eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-12/22



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-12/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-12/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-991a3f0e-b4bf-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-12/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania pn.: „Przebudowa dróg na terenie zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie”, obejmujące swym zakresem 3 etapy Przedmiotu zamówienia (robót): Pierwszy etap podstawowy i Drugi etap stanowiący prawo opcji oraz Trzeci etap stanowiący prawo opcji.
2. W ramach każdego etapu realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlano-instalacyjne, w tym m.in.:
2.1. Prace rozbiórkowe:
a) rozebranie nawierzchni dróg wraz z podbudową,
b) rozebranie chodników wraz z podbudową, krawężnikami i obrzeżami.
2.2. Wykonanie jezdni, w tym:
a) profilowanie, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego,
b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (warstwa wiążąca, warstwa nawierzchniowa ścieralna).
2.3. Wykonanie chodników z kostki betonowej typu „retro” (rodzaj kostki do uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym).
2.4. Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych 40x60x8 cm.
2.5. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami z kręgów betonowych i studzienkami ściekowymi ulicznymi.
2.6. Wykonanie plantowania i zasiewu trawy.
2.7. Wywóz i utylizacja ziemi i gruzu.
2.8. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
3. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy, może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji prac dla Drugiego etapu i Trzeciego etapu Przedmiotu zamówienia.
4. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlano-instalacyjne określone w ustępie 2 , w trzech etapach:
4.1. Pierwszy etap Przedmiotu zamówienia (podstawowy) – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 1 101,58 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 299,49 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 137,32 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających z Przedmiaru robót nr I
stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pierwszy etap (podstawowy) obejmuje odcinek drogi od budynku Apteki szpitalnej do budynku szpitalnego nr 4B, który na Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem fioletowym na mapie poglądowej.
4.2. Drugi etap Przedmiotu zamówienia stanowiący prawo opcji – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 885,60 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 230,37 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 84,92 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających Przedmiaru robót nr II
stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Drugi etap obejmuje odcinek drogi od budynku szpitalnego nr 4B za budynek szpitalny nr 2B, który na Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem zielonym na mapie poglądowej.
4.3. Trzeci etap Przedmiotu zamówienia stanowiący prawo opcji – obejmuje swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi o powierzchni 757,33 m2, nawierzchni chodnika o powierzchni 186,04 m2, nawierzchni zatok postojowych o powierzchni 62,50 m2, oraz wykonanie robót instalacyjno – budowlanych i towarzyszących wynikających Przedmiaru robót nr III
stanowiącego dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Trzeci etap obejmuje odcinek drogi od budynku Apteki szpitalnej do budynku szpitalnego nr 2B, który Mapie poglądowej (załącznik do niniejszej SWZ) został oznaczony kolorem szarym na mapie poglądowej.
5. Wykonawca musi przedstawić cenę realizacji zamówienia - oferty (w zakresie zamówienia podstawowego oraz w zakresie prawa opcji) wyliczoną na podstawie przedmiarów robót dla każdego etapu realizacji zamówienia.
Termin wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu zamówienia:
1) Pierwszy etap Przedmiotu umowy (podstawowy) zostanie zrealizowany w terminie 150 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
2) Drugi etap Przedmiotu umowy (prawo opcji) zostanie zrealizowany w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy wskazanego we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SWZ) w §2 B ust. 2 oświadczenia Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, lecz nie później niż do dnia 31 sierpnia 2023 r.
3) Trzeci etap Przedmiotu umowy (prawo opcji) zostanie zrealizowany w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy wskazanego we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SWZ) w §2 B ust. 2 oświadczenia Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, lecz nie później niż do dnia 31 sierpnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1969795,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2562609,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1969795,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZIT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572

7.3.4) Miejscowość: Moskorzew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1969795,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.