Og³oszenie z dnia 2021-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00178283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00233380/01 - Wynik z dnia 2021-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji w budynku oficyny w Zespole Pa³acowo Parkowym w Rudo³towicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polski Zwi±zek Niewidomych Centrum Edukacyjno-Leczniczo-Rehabilitacyjne dla Dzieci i M³odzie¿y w Rudo³towicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27630234200130
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zawadzkiego 128
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudo³towice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-229
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 449 05 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zameczek.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zameczek.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Polski Zwi±zek Niewidomych Centrum Edukacyjno - Leczniczo - Rehabilitacyjne dla Dzieci i M³odzie¿y w Rudo³towicach
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji w budynku oficyny w Zespole Pa³acowo Parkowym w Rudo³towicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c92b5f61-0700-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00163509
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.zameczek.org.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zameczek.org.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu:
• systemu komunikacji miniPortal udostêpnionego przez Urz±d Zamówieñ Publicznych pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl ;
• platformy ePUAP dostêpnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego na platformie ePUAP:/PZN_CELR/zameczek/skrytkaESP
• poczty elektronicznej (adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: biuro@zameczek.org.pl )
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zobligowany jest do posiadania konta na platformie ePUAP oraz podania w formularzu ofertowym adresu swojej Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP, na któr± kierowana bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
3. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do udostêpnionych m.in. na mini Portalu dedykowanych formularzy, umo¿liwiaj±cych komunikacjê z Zamawiaj±cym, tj: formularza do komunikacji oraz formularza do z³o¿enia, zmiany oraz wycofania oferty lub wniosku.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w nastêpuj±cych dokumentach:
• Instrukcja korzystania z miniPortalu dostêpna pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSytemuMiniPortalePUAP.pdf
• Regulamin ePUAP dostêpny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150MB.
6. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy pzp.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê i godzinê ich przekazania na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego na platformie ePUAP lub datê i godzinê wp³ywu na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (decyduj±ce znaczenie bêdzie mia³a data otrzymania wiadomo¶ci przez system pocztowy Zamawiaj±cego).
8. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP lub ID postêpowania.
9. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na platformie ePUAP oraz udostêpnionego w systemie mini portal przesy³aj±c j± na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej zamawiaj±cego na platformie ePUAP: /PZN_CELR/zameczek/skrytkaESP) dostêpnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
10. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania, opisany zosta³ w „Instrukcji u u¿ytkownika” na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
11. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych pdf lub doc (w tym równie¿ docx) i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, zosta³ opisany w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Nie dopuszcza siê mo¿liwo¶ci z³o¿enia skanu oferty.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwane dalej: „RODO”) informujê, i¿:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Zwi±zek Niewidomych Centrum Edukacyjno – Leczniczo – Rehabilitacyjne dla Dzieci i M³odzie¿y w Rudo³towicach ul. Zawadzkiego 128, 43-229 Rudo³towice;
2) kontakt z Administratorem Ochrony Danych: adres e-mail: rodo@zameczek.org.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych („PZP”) w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w postaci przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – w niniejszym przypadku postêpowania pn. „Remont elewacji budynku oficyny z zespole pa³acowo – parkowym w Rudo³towicach”, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwymi negocjacjami art. 275 pkt 2) pzp, znak sprawy: 1/RB/2021;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w zale¿no¶ci od potrzeby, bêd± podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy PZP, cz³onkowie komisji przetargowej, jak równie¿ podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± prawn± i bezpieczeñstwem danych osobowych w Polskim Okrêgu Niewidomych Centrum Edukacyjno – Leczniczo – Rehabilitacyjnym dla Dzieci i M³odzie¿y w Rudo³towicach , dostawcy us³ug technicznych i informatycznych Polskiego Okrêgu Niewidomych Okrêgu ¦l±skiego;
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres wymagany prawem, a Polski Okrêg Niewidomych Centrum Edukacyjno – Leczniczo – Rehabilitacyjne dla Dzieci i M³odzie¿y w Rudo³towicach, przechowuje protokó³ wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy;
6) posiada Pani/Pan:
na zasadach art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na zasadach art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na zasadach art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
7) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na zasadach art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) podanie danych osobowych jest obligatoryjne na mocy przepisu prawa; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP, a brak podania danych mo¿e skutkowaæ niemo¿liwo¶ci± udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub niemo¿no¶ci± wykonania czynno¶ci, dla których konieczne jest przetwarzanie Pani/Pana danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/RB/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji w budynku oficyny w Zespole Pa³acowo Parkowym w Rudo³towicach. Zakres robót obejmuje:
1) Skucie tynków i prace naprawcze ¶cian zewnêtrznych,
2) Renowacja stolarki okiennej – okna skrzyniowe – 9 sztuk;
3) Demonta¿ stolarki drzwiowej- 4 sztuki i wykonanie 3 nowych otworów drzwiowych oraz monta¿ 4 nowych drzwi ( 1 drzwi wejd± na to samo miejsce);
4) Zamurowanie 1 pary drzwi w ¶cianie pó³nocnej
5) Wykonanie nowych tynków i wprowadzenie kolorystyki w oparciu o badania stratygraficzne – zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi – kolor KABE FARB WERK 420
6) Izolacja pionowych ¶cian fundamentowych wraz z drena¿em opaskowym budynku oficyny, odprowadzeniem wody do studzienek;
7) Po wykonaniu izolacji pionowych- wykonanie/ odtworzenie chodnika wokó³ budynku z kostki betonowej nawi±zuj±cej stylem do istniej±cej kostki oraz odtworzenie 4 studzienek kanalizacyjnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W zakresie kryterium 1 „cena za realizacjê zamówienia” komisja przetargowa przeprowadzi punktacjê wg wzoru: (cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert : cena oferty badanej ) x 100 x znaczenie (60%)
2. W zakresie kryterium 2 „Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane” komisja przetargowa przeprowadzi punktacjê wg n/w zasady:
60 miesiêcy gwarancji i rêkojmi– 20 pkt
84 miesiêcy i wiêcej gwarancji i rêkojmi – 40 pkt
Oferowany okres gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach. Je¿eli wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiaj±cy przeliczy go na miesi±ce zgodnie z zasad± 1 rok = 12 miesiêcy.
MINIMALNY wymagany przez zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 48 miesiêcy. W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ wymagany okresu gwarancji na przedmiot zamówienia lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 PZP.
Uwaga:
Przy stosowaniu wzorów matematycznych wyniki obliczeñ bêd± uwzglêdniane przez komisjê przetargow± do dwóch miejsc po przecinku, a zaokr±glenia bêd± przyjmowane wg ogólnie obowi±zuj±cych zasad matematycznych.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów oceny oferty. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
4. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
5. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
8. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunku okre¶lonego w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±cych:1.sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Na potwierdzenie spe³nienia warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100 000 z³ ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dla Zamawiaj±cego warunkiem wystarczaj±cym bêdzie wykazanie dysponowania na czas realizacji zamówienia co najmniej osob± zdoln± do wykonania zamówienia tj. posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci- konstrukcyjno-budowlanej, która zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U.2018 poz. 2067 z pó¼n. zm ), przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 1725 z pó¼n. zm.), lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z pó¼n. zm.) tj. osob± której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug
transgranicznych”).
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Dla Zamawiaj±cego warunkiem wystarczaj±cym bêdzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 130 000 z³ brutto;
Wykazane roboty budowlane musz± dotyczyæ obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub obiektu znajduj±cego siê w strefie ochrony konserwatorskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdziale XIVA pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdziale VII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100 000 z³ ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dla Zamawiaj±cego warunkiem wystarczaj±cym bêdzie wykazanie dysponowania na czas realizacji zamówienia co najmniej osob± zdoln± do wykonania zamówienia tj. posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci- konstrukcyjno-budowlanej, która zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U.2018 poz. 2067 z pó¼n. zm ), przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz zrzeszon± we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 1725 z pó¼n. zm.), lub spe³niaj±c± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z pó¼n. zm.) tj. osob± której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Dla Zamawiaj±cego warunkiem wystarczaj±cym bêdzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 130 000 z³ brutto;
Wykazane roboty budowlane musz± dotyczyæ obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub obiektu znajduj±cego siê w strefie ochrony konserwatorskiej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), podanych w tabeli na koñcu formularza Oferta, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i STWiORB) – bêd± one stanowiæ za³±czniki do oferty – w przypadku zastosowania przez Wykonawcê materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych podczas realizacji zamówienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), podanych w tabeli na koñcu formularza Oferta, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i STWiORB) – bêd± one stanowiæ za³±czniki do oferty – w przypadku zastosowania przez Wykonawcê materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych podczas realizacji zamówienia.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Inne niezbêdne dokumenty, w tym o¶wiadczenia, które Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty:1. Wype³niony formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. Kosztorysy ofertowe sporz±dzone w oparciu o niniejsz± SWZ wraz z za³±cznikami, obejmuj±ce wycenê poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem sk³adników ceny (w szczególno¶ci rg, kp, zysk itp.) oraz cenê ogó³em.
3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, a reprezentuj±cym Wykonawcê, w szczególno¶ci poprzez podpisywanie/po¶wiadczanie dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê oraz innych sk³adanych w toku postêpowania.
4. Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1.3. oraz 1.4. polegaj± na zdolno¶ciach innych podmiotów.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w rozdziale V SWZ tj.
a) Dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), podanych w tabeli na koñcu formularza Oferta, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i STWiORB) – bêd± one stanowiæ za³±czniki do oferty – w przypadku zastosowania przez Wykonawcê materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych podczas realizacji zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. W przypadku wspólników spó³ki cywilnej nie jest wymagane sk³adanieww. pe³nomocnictwa, gdy z za³±czonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisuj±cego ofertê do reprezentowania spó³ki
cywilnej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 pzp, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) co do zmiany terminu wykonania umowy w razie:
a) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego albo przerw w wykonywaniu robót powsta³ych na skutek okoliczno¶ci, za które ponosi odpowiedzialno¶æ Zamawiaj±cy - o ilo¶æ dni przerwy w wykonywaniu umowy z powodu wskazanych okoliczno¶ci;
b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest umowa - o ilo¶æ dni przerwy w wykonywaniu umowy z powodu wskazanych okoliczno¶ci;
c) wyst±pienia robót dodatkowych, zamiennych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy i maj± wp³yw na termin zakoñczenia inwestycji. Termin zakoñczenia robót mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania tych robót;
d) panuj±cych niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych, dokonywanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - o ilo¶æ dni przerwy w wykonywaniu umowy z powodu wskazanych okoliczno¶ci;
e) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy - o ilo¶æ dni zawieszenia robót;
f) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci - o ilo¶æ dni przerwy w wykonaniu robót spowodowanych tymi okoliczno¶ciami.
g) konieczno¶ci zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron - o ilo¶æ dni niewykonywania robót z powodu wskazanych okoliczno¶ci;
h) wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej (przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne wobec Stron, o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci) która uniemo¿liwi wykonywanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2) zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji; je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym, ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
• Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego przez podwykonawcê/ów.
• Zmiana poprzez wprowadzenie / zg³oszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu / czê¶ci zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie zosta³ wskazany w Ofercie, stanowi zmianê umowy i musi byæ poprzedzona zawarciem aneksu do umowy.
• Zmiana poprzez rezygnacjê ze wskazanego w Ofercie zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego przez podwykonawcê nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
• Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy,
3. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpstwie zmiany bêd±cej skutkiem dzia³añ organów pañstwowych - ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku warto¶æ wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Dopuszcza siê równie¿ zmian umowy o których mowa w paragrafie 18 pkt 4- 11 projektu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-15 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na platformie ePUAP oraz udostêpnionego w systemie miniPortal przesy³aj±c j± na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej zamawiaj±cego na platformie ePUAP: /PZN_CELR/zameczek/skrytkaESP dostêpnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wie¿y Ariañskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTE¦ sam!" - III
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieñcz±cej ¶rodkow± kapliczkê z 1711 r., przy wje¼dzie do dawnego dworu w miejscowo¶ci Ho³oby, w Ukrainie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w ¦rodzie Wielkopolskiej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.