eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoBudowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice -Święciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice -Święciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniazdp@powiat-leszczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice -Święciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07dea440-07e8-4343-bf84-a46c9f768c6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035179/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice - Święciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiej: Tak 2.15.) Nazwa projektu lub programu Zamówienie jest realizowane ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 3 Fundusze europejskie dla zrównoważonej mobilności miejskiej w Wielkopolsce, Działania 03.02 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/p.n/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: rozbudowę drogi powiatowej w ramach zadania „Przebudowa drogi powiatowej nr 4772P Lasocice-Święciechowa wraz z budową drogi dla rowerów” oraz zadanie „Miejsca przesiadkowe w Lasocicach w ramach zadania „Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4772P na odcinku Lasocice-Święciechowa w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej”.
2. Zakres opracowania przewiduje wykonanie drogi dla rowerów o szerokości 2,50 m i długości 2150,71 m (nawierzchnia drogi zostanie wykonana z betonu asfaltowego). Zaprojektowano zjazdy z drogi na poszczególne posesje wykonane z betonu asfaltowego, ograniczone opornikami betonowymi o wymiarach 12x25 cm.
3. W zakresie opracowania przewiduje się również wykonanie utwardzenia z kostki brukowej o grubości 8 cm, które krawędzie zabezpieczone zostaną obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30 cm, krawężnika betonowego o wymiarach 15x30x100 cm oraz krawężnika betonowego najazdowego o wymiarach 15x22x100 cm. Przewiduje się montaż solarnej lampy ulicznej, montaż wiaty przystankowej (7,5x2 m), montaż wiaty przystankowej 4x1,3 m oraz montaż stojaków dla rowerów (5 szt.).
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- roboty przygotowawcze w zakresie rozbiórki elementów drogi (przepustów, nawierzchni z tłucznia),
- roboty ziemne,
- odwodnienie korpusu drogowego w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej,
- wykonanie konstrukcji nawierzchni drogi dla rowerów oraz zjazdów,
- prace brukarskie,
- roboty wykończeniowe w zakresie umocnienia skarp i rowów, utwardzenia pobocza,
- oznakowanie dróg w zakresie montażu oznakowania pionowego oraz poziomego; rodzaj i zakres oznakowania do uzgodnienia z Zamawiającym,
5. Zakres opracowania w ramach zadania dotyczącego budowy miejsc przesiadkowych przewiduje wykonanie utwardzenia terenu, ustawienie wiaty przystankowej, wyznaczenie miejsca przesiadkowego dla autobusów, montaż stojaków dla rowerów oraz montaż ulicznej lampy solarnej. Na całym placu przewidziano korytowanie i wzmocnienie podłoża. Nawierzchnia ma zostać wykonana z kostki betonowej, bezfazowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, na podbudowie z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie, na wzmocnionym podłożu z kruszywa stabilizowanego cementem. Krawędzie należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej oraz krawężnikiem betonowym zwykłym 15x30x100 cm, a także najazdowym z oporem na wjeździe 15x22x100 cm.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja techniczna – załącznik nr 10 do SWZ
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 7 do SWZ
- pomocniczy kosztorys ofertowy- załącznik nr 9 do SWZ
- przedmiar robót – załącznik nr 8 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.

7. Gwarancja i rękojmia:
- wymagany okres gwarancji na wykonany zakres umowy – min. 36 miesięcy - maks. 60 miesięcy,
- wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – min. 36 miesięcy - maks. 60 miesięcy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2458493,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3604283,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2458493,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Borowczyk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961801081

7.3.3) Ulica: ul. Jana Piko 5

7.3.4) Miejscowość: Krobia

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2458493,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa podpisana jest w dniu 24.03.2025 r. - okres realizacji zamówienia- 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj. 24.09.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.