eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi międzynar. transportu elementów wystaw stałych do Pawilonu Pl. oraz kompleksowej usługi montażu i demontażu elementów wystaw stałych w Paw. Pl. na Wystawie Światowej Expo 2020



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi międzynar. transportu elementów wystaw stałych do Pawilonu Pl. oraz kompleksowej usługi montażu i demontażu elementów wystaw stałych w Paw. Pl. na Wystawie Światowej Expo 2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://paih.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi międzynar. transportu elementów wystaw stałych do Pawilonu Pl. oraz kompleksowej usługi montażu i demontażu elementów wystaw stałych w Paw. Pl. na Wystawie Światowej Expo 2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a92ae60-da87-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPiZP/DSiPG.25/15/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 378712,02 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 319000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie kompleksowej usługi międzynarodowego transportu lotniczo – wodno drogowego elementów wystaw stałych do Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju oraz z Pawilonu Polskiego w Dubaju do Polski po zakończeniu Wystawy Światowej Expo 2020 (część I). Zamówienie w zakresie części I będzie także obejmowało prawo opcji, którego przedmiotem będzie:
a) transport raportów branżowych do Pawilonu Polskiego w Dubaju – ten zakres zamówienia zostanie zrealizowany w osobnych terminach (od jednego do trzech).
b) zapewnienie magazynowania skrzyń transportowych i palet wraz z opakowaniami transportowanych elementów oraz skrzyń zabezpieczających urządzenie i elementy stołu na czas trwania Expo, zapewniającego ich przechowanie w nienaruszonym stanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60161000-4 - Usługi w zakresie transportu paczek

60420000-8 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego

60600000-4 - Usługi transportu wodnego

4.5.5.) Wartość części: 320000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie kompleksowej usługi montażu i demontażu elementów wystaw stałych: instalacji „Polski Stół” w II części ścieżki zwiedzania oraz instalacji Oskara Zięty jako części wystawy stałej w V części ścieżki zwiedzania w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju (część II)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIVERSAL EXPRESS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-01-04-419

7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-146

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące części /zakresy zamówienia:
Etap 1, Etap 2, Etap 3, Etap 4
Podwykonawcą będzie:
UNIVERSAL EXPRESS RELOCATIONS SP. Z O.O.; EMIRATES (RZĄDOWA SPÓŁKA HANDLOWA) ODDZIAŁ W POLSCE; FILS International Freight & Logistic Services LLC, HART LOGISTICS SPÓŁKA Z O.O

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195223,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195223,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195223,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Konsorcjum: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Członek Konsorcjum: FM Aldentro sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004870933

7.3.3) Ulica: Ul. Głogowska 14

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-734

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195223,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.