eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd5a0b48-c19f-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5a0b48-c19f-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Nadzór inwestorski nad : Wykonaniem, dostawą i montażem 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135296

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Podstawa prawna: art. 305 pkt 2 Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b18137d1-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 2 do zaproszenia do negocjacji. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Szczegółowe Opisy Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05 – załącznik nr 3,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07 – załącznik nr 4,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09 – załącznik nr 5,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11 – załącznik nr 6,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03 – załącznik nr 7,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01 – załącznik nr 8,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30 – załącznik nr 9,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02 – załącznik nr 10,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01 – załącznik nr 11,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03 – załącznik nr 12,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05 – załącznik nr 13,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07 – załącznik nr 14,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 15):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07,
3) Przedmiary robót (załącznik nr 16):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kasałka Pracownia Projektowa Infrastruktury Drogowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222131421

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.