Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby Łęki, Marysin, Rososz, Żeliszew Duży, Broszków położone w powiecie siedleckim, województwie mazowieckim".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akaliszuk@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby Łęki, Marysin, Rososz, Żeliszew Duży, Broszków położone w powiecie siedleckim, województwie mazowieckim".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e838c2de-983e-4699-a22f-fdc1687736a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020699/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty, oświadczenia oraz podmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
3. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Szczegółowe instrukcje dostępne są pod adresem https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html UWAGA! W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.
5. Specyfikacja połączenia:
5.1. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
5.2. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zamawiającego ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w pkt. III ust. 11 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte w pkt. III ust. 11 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.272.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby: Łęki, Marysin, Rososz położone w powiecie siedleckim w województwie mazowieckim”.
Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby: Łęki, Marysin, Rososz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręby: Łęki, Marysin, Rososz położone w powiecie siedleckim województwie mazowieckim wraz z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków ww. obrębów stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawarty jest w pkt. XIV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Żeliszew Duży położony w powiecie siedleckim w województwie mazowieckim”.
Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Żeliszew Duży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Żeliszew Duży położony w powiecie siedleckim województwie mazowieckim wraz z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków ww. obrębu stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. XIV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Broszków położony w powiecie siedleckim w województwie mazowieckim”.
Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna, której celem jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Broszków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Kotuń obręb: Broszków położony w powiecie siedleckim województwie mazowieckim wraz z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków ww. obrębu stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. XIV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonaną:
-Cześć 1: co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 350 000 zł brutto,
-Część 2: co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 400 000 zł brutto,
-Część 3: co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych usług.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-Część 1: co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 pkt. 1) i 2) ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. u. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.) i doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla co najmniej 3 obrębów każda z osób oraz co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w wykonywaniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla co najmniej 3 obrębów.
-Część 2: co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 pkt. 1) i 2) ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. u. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.) i doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla co najmniej 3 obrębów każda z osób oraz co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w wykonywaniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla co najmniej 3 obrębów.
-Część 3: co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 pkt. 1) i 2) ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. u. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.) i doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla co najmniej 3 obrębów każda z osób oraz co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w wykonywaniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla co najmniej 3 obrębów.
W/w osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy Pzp, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencję bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, załącznik nr 5 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Ustala się wadium w wysokości: Cześć 1: 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych).
Część 2: 5 400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych).
Część 3: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) oraz art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576., natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt V ust 2 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VII ust. 1 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. V ust. 2 pkt 1 i 2 SWZ wykazuje, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) w pkt. V ust. 2 pkt 4 SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w Formularzu Ofertowym, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-04 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-03
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz ustawianie i wywóz nieczystości z pojemników na odpady zmieszane i segregowane na terenie Miasta Siedlce
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Wykonanie remontów dróg powiatowych o nawierzchniach gruntowych
- Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4005W Huta - Borki - Rędocin - budowa chodnika wraz z odwodnieniem na odcinku Huta - Majdanki (dokumentacja)"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach.
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 4003W Szydłowiec - Aleksandrów - Antoniów - budowa chodnika w m. Antoniów wraz z odwodnieniem (dokumentacja)".
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej zagospodarowania terenu cmentarza komunalnego w miejscowości Wierzbice - II ETAP
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Szynkarzyzna położonego w jednostce ewidencyjnej Sadowne.
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3340W Dł. Brzezina - Bryzgów - Stefanków budowa chodnika wraz z odwodnieniem (dokumentacja)"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.