wykaz Gwarancji
Efektem końcowym inwestycji ma być:
a) wybudowanie obiektów o minimalnych wymogach zapisanych w programie funkcjonalno – użytkowym,
b) uzyskanie i utrzymanie wymaganego składu ścieków oczyszczonych,
c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12950000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22898986,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12950000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa BudujeszDom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080422836
7.3.3) Ulica: Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Górzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12950000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI LIPINKI ŁUŻYCKIE
więcej: przetargi LIPINKI ŁUŻYCKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.