Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00077062/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6dffe61-a234-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.291.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Zamawiającego.
2) Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, przedstawione w nim ilości zawierają zestawienia za okres 12 miesięcy. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach europejskich i być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Wraz z przedmiotem dostawy Wykonawca użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania 2 sztuki zgrzewarek do rękawów niezbędnych do eksploatacji oferowanego przedmiotu zamówienia.
4) Ilości wpisane w formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami szacunkowymi. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zrealizuje zamówienie w co najmniej 60% wartości umowy.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych warunków umowy tj. zmiany rodzaju środków opatrunkowych jeśli będzie to konieczne ze względu na: stan zdrowia leczonych pacjentów, wycofanie środków opatrunkowych z produkcji w czasie wykonywania umowy.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości samowolnej zmiany zaproponowanych w ofercie przez Wykonawcę materiałów opatrunkowych bez akceptacji ze strony Zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia odbywała się sukcesywnie, na koszt Wykonawcy, na podstawie składanych zamówień cząstkowych. Zamówienia składane będą formą telefoniczną, faksem, drogą elektroniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534149,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534149,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534149,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CitoNet - Kraków Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792108034
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534149,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jaj kurzych
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Staszica oraz dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
- DOSTAWA UBRAŃ OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU. ZOZ/DO/OM/ZP/57/24
- Dostawa warzyw i owoców
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- 2024 Dostawa materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Produkty lecznicze.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.