Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku A w Horyńcu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010347026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Moniuszki 1a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@fsusr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fsusr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Osoba prawna typu korporacyjnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku A w Horyńcu-Zdroju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1f80acc-0943-48dc-a89a-4b75ff1a3d2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00377197/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa schodów zewnętrznych w Horyńcu - Zdroju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1f80acc-0943-48dc-a89a-4b75ff1a3d2a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Szczegółowe informacje zawarto w SWZ Rozdział I p. VIII i p. XI.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje o RODO zawiera SWZ-rozdział I pkt. XX. KLAUZULA INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FS.ZPN.251.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na nieruchomość składają się budynki o przeznaczeniu hotelowym oraz budynek basenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą: projekt techniczny, projekt architektoniczno – budowlany, STWiORB, przedmiar robót). Powyższa dokumentacja stanowi załącznik do PPU.
Roboty budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie, w godzinach pracy określonych w § 1 PPU.
Uwaga!
Zamawiający wymaga demontażu stopnic (płyt przyklejonych na stopniach) oraz oczyszczenia i przygotowania do ponownego ich montażu, przy czym czynność czyszczenia odzyskanego granitu musi być wykonywana w sposób eliminujący zapylenie.
Przedmiotowe prace są objęte ostateczną Decyzją pozwolenia na budowę nr 47/2025 z dnia 18.02.2025 r. wydaną przez Starostę Lubaczowskiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że:
w zakresie doświadczenia - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał dwie roboty budowlane w budynkach użyteczności publicznej lub mieszkalnych, które swym zakresem obejmowały remont lub przebudowę lub budowę, o wartości każdej nie mniejszej niż 120 000.00 zł netto (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy 00/100),
i roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
2. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 109 ust. 4 Pzp,
3. oświadczenia wykonawcy, iż nie znajduje się na liście osób i podmiotów - prowadzonej przez ministra właściwego ds. wewnętrznych - dotyczących sankcji, o których mowa w SWZ p. XIV.1.8,
4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
przy czym przepis art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający uwzględnia odpowiednio,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje, bądź
b) inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na OFERTĘ składają się następujące dokumenty:1. Interaktywny formularz oferty - nie podlega uzupełnieniu,
2. FORMULARZ UZUPEŁNIAJĄCY OFERTY wg. Załącznika nr 1 do SWZ - nie podlega uzupełnieniu,
3. Wstępny HARMONOGRAM Robót – wskazujący kolejność następujących po sobie prac z podaniem przewidywanego czasu ich trwania, Liczbę Etapów (uwzględniających terminy płatności) / Etap postępowania - zakres robót przewidywany w danym etapie / przewidywany (orientacyjny) termin realizacji tego etapu / łączny Termin realizacji inwestycji - nie podlega uzupełnieniu,
4. Kosztorys szczegółowy, o którym mowa w SWZ p. XVI.4. i 5 (uwzględniający wszystkie pozycje przedmiarów) - nie podlega uzupełnieniu.
5. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne wykonawcy wg Załącznika nr 2 do SWZ, w formacie i wymaganiach zgodnych z opisem zawartym w pkt. XI.
6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w p. 2.14 i 2.15 poniżej.
7. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, wskazujące, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Wadium.
Niezałączenie któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. od 2.2. do 2.4. spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
Niezabezpieczenie oferty wadium spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, Zamawiający wymaga wykazania po jednej robocie wykonanej przez każdego z wykonawców lub wykazania przez każdego z wykonawców zrealizowania odpowiedniego zakresu (branżowego) określonego w ww. warunku.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i charakter zmian umowy określa § 18 PPU.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje o konieczności dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert, która wyznaczona jest na 03-04-2025 r. o godz. 11:00, w przypadku zmiany terminu wizji zamawiający poinformuje wykonawcę/ów oraz zamieści informację na stronie Internetowej / BIP wyznaczając dzień i godzinę. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego Pzp trybu udzielania wyjaśnień treści SWZWizja lokalna jest warunkiem koniecznym do złożenia ważnej oferty. Zamawiający zgodnie z art. 226 ust.1 p. 18) Pzp odrzuci ofertę, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
Miejsce wizji: CRR KRUS „Kresowiak” w Horyńcu-Zdroju wejście od ul. Sanatoryjnej 2.
Osoba wskazana do kontaktu ws. wizji lokalnej – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjnych Pan Krzysztof Woźny nr tel. (16) 631-30-58 adres e-mail crrhoryniec@krus.gov.pl
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
- Rozbudowa systemu dziennikarskiego Belsat TV na potrzeby redakcji TVP World
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- Rozbudowa (modernizacja ) oczyszczalni ścieków w Prostkach
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.