Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111828/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00132842/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia
1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piasecka@gniewkowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniewkowo.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10655731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23c3f048-98d8-489e-9206-fc98ec7c856c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022242/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZp.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót związanych z przebudową infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Gniewkowo, w granicach i w zakresie określonym przez specyfikację warunków zamówienia (SWZ) oraz projekt techniczny, program funkcjonalno-użytkowy, pomocnicze przedmiary robót i szczegółowe specyfikacje techniczne, a w tym:
a) remont drogi gminnej nr 150312C w Kawęczynie -o długości ok. 1027 m, w formule zaprojektuj i wybuduj,
b) przebudowa drogi wewnętrznej od ulicy 700-lecia w Gniewkowie do Klubu Senior + , o długości ok. 93 m, z rozbudową o miejsca postojowe - w formule zaprojektuj i wybuduj,
c) przebudowa drogi gminnej nr 151112C ul. Ogrodowa w Gniewkowie- o długości 638,87 m,
d) wykonanie wszelkich innych, niewymienionych w lit. a) – c) robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2682098,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3585516,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2682098,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruksystem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562337844
7.3.3) Ulica: Rówinna 39a
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dokumentacja projektowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2682098,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
więcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.