Og³oszenie z dnia 2025-03-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00090111/01 - Og³oszenie z dnia 2025-02-05
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Dostawy materia³ów do sterylizacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy materia³ów do sterylizacji”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff1c9842-75db-47f2-9353-d17ab6051d03
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00163827
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00005163/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawy materia³ów do sterylizacji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00090111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA/4/TPBN/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Wska¼niki biologiczne do kontroli procesów sterylizacji par± wodn±.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 173000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Rêkawy papierowo-foliowe.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 254000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Rêkawy w³ókninowo-foliowe ze wska¼nikiem do sterylizacji par± wodn± i formaldehydem.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23000 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. W³óknina sterylizacyjna, gramatura 59 g/m² do sterylizacji par± wodn± i formaldehydem4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50000 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Papier krepowany do sterylizacji, gramatura 58-60 g/m² do sterylizacji par± wodn± i formaldehydem.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31000 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6. Wska¼niki paskowe do kontroli procesów sterylizacji par±i formaldehydem.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 35000 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7. Testy do kontroli wsadu procesów sterylizacji par± i formaldehydem.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74000 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8. Test Bowie-Dick.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25000 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9. Testy kontroli skuteczno¶ci mycia.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 120000 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10. Akcesoria do konserwacji narzêdzi.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16000 PLN
Czê¶æ 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11. Akcesoria do konserwacji narzêdzi.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20000 PLN
Czê¶æ 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12. Wk³adki absorpcyjne.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3000 PLN
Czê¶æ 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13. Plomby, ta¶my, filtry, pisaki, os³onki, testy zgrzewu.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 80000 PLN
Czê¶æ 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14. Akcesoria do myjni- dezynfektorów i sterylizatorów.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 209107,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 209107,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209107,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spó³ka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008052380
7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11 lok. 318
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygra³a firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 209107,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 301907,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 339379,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301907,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruñskie Zak³ady Materia³ów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870514656
7.3.3) Ulica: ul. ¯ó³kiewskiego 20/26,
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUÑSKIE ZAK£ADY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
TORUÑSKIE ZAK£ADY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 301907,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 58384,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 58384,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58384,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006236011
7.3.3) Ulica: ul. S³owikowskiego 39
7.3.4) Miejscowo¶æ: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 58384,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 40098,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44102,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40098,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruñskie Zak³ady Materia³ów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870514656
7.3.3) Ulica: ul. ¯ó³kiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygra³a firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 40098,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2616,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2616,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2616,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spó³ka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008052380
7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11 lok. 318
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUÑSKIE ZAK£ADY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
TORUÑSKIE ZAK£ADY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2616,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97229,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 97229,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97229,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006236011
7.3.3) Ulica: ul. S³owikowskiego 39
7.3.4) Miejscowo¶æ: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygra³a firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 97229,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006236011
7.3.3) Ulica: ul. S³owikowskiego 39
7.3.4) Miejscowo¶æ: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygra³a firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 120121,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 120121,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120121,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006236011
7.3.3) Ulica: ul. S³owikowskiego 39
7.3.4) Miejscowo¶æ: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygra³a firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 120121,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 11
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 11)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 12
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 12)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3652,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5215,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3652,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 12)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO-MEDIC Jerzy Kudrycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050225102
7.3.3) Ulica: ul. Sk³adowa 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygra³a firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3652,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 13
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 13)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 96497,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 100795,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96497,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 13)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO-MEDIC Jerzy Kudrycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050225102NIP
7.3.3) Ulica: ul. Sk³adowa 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 96497,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 14
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 14)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica: Urzêdu Miejskiego oraz Urzêdu Stanu Cywilnego zlokalizowanych przy ul. Armii Krajowej 47-49"
- Dostawy okulistycznych materia³ów szewnych
- Dostawy materia³ów medycznych do biopsji tkanek piersi wraz z dzier¿aw± systemu do zabiegów
- Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w ¦widnicy
- Organizacja szkoleñ/kursów/warsztatów dla nauczycieli w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 i "ekoMy" FEDS.08.01-IZ.00-0274/24"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w ¦widnicy w latach 2025-2026.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawy wyrobów medycznych dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej "Dom Kombatanta" z siedzib± przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i dostawa elektrod
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- STERYLNE WYROBY MEDYCZNE DO ZABIEGÓW W PAKIECIE I ORAZ PREPARATY DO LECZENIA RAN W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DÊBICY
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.