Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa nowego pojazdu zasilanego gazem CNG do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inneko.ezamawiajacy.pl/pn/inneko/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa nowego pojazdu zasilanego gazem CNG do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-543ed991-d1ee-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prowadzone uprzednio postępowanie nr PZP.271/01.2023-TP zostało unieważnione.
Podstawa prawna unieważnienia:
art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
W związku z powyższym, na podstawie art. 305 pkt 2 zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio nie złożono oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0d67d142-a3bc-11ed-9236-36fed59ea7dd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/1A.2023-WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232334,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące podwozia pojazdu:
− rok produkcji: nie starszy niż 2022 rok fabrycznie nowy
− typ podwozia: dwuosiowe,
− dopuszczalna masa całkowita nie więcej niż 3,5 tony,
− silnik zasilany gazem ziemnym (CNG) spełniający wymagania ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Dz. U. 2018 poz. 317,
− moc silnika min. 130KM
− silnik spełniający normy emisji spalin min. EURO 6
− układ hamulcowy z systemem ABS,
− układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie,
− hamulce osi przedniej i tylnej – tarczowe,
− chlapacze przeciw błotne standardowe,
− dwa komplety kluczy.
− rama pojazdu w kolorze szarym
− pojazd winien spełniać warunki techniczne i posiadać obowiązkowe - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami na terenie RP.
2) Wymagania dotyczące kabiny pojazdu:
− kabina krótka, w kolorze białym,
− koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem;
− fotel kierowcy regulowany min. w dwóch płaszczyznach,
− lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, elektrycznie regulowane i ogrzewane,
− radio wraz z instalacją radiową,
− centralny zamek,
− immobilizer,
− sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego,
szyby boczne otwierane elektrycznie,
− układ kierowniczy z lewej strony,
− klimatyzacja i ogrzewanie,
− komputer pokładowy,
− światło ostrzegawcze typu „belka” w kolorze pomarańczowym.
− 3 miejsca siedzące,
3) Wymagania dotyczące zabudowy
- zabudowa skrzyniowa (o wymiarach minimum 3600x2000x2000)
- burty z aluminium,
- podwyższenie burt typu siatka ze stali konstrukcyjnej (w kolorze srebrnym),
- podwyższone burty winny mieć drzwiczki rewizyjne z prawej strony oraz winny mieć możliwość rozładunku za pomocą drzwi dwuskrzydłowych zamontowanych z tyłu.
-podłoga ze sklejki antypoślizgowej, wodoodpornej, lakierowanej dwustronnie o grubości minimum 15 mm.
-podłoga skrzyni ładunkowej winna być wyposażona w uchwyty do mocowania ładunku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADF AUTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 931101884
7.3.3) Ulica: ul. Karkonoskiej 45
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-01INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.