Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane mające na celu kompleksowe wykonanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych 4 szt. klatek schodowych w budynku A Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT "CENTRUM ZDROWIA MATKI POLKI"
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471610127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rzgowska 281/289
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 271 17 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.drozdowska@iczmp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iczmp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iczmp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane mające na celu kompleksowe wykonanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych 4 szt. klatek schodowych w budynku A Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ae8e98b-cd0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu pn.: „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie „CZMP” w Łodzi”, 2.Umowy celowej z Ministerstwem Zdrowia pn.: „Zabezpieczenie oddziałów całodobowych oraz spełnienie minimalnych wymogów p. poż. W budynkach A i B”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/46/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane mające na celu kompleksowe wykonanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych 4 szt. klatek schodowych w budynku A Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach:
2.1. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu pn.: „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie „CZMP” w Łodzi”, umowa o dofinansowanie POIS.09.02.00-00-0172/19:
- Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia;
- Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych;
2.2. Umowy celowej z Ministerstwem Zdrowia pn.: „Zabezpieczenie oddziałów całodobowych oraz spełnienie minimalnych wymogów p. poż. W budynkach A i B”, nr umowy DOI/INST/85112/6230/62/147 z dnia 7 maja 2021 r.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie kompleksowej instalacji przeciwpożarowej w 4 klatkach (K2, K4, K5,K7) – klatki schodowe w budynku A służące do ewakuacji wraz z oświetleniem awaryjnym;
- wymianę klap dymowych przeciwpożarowych z siłownikami;
- instalację systemu ewakuacji, montaż SSP i DSO oraz urządzeń służących do oddymiania;
- inne prace remontowo – budowlane i instalacyjne.
4. Zamawiający posiada decyzję NR DAR-UA-XIII.557.2020 z dnia 28 lutego 2020 r. (Pozwolenie na budowę) dotyczącą przedmiotowej realizacji prac, stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Uwaga:
Obecnie w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I trwają prace remontowe.
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w sposób zapewniający ich skoordynowanie z robotami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I – Firmą: CLIMAMEDIC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa.
Szczegółowe informacje dotyczące trwającej inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 22.05.2019 r. i dokumentacji postępowania nr ZP/68/2019 zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: www.iczmp.edu.pl.
6. Zamawiający przekazuje Projekt budowlany oraz Projekt wykonawczy klatek schodowych realizowanych
w ramach inwestycji: ZP/68/2019 - Roboty budowlane w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w związku z realizacją projektu pn. „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie „CZMP”
w Łodzi”, w postaci załączników nr 8 oraz 9 do SWZ.
7. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają szczegółowo:
7.1 Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ,
7.2 Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, stałej obecności tj. w każdym dniu roboczym w miejscu wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia osób pełniących funkcję: Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, Kierownika Budowy w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz Kierownika Budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia została opisana poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz 3, zgodnie
z art. 101 ust. 4 dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359996,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359996,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359996,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Climamedic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342442904
7.3.3) Ulica: Reguły, ul. Stanisława Bodycha 73A,
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane, roboty branży elenktycznej, roboty branży sanitarnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359996,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.