Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00086037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00105103/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2914C Lubraniec – Boniewo – Cetty od km 11+375 do km 12+373
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de2e5379-42d7-45f0-9623-fb60797c46961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2914C Lubraniec – Boniewo – Cetty od km 11+375 do km 12+3732.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de2e5379-42d7-45f0-9623-fb60797c4696
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038696/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 2914C Lubraniec – Boniewo – Cetty od km 11+375 do km 12+373
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2914C Lubraniec – Boniewo – Cetty od km 11+375 do km 12+373”.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi powiatowej nr 2914C Lubraniec-Boniewo - Cetty na odcinku od km 11+375 do km 12+373. Przebudowa drogi polegać będzie na:
► ułożeniu warstwy wyrównawczej (profilowej) jezdni (lokalnie),
► ułożeniu warstwy ścieralnej jezdni (cały odcinek),
► wykonaniu poboczy gruntowych ulepszonych,
► budowie i przebudowie zjazdów (strona lewa),
► budowie chodnika od km 11+925 do km 12+316 (strona prawa),
► remoncie chodnika od km 11+375 do km 11+632 (strona lewa),
► remoncie przepustu pod jezdnią (km 11+980),
► oczyszczeniu i odtworzeniu rowów przydrożnych,
► wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
► montażu urządzeń BRD,
► wykonaniu doświetlenia dedykowanego na przejściu dla pieszych (km 11+630),
► uzupełnienie oświetlenia drogowego.
Droga powiatowa nr 2914C na omawianym odcinku, tj. od km 11+375 (m. Boniewo, wyspa kanalizująca ruch na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2931C Izbica Kujawska - Boniewo - Borzymie) do km 12+373 (m. Wólka Paruszewska, zjazd do nieruchomości na działce nr 48) posiada jezdnię o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, przekrój jedno-jezdniowy o dwóch pasach ruchu, o szerokości jezdni ~ 5,2+6,5 m. Jezdnia posiada nieliczne pęknięcia podłużne i poprzeczne. Droga w swym przebiegu posiada profil wysokościowy o dużym zakresie zmian oraz dużą zmienną geometrią trasy w planie - łuki poziome. Droga ta wyposażona jest odcinkowo w obustronny oraz jednostronny chodnik, pobocza gruntowe, rowy otwarte oraz oświetlenie drogowe. Droga powiatowa nr 2914C na omawianym odcinku przebiega przez tereny zarówno o charakterze mieszkalnym, usługowym jak i rolniczym (pola uprawne). Zabudowy przy drodze stanowią w większości domy mieszkalne (jednorodzinne) w zabudowie wolnostojącej o średniej i malej intensywności zabudowy. Odwodnienie realizowane jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni.
Wszystkie skrzyżowania zlokalizowane na omawianym odcinku są skrzyżowaniami zwykłymi. Droga powiatowa nr 2914C, na omawianym odcinku, krzyżuje się z:
► drogą powiatową nr 2931C;
► drogą gminną nr 191141C;
► drogami wewnętrznymi.
Większość omawianego odcinka drogi powiatowej, wchodzącego w zakres opracowania (od km 11+375 do km 11+900), znajduje się w obszarze zabudowanym - wyznaczonym znakami D-42. Pozostały odcinek drogi powiatowej, wchodzący w zakres opracowania (od km 1+900 do km 12+373 - t.j. do końca zakresu opracowania), znajduje się poza obszarem zabudowanym - wyznaczonym znakami D-42.
Ruch kołowy na omawianym odcinku drogi powiatowej jest mały. Na drodze tej występuje głównie ruch lokalny (zamiejski) - łączący sąsiednie miejscowości w regionie.
Ruch pieszy na omawianym odcinku drogi powiatowej jest także mały.
W rejonie omawianej drogi zlokalizowane są następujące, nadziemne i podziemne urządzenia infrastruktury obcej:
► odcinki sieci i przyłącza elektroenergetyczne (wraz ze slupami),
► odcinki sieci i przyłącza wodociągowe,
► odcinki sieci i przyłącza telekomunikacyjne,
► odcinki sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej,
► odcinki sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - Załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawą do określenia ceny ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji.
UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy) ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, ze zm.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, instalacyjne. W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1646350,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1646350,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa „DROGTOM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911356269
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1646350,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.
- Dostawa sprzętu specj. (wyposażenie - w podz. na Części) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalist."
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- OPIEKUN OSÓB WYMAGAJĄCYCH POMOCY W EGZYSTENCJI
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku - III postepowanie
- Zakup mebli w ramach realizacji Projektu pn.: "Remont i doposażenie instytucji kultury"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.