Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00058382/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 22 60
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 22 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdb3a9d7-9c9a-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb3a9d7-9c9a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i robót w celu wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na Dostosowaniu do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu, gmina Chodel (dz. nr 648, obr. 0006 - Chodel). Budowie szybu windowego oraz dostosowanie łazienek zlokalizowanych na parterze i niskim parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych.
ZAKRES INWESTYCJI
- budowa szybu windowego z przedsionkiem
- wykonanie niezbędnych instalacji (wentylacyjnej, elektrycznej obejmującej przebudowę części odbiorczej tablicy głównej TG, zasilanie tablicy wstępnej zasilania TWZ dźwigu osobowego w energię elektryczną z głównej tablicy rozdzielczej TG oraz montaż opraw LED automatycznie załączanych za pośrednictwem wbudowanych czujników ruchu PIR dla wymaganego doświetlenia wyjść z windy. Przebudowie podlega istniejąca instalacja odgromowa z uwagi na kolizję przewodu odprowadzającego z projektowanym szybem windy),
- przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
- wykonanie utwardzenia terenu wokół szybu
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
- przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zgłoszenie urządzenia do objęcia dozorem technicznym oraz protokołu z badania technicznego i przedłożenie decyzji zezwalającej na eksploatację
Zakres projektowanych prac dotyczących dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych obejmuje:
Architektura:
- poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach działowych, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- częściowy remont i wykonanie ścian działowych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- rozbiórka ścianek działowych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- roboty wykończeniowe
Branża sanitarna:
- remont i przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- remont i przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- przeniesienie grzejników w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- wykonanie wentylacji mechanicznej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
Branża elektryczna:
- wymiana instalacji elektrycznej – oświetleniowej i gniazd wtykowych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- montaż central wentylacyjnych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
Niski parter
- Wykucie z muru ościeżnic stalowych - 4 szt.
- Rozebranie ścianki z cegieł grub. ½ cegły -26,63 m2
- Rozebranie posadzki z płytek – 17,87 m2
- Rozebranie wykładziny ściennej z płytek 12,39 m2
- Ławy fundamentowe - 2,13 m3
- Fundamenty z bloczków betonowych - 0,4 m3
- Ścianki działowe - 15,2 m2
- Ściany murowane z bloczków z betonu kom.-3,50 m3
- Montaż skrzydeł drzwiowych -5 szt.
- Tynki na ścianach- 91,19 m2
- Sufit podwieszany kasetonowy -14,00 m2
- Licowanie ścian płytkami -52,76 m2
- Posadzki z płytek z kamieni sztucznych -18,60 m2
- Malowanie farbą silikonową -16,64 m2
- Przewody wentylacyjne– 34,31 m
- Wyrzutnie dachowe kołowe typ D,E, G o śr. do 125 mm - 1 kpl
- Wentylatory kanałowe o śr. otworu ssącego do 125 mm – 2 szt
- Rurociągi z PCV kanalizacyjne w gotowych wykopach.
- Rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach 1,15 m
- Instalacja wodociągowa rurociągi z tworzyw sztucznych 15 mm -6,57 m
- Rurociągi z tworzyw sztucznych 20 mm – 20,1 m
- Umywalki porcelanowe wraz z bateriami 2 kpl.
- Ustępy z płuczką 2 kpl.
- Umywalka dla niepełnosprawnych wraz z baterią.
- Ustęp z płuczką ustępową typu „kompakt” z uchwytami dla niepełnosprawnych
- Instalacja przyzywowa z WC dla niepełnosprawnych 1 kpl
- Oprawy nastropowe 3 kpl
- Sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych
Parter
- Wykucie z muru ościeżnic stalowych - 10 szt.
- Rozebranie ścianki z cegieł grub. ½ cegły -11,18 m2
- Rozebranie posadzki z płytek – 24,18 m2
- Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 57,68 m2
- Sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych - 2,5 m
- Ścianki działowe – 5,45 m2
- Montaż skrzydeł drzwiowych -9 szt.
- Tynki na ścianach- 67,76 m2
- Sufit podwieszany kasetonowy -57,06 m2
- Licowanie ścian płytkami -34,92 m2
- Posadzki z płytek z kamieni sztucznych -26,53 m2
- Malowanie farbą emulsyjną -123,32 m2
- Przewody wentylacyjne– 30,46 m
- Rurociągi z PCV kanalizacyjne
- Instalacja wodociągowa rurociągi z tworzyw sztucznych 15 mm -3,4 m
- Rurociągi z tworzyw sztucznych 20 mm – 23,3 m
- Umywalki porcelanowe wraz z bateriami 2 kpl.
- Ustępy z płuczką 2 kpl
- Umywalka dla niepełnosprawnych wraz z baterią 1 kpl.
- Ustępy z płuczką ustępową typu „kompakt” z uchwytami dla niepełnosprawnych 1 kpl.
- Brodziki natryskowe z bateriami natryskowymi 1kpl
- Instalacja elektryczna
- Ustawienie tablicy informacyjnej
5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia w następujących okresach:
a) Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego bez uwag.
Uwaga: dodatkowy okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
b) Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostaje zrównany z zaproponowanym w ofercie okresem gwarancji, przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego bez uwag.
c) Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896236,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1293345,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896236,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Karol Chojnacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431019431
7.3.4) Miejscowość: Kiedrzyn 51
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896236,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 214 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu: " Rozwój CUS w Opolu Lubelskim"
- "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Miejskim w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.