Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145824/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA DOWOZU UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 W PODZIALE NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE SŁUŻBY TECHNICZNE I KOMUNALNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331035781
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3180 947
1.5.8.) Numer faksu: 94 3180 947
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gstik.biesiekierz.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gstik.biesiekierz.pl/bip/index.php?id=127&rp=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA DOWOZU UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 W PODZIALE NA ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83ae5e57-fa8c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145824/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSTIK.K.261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 550654,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół i przedszkola naterenie Gminy Biesiekierz
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla:
1) uczniów dojeżdżających do publicznych placówek oświatowych na terenie Gminy Biesiekierz,
tj.: do Szkoły Podstawowej w Biesiekierzu, do Szkoły Podstawowej w Starych Bielicach, do
Szkoły Podstawowej w Świeminie, dzieci i uczniów dojeżdżających z terenu gminy Białogard do
Szkoły Podstawowej w Świeminie oraz powracających do miejscowości zamieszkania po
zakończeniu zajęć z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 5-7 ustawy z dnia
14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2021 r., poz. 1082, poz. 762),
2) dzieci dojeżdżających z miejscowości Biesiekierz do Przedszkola w Parnowie oraz
powracających do miejscowości Biesiekierz wraz z zapewnieniem opieki w czasie drogi zgodnie
z art. 32 ust. 5-7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe.
2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –
wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności
ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust. 5-7 ustawy z
dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe oraz dni, w których szkoły będą całkowicie zamknięte
z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2
lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), według rozkładu jazdy ustalonego z
Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli w OPZ (zał. 1 do SWZ).
3. Zakres wykonywanej usługi dotyczy uczniów z terenu gminy Biesiekierz obejmuje 1 przywóz i
2 odwozy ze Szkoły Podstawowej w Biesiekierzu, 2 przywozy i 2 odwozy ze Szkoły
Podstawowej w Starych Bielicach, 1 przywóz i 2 odwozy ze Szkoły Podstawowej w Świeminie,
natomiast dzieci i uczniów z terenu gminy Białogard obejmuje 1 przywóz i 1 odwóz ze Szkoły
Podstawowej w Świeminie, a także dzieci z terenu gminy Biesiekierz do Przedszkola Gminnego
w Parnowie obejmuje 1 przywóz i 1 odwóz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania
minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie
skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 446292,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do placówekszkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta Koszalin
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Biesiekierz do
placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie Gminy Biesiekierz oraz Gminy i Miasta
Koszalin oraz ich powrót do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć z zapewnieniem
opieki w czasie drogi zgodnie z art. 32 ust. 5-7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo
Oświatowe.
2. Przewóz odbywać się będzie w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz
innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno –
wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności
ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna), zgodnie z art. 32 ust. 5-7 ustawy z
dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe oraz dni, w których szkoły będą całkowicie zamknięte
z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2
lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), według rozkładu jazdy ustalonego z
Zamawiającym. Proponowane godziny przejazdów i odjazdów w tabeli w OPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania
minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie
skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 104362,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464292,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464292,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464292,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Usługi transportowe Zdzisław Bućko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691838400
7.3.3) Ulica: Platanowa 33
7.3.4) Miejscowość: Stare Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464292 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Usługi transportowe Zdzisław Bućko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691838400
7.3.3) Ulica: Platanowa 33
7.3.4) Miejscowość: Stare Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych.
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KUŚLIN W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- ZP/16/2025 Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.