Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133913/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 883 00 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2e09d09-c181-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e09d09-c181-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032965/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej
w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5 ”. Zakres przedmiotu zamówienia
w podziale na etapy obejmuje:
1) Etap I: Modernizacja przepompowni P-5, w tym w szczególności:
a) Wymiana dwóch szaf sterowania, które sterują pompami próżniowymi i tłocznymi oraz odpowiadają za prawidłowe działanie zamykania zasuw podczas rozszczelnienia sieci.
b) Wymiana skorodowanego rurociągu wyrzutowego filtra.
c) Dostawa i montaż systemu kompensacji mocy biernej z automatyczną regulacją.
d) Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie przepompowni.
e) Wykonanie niezbędnych dokumentacji, w tym m.in. projektu instalacji fotowoltaicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i opinii oraz dokonaniem odpowiednich zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót.
2) Etap II: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów, w tym w szczególności:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej z przyłączami w ul. Partyzantów w Dęblinie wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1351 ze zm.), zwanej dalej Prawo Budowlane, wraz z aktualnymi przepisami wykonawczymi do ustawy, rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
b) Opracowanie przedmiarów robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
c) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
d) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień oraz dokonaniem zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji ruchu.
e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień i opinii od właściwych organów.
f) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
g) Dokonanie właściwym organom zgłoszenia rozpoczęcia robót.
h) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową.
i) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
j) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
k) Zgłoszenie właściwym organom zakończenia wykonania robót wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (lub braku sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania) – jeśli taka decyzja będzie wynikać z pozwolenia na budowę lub obowiązujących przepisów prawa.
3) Etap III: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Środkowej, w tym w szczególności:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej z przyłączami w ul. Środkowej w Dęblinie wraz
z odtworzeniem nawierzchni dróg, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1351 ze zm.), zwanej dalej Prawo Budowlane, wraz z aktualnymi przepisami wykonawczymi do ustawy, rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
b) Opracowanie przedmiarów robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
c) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
d) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień oraz dokonaniem zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji ruchu.
e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień i opinii od właściwych organów.
f) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
g) Dokonanie właściwym organom zgłoszenia rozpoczęcia robót.
h) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową.
i) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
j) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
k) Zgłoszenie właściwym organom zakończenia wykonania robót wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (lub braku sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania) – jeśli taka decyzja będzie wynikać z pozwolenia na budowę lub obowiązujących przepisów prawa.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza wykonanie dla etapu II i III jednej dokumentacji projektowej z podziałem na etapy.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, zwany dalej PFU, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 31.03.2023 r. do godz. 10:00 zostały złożone dwie oferty. Cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 6 248 400,00 zł brutto i przewyższa ona kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 5 000 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu.
W związku z powyższym wystąpiły ustawowe przesłanki do unieważnienia postępowania. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.