Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229380/01 - Wynik z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie 3 procesów projektowo-konsultacyjnych i sporządzenie koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla 3 placów: Teatralnego, Bankowego i Żelaznej Bramy wraz analizami ich otoczenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie 3 procesów projektowo-konsultacyjnych i sporządzenie koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla 3 placów: Teatralnego, Bankowego i Żelaznej Bramy wraz analizami ich otoczenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb8f983d-c3fa-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013398/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przeprowadzenie 3 procesów projektowo-konsultacyjnych i sporządzenie koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla 3 placów: Teatralnego, Bankowego i Żelaznej Bramy wraz analizami ich otoczenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/MB/271/II-34/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 3 procesów projektowo-konsultacyjnych i sporządzenie koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla obszarów obejmujących 3 place: plac Teatralny, plac Bankowy, plac Żelaznej Bramy wraz z analizami ich otoczenia.
2. Przedmiot zamówienia świadczony będzie w podziale na etapy, które zostaną przeprowadzone dla każdego z placów osobno (Placu Teatralnego, Placu Bankowego i Placu Żelaznej Bramy):
1) Etap I – analiza terenu z bezpośrednim otoczeniem (m.in. na podstawie wizji w terenie oraz dokumentów, opracowań i materiałów udostępnionych przez Zamawiającego),
2) Etap II- warsztaty i spotkania z interesariuszami,
3) Etap III – opracowanie końcowe,
4) Etap IV – prezentacja koncepcji.
3. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 201 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wstępny harmonogram spotkań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja procesu projektowo-konsultacyjnego
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:1. w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwie usługi obejmujące procesy partycypacyjne planowania przestrzeni np. metodą charrette dla miast o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 400 000 mieszkańców.
2. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób, przeznaczonym do realizacji zamówienia, w tym:
a) co najmniej jedną osobą, która obejmie funkcję specjalisty z zakresu gospodarki przestrzennej (architekt, urbanista) posiadającą doświadczenie, w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert, w opracowaniu co najmniej jednego wielobranżowego projektu koncepcyjnego lub projektu realizacyjnego placu, ulicy lub fragmentu ulicy obejmującego: nawierzchnię, zieleń, małą architekturę oraz oświetlenie dla miasta o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 400 000 mieszkańców,
b) co najmniej jedną osobą, która obejmie funkcję specjalisty z zakresu architektury posiadającą doświadczenie, w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na opracowaniu co najmniej jednej/jednego koncepcji/projektu architektonicznego zespołu budynków publicznych, mieszkalnych, handlowych lub mieszanych powiązanych z przestrzenią publiczną dla miasta o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 400 000 mieszkańców.
c) co najmniej jedną osobą, która obejmie funkcję specjalisty z zakresu architektury krajobrazu posiadającą doświadczenie, w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na opracowaniu co najmniej jednego projektu zieleni w przestrzeni publicznej np. na placu lub na ulicy,
d) co najmniej jedną osobą, która obejmie funkcję specjalisty z zakresu komunikacji drogowej posiadającą doświadczenie, w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na opracowaniu co najmniej jednego projektu rozwiązań komunikacyjnych w przestrzeni publicznej dla miasta o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 400 000 mieszkańców,
e) co najmniej jedną osobą, która obejmie funkcję specjalisty z zakresu socjologii posiadającą wykształcenie kierunkowe lub pokrewne lub co najmniej 3-letnie doświadczenie z zakresu socjologii miast w procesach planowania miast lub w procesach badawczych miast,
f) co najmniej jedną osobą, która obejmie funkcję specjalisty z zakresu ochrony zabytków posiadającą wykształcenie kierunkowe z zakresu ochrony zabytków architektonicznych lub historii sztuki lub konserwatorstwa lub archeologii;
g) co najmniej jedną osobą, która obejmie funkcję moderatora, posiadającą doświadczenie, w okresie 6 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na prowadzeniu/moderacji co najmniej 5 otwartych spotkań dla mieszkańców z udziałem co najmniej 20 osób każde, stacjonarnych lub online, na zlecenie jednostek publicznych, w co najmniej dwóch różnych procesach konsultacyjnych związanych z projektowaniem przestrzeni miast, dla miast o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 400 000 mieszkańców.
UWAGA!
Wskazane powyżej funkcje, wynikające z warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, nie mogą być łączone w ramach jednej osoby, z wyjątkiem moderatora, którego funkcje może pełnić jeden ze specjalistów wskazanych powyżej.
Dotyczy pkt 12.2.2. lit. a), b), c): Wykonawca w ramach wykazanego doświadczenia (opracowanych projektów) może wykazać projekty zgłoszone do konkursu architektonicznego lub urbanistycznego, ale tylko takie, które zostały co najmniej wyróżnione.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 12.2.1. SWZ;
b) dowody, że wykazane w oświadczeniu usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
c) wykaz osób - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 6 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 12.2.2. SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.:a) wstępny harmonogram spotkań - sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w pkt 25.2. SWZ do oceny ofert w kryterium oceny ofert: „wstępny harmonogram spotkań”,
b) koncepcja procesu projektowo-konsultacyjnego - sporządzona zgodnie z zasadami określonymi w pkt 25.3. SWZ do oceny ofert w kryterium oceny ofert: „koncepcja procesu projektowo-konsultacyjnego”.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 19 SWZ;
c) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączonych do oferty w systemie:
• oświadczeń, o których mowa w 14.1. lit. b) i c) SWZ dotyczących każdego Podmiotu,
• zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
– zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
– sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
– czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączonego do oferty w systemie:
• oświadczeń, o których mowa w 14.1. lit. b) i c) SWZ dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• oświadczenia z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-13 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania w tym SWZ wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl.2. Termin realizacji zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia świadczony będzie w podziale na etapy, o których mowa w pkt 6.2. SWZ.
b) Zamówienie będzie realizowane (dotyczy ostatniego IV Etapu):
Plac Teatralny – do 106 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
Plac Bankowy – do 191 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
Plac Żelaznej Bramy – do 201 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
c) Szczegółowy terminarz realizacji umowy, uwzgledniający terminy wykonania poszczególnych etapów dla każdego placu, określony został w Załączniku nr 3 do wzoru umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Czosnów ze szczegółowym bilansem terenu wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem
- Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Sztumie.
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Mełgiew
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Brzuze
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Krasne
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.