Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050365/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
- 2021/BZP 00063922/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania badania pt. „Ewaluacja ex-ante programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 207 85 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zamowienia_do_kwot_unijnych/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania badania pt. „Ewaluacja ex-ante programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-833f5af6-ae61-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005955/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.98 Usługa wykonania badania pt. „Ewaluacja ex-ante programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII Pomoc Techniczna, Działanie 13.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050365/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-ZN.272.2.8.2021.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania badania pt. „Ewaluacja ex-ante programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
5. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII Pomoc Techniczna, Działanie 13.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112668,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EVALU Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ecorys Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262825916
7.3.3) Ulica: ul. Dzika 19/23 lok. 55
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-172
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Badania ilościowe - Smartpanels.pl Sp. z o.o.
Tłumaczenia - Robert Pruski Usługi Tłumaczeniowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
harmonogramem: 1. w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej raport
metodologiczny wraz z projektami narzędzi badawczych oraz ze szczegółowym harmonogramem realizacji badania, zawierającym rozdysponowanie zadań pomiędzy poszczególnych członków zespołu badawczego. Harmonogram musi być rozpisany z dokładnością przynajmniej do tygodnia; 2. w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia przekazania raportu metodologicznego - Zamawiający przekaże do niego uwagi w formie elektronicznej; 3. w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia przekazania uwag do raportu metodologicznego - Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej uzgodnioną z Zamawiającym wersję raportu metodologicznego wraz z narzędziami badawczymi; 4. w terminie
do 112 dni od dnia zawarcia umowy - Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej raport końcowy. Zamawiający zastrzega, że opracowania
częściowe, niedokończone lub niezredagowane nie będą przyjmowane i nie będą traktowane jako raport końcowy. Zamawiający zastrzega również, że raport przekazany przed zakończeniem realizacji badań terenowych, które niezbędne były do jego stworzenia, nie będzie traktowany jako raport końcowy. Ponadto w tym terminie Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej całość danych pierwotnych - niepodzielnie wszystkie informacje powzięte przez Wykonawcę w trakcie prowadzonej ewaluacji (m.in. szczegółowe notatki, nagrania, transkrypcje, bazy danych zawierające odpowiedzi respondentów) w formie zapewniającej anonimowość respondentów oraz bazę z danymi umożliwiającymi kontrolę przeprowadzonych badań terenowych; 5. w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania raportu - Zamawiający przekaże do niego
uwagi w formie elektronicznej;6. w terminie do 140 dni od dnia zawarcia umowy – Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej ostateczną wersję raportu końcowego, z uwzględnieniem ewentualnych uwag Zamawiającego.7. w terminie do 4 dni roboczych przed realizacją wywiadu grupowego z przedstawicielami IZ i IP RPO WSL Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w wersji elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu materiały, które będą wykorzystywane w trakcje spotkania (np. scenariusz spotkania wraz z prezentowanymi danymi i/lub prezentacja). Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi do przekazanego materiału, do których powinien odnieść się Wykonawca przesyłając uzgodnioną wersję przekazanych materiałów. Jako terminy końcowe wskazane w harmonogramie należy rozumieć północ ostatniego dnia terminu. Przy czym przedstawienie materiałów następuje w momencie przyjęcia ich przez serwer odbiorcy i zarejestrowania na nim odpowiednich danych.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Modernizacja auli w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 11
- Wymiana okien skośnych na poziomie -1 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1 w Katowicach
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.