Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd5a0b48-c19f-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5a0b48-c19f-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Nadzór inwestorski nad : Wykonaniem, dostawą i montażem 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Podstawa prawna: art. 305 pkt 2 Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b18137d1-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 2 do zaproszenia do negocjacji. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Szczegółowe Opisy Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05 – załącznik nr 3,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07 – załącznik nr 4,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09 – załącznik nr 5,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11 – załącznik nr 6,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03 – załącznik nr 7,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01 – załącznik nr 8,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30 – załącznik nr 9,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02 – załącznik nr 10,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01 – załącznik nr 11,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03 – załącznik nr 12,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05 – załącznik nr 13,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07 – załącznik nr 14,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 15):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07,
3) Przedmiary robót (załącznik nr 16):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kasałka Pracownia Projektowa Infrastruktury Drogowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222131421
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KASAŁKA PRACOWNIA PROJEKTOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KASAŁKA PRACOWNIA PROJEKTOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów sypkich oraz mrożonek warzywnych i ryb mrożonych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze : Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego ul. Botaniczna 54 i 58.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja Szkół w Zielonej Górze: Szkoła Podstawowa nr 13 ul. Fryderyka Chopina nr 18a"
- Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.