eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa środków czystości dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY-BIAŁOŁĘKA M. ST. WARSZAWY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015740188

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Modlińska 190

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 03-119

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: 22 510 36 20

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbfo.waw.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.waw.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163899

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00156286

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
:Szczegółowe informacje są zawarte w Rozdziale VIII - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

Po zmianie:
Szczegółowe informacje są zawarte w Rozdziale VIII - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
a) wypełniony Formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
b) karty charakterystyki i/lub opisy techniczne i/lub karty katalogowe wszystkich produktów znajdujących się w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ). Każdy opis produktu powinien być opisany numerem pozycji formularza cenowego (załącznik nr 3 do SWZ),
c) w przypadku oferowania produktów równoważnych – dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, to jest w szczególności:
- dane techniczne
- karty katalogowe/karty charakterystyki
- zdjęcia.
d) w przypadku oferowania produktów równoważnych – załącznik nr 7 do SWZ

Po zmianie:
a) wypełniony NOWY AKTUALNY 04.04.2023 Formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
b) karty charakterystyki i/lub opisy techniczne i/lub karty katalogowe wszystkich produktów znajdujących się w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ). Każdy opis produktu powinien być opisany numerem pozycji formularza cenowego (załącznik nr 3 do SWZ),
c) w przypadku oferowania produktów równoważnych – dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, to jest w szczególności:
- dane techniczne
- karty katalogowe/karty charakterystyki
- zdjęcia.
d) w przypadku oferowania produktów równoważnych – załącznik nr 7 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-05 09:00

Po zmianie:
2023-04-12 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-05 09:15

Po zmianie:
2023-04-12 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-04

Po zmianie:
2023-05-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.