Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b30b93a4-c261-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033953/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiotowym zamówieniu wszystkie warunki wynikające z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 zostały spełnione, ponieważ:
a) Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału),
b) 93,86% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Wronki) sprawującego kontrolę,
c) w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 653583,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymanie trawników w szacunkowej ilości 98265 m2, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik do projektu umowy:
a) Koszenie trawników, w tym: usuwanie odpadów i nieczystości widocznych po wykoszeniu, usunięcie skoszonej trawy z chodników i jezdni - prace porządkowe należy wykonywać niezwłocznie, tj. w tym samym dniu po skoszeniu trawnika oraz należy zabezpieczyć młode drzewka przed uszkodzeniami podczas koszenia.
b) Wygrabianie trawników: usuwanie skoszonej trawy i liści z trawników.
c) Bieżące uzupełnianie ubytków na trawnikach – siew trawy.
d) Koszenie trawników, przy czym maksymalna wysokość trawy na trawniku nie może przekroczyć 15 cm.
2. Trzykrotne koszenie terenu „Olszynek” w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok. 5 ha.
3. Czterokrotne koszenie terenu wokół kładki przez Wartę w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni 5050 m2
4. Trzykrotne koszenie terenu cmentarza ewangelickiego w m. Popowo w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok. 0,20 ha.
5. Dziesięciokrotne koszenie terenu o powierzchni 15 600 m2 zlokalizowanego na bulwarze nad rzeką Wartą. Koszenie odbywać będzie się po każdorazowym zgłoszeniu przez pracownika Urzędu w terminie 7 dni od zgłoszenia (płatne od m2 po uzgodnieniu z pracownikiem UMiG Wronki)
6. Koszenie terenu o łącznej powierzchni 3 ha w miejscach wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
7. Nawożenie trawników nawozem wieloskładnikowym w dawce 30 g/m2 min. 3 razy
w sezonie, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik do projektu umowy.
8. Pielęgnację drzew, krzewów, żywopłotów: zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do projektu umowy.
Zabiegi pielęgnacyjne obejmują w szczególności:
a) cięcie sanitarne i pielęgnacyjne,
b) usuwanie odrostów,
c) odchwaszczanie (wysokość chwastów nie może przekroczyć 15 cm),
d) nawożenie,
e) podlewanie,
f) uzupełnianie bieżące skwerów z krzewami korą sosnową w miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego, łącznie w ilości 100 m3,
g) usuwanie i uzupełnienie uschniętych krzewów i drzew, których obwód na wysokości 5 cm na ziemią nie przekracza 50 cm,
h) niezwłoczne uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach, jednak nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego.
9. Założenie i pielęgnację kwietników/rabat:
a) zakup i nasadzenie kwiatów sezonowych (np. bratki, turki, pelargonie, gazanie, starzec, begonie, itp.) w ilości do 8.000 sztuk w odmianach i miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
b) zakup i nasadzenie uzupełniające kwiatów wieloletnich, np. liliowce w ilości ok. 500 sztuk (Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia ilości oraz lokalizacji posadzonych roślin pracownikowi Urzędu)
c) przygotowanie gruntu pod nasadzenia,
d) pielęgnacja: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, spulchnianie, pielenie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, dosadzanie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, przygotowanie gruntu na okres zimowy.
10. Pielęgnacje i utrzymanie klombów z roślinami cebulowymi na powierzchni ok. 150 m2 i ilości 2000 szt.: spulchnianie, odchwaszczanie, nawożenie, podlewanie. W przypadku roślin cebulowych należy po ich przekwitnięciu wykopać cebulki, przechowywać je i przygotować do jesiennego sadzenia. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany cebul uszkodzonych, nie nadających się do ponownego wysadzenia. Jesienią nasadzone rośliny cebulowe należy zabezpieczyć poprzez przykrycie ich agrowłókniną i iglastymi gałązkami. Agrowłóknina i iglaste gałązki pozostają po stronie Wykonawcy.
11. Uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych palików przy drzewkach na terenie miasta i przymocowanie ich do drzewek. (płatne od kompletu palików z montażem)
12. Utrzymanie i pielęgnacja konstrukcji kwietnikowych wolnostojących zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do projektu umowy poprzez m.in.:
a) wypełnienie kwietników podłożem,
b) obsadzenie kwietników kwiatami jednorocznymi w odmianach (np. pelargonie,
surfinie, bratki, turki) uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
c) pielęgnacja: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, pielenie, przycinanie
i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, dosadzanie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie,
d) montaż kwietników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
e) demontaż kwietników, wyczyszczenie i dostarczenie do przechowania
w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub ich wypełnienie gałązkami iglaków (gałązki iglaków dostarcza Wykonawca).
13. Wywóz powstałych odpadów zielonych (zgrabionej trawy, liści, przekwitniętych kwiatostanów, gałęzi itp.) w ciągu 1 dnia roboczego od ich zebrania własnym staraniem i na własny koszt.
14. Bieżącą obsługę, rozruch wiosenny oraz przygotowanie do zimy instalacji nawadniających na Placu Wolności, Rynku we Wronkach oraz skwerach na ul. Leśnej i skrzyżowaniu ul. Nowowiejskiej i Bocznej.
15. Usuwanie chwastów z terenu skarpy kamiennej przy bulwarze nad rzeką Wartą – powierzchnia 2100 m2.
16. Grabienie liści z terenów wyszczególnionych w tabeli 8 o łącznej powierzchni 24.160 m2.
17. Przedstawianie cotygodniowych raportów o zrealizowanych pracach poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną.
Okres realizacji zamówienia: 276 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580639,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580639,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580639,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630003624
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 3
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. WE WRONKACH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O. WE WRONKACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580639,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Termomodernizacja budynku Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Poznańskiej 42 w m. Wronki
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia strzeleckiego do Zakładu Karnego we Wronkach
- Koszenie traw z podziałem na pobocza i rowy przy drogach gminnych wraz z terenami przyległymi do wiat przystankowych zlokalizowanych przy drogach na terenie miasta i gminy Wronki
- Usługi pocztowe dla Zakładu Karnego we Wronkach
- Remont konstrukcji poddasza w magazynie depozytu osadzonych paw. D w Zakładzie Karnym we Wronkach
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Nasadzenia na terenach utrzymywanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Wykonanie usługi nasadzenia i pielęgnacji drzew na terenie Gminy Wejherowo
- Przebudowa ul. Bluszczańskiej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" na terenie m. st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów .
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.