eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRemont wentylacji pomieszczeń lekcyjnych i węzłów sanitarnych w obiekcie Nadszańca K1 - Bastionie VI w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wentylacji pomieszczeń lekcyjnych i węzłów sanitarnych w obiekcie Nadszańca K1 - Bastionie VI w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wentylacji pomieszczeń lekcyjnych i węzłów sanitarnych w obiekcie Nadszańca K1 - Bastionie VI w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84ac3d2e-a87a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont wentylacji pomieszczeń lekcyjnych i węzłów sanitarnych w obiekcie Nadszańca K2 - Bastionie VI w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.3.2023.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570639,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie wentylacji pomieszczeń lekcyjnych i węzłów sanitarnych w obiekcie Nadszańca K1 – Bastionie VI w Zamościu. W powyższym obiekcie mieści się szkoła – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1. Remont obejmuje wykonanie etapu I – wykonanie wentylacji wyciągowej mechanicznej niskociśnieniowej opartej na doprowadzeniu świeżego powietrza poprzez otwory okienne istniejącej stolarki okiennej.
2. Roboty budowlane dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość, leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
3. Prace prowadzone będą na terenie objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim i konserwatorskim.
4. UWAGA! Prace prowadzone w ramach niniejszego zamówienia będą ingerowały w zakres prac wykonanych w obiekcie Nadszańca K1 – Bastionu VI, dotyczących utworzenia Centrum Edukacyjno–Integracyjnego oraz Klubu Rozwoju Zawodowego w poddaszu Nadszańca K1, objętych gwarancją wykonawcy robót budowlanych (Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BUDMAT” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zamościu, ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość) na okres 96 miesięcy.
W związku z tym ingerencja w nowo wykonane elementy podczas prowadzonych robót w zakresie remontu wentylacji obliguje Wykonawcę do przywrócenia ich do stanu pierwotnego (zastanego) i udzielenia na nie gwarancji obejmującej okres 96 miesięcy.
5. Prace mogą być prowadzone jedynie w okresie od dnia 10 maja 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r. W harmonogramie robót należy przewidzieć jedną przerwę od prowadzonych prac (w dniach 1-18 czerwca 2023 r.) w celu umożliwienia dyrektorowi szkoły przeprowadzenia egzaminów zawodowych dla uczniów szkoły.
Harmonogram prowadzenia poszczególnych etapów prac musi być uzgodniony z Zamawiającym oraz z dyrektorem szkoły.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z następujących projektów:
1) projektu budowlanego – Projekt Architektoniczno-Budowlany remontu wentylacji po-mieszczeń lekcyjnych i węzłów sanitarnych – grudzień 2021 r.
2) projekt techniczny – Architektura – grudzień 2021 r.
3) projekt techniczny – Instalacje sanitarne – grudzień 2021 r.
4) projekt techniczny – Konstrukcje – grudzień 2021 r.
5) projekt techniczny – Instalacje elektryczne – grudzień 2021 r.,
szczegółowej specyfikacji technicznej, projekcie umowy, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
7. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym przede wszystkim:
a) odpowiednie zabezpieczenie wyposażenia poszczególnych sal przed zapyleniem i uszkodzeniem,
b) wyniesienie urządzeń elektronicznych i elektrycznych z sal,
c) zabezpieczenie istniejących ścian i podłóg w poszczególnych pomieszczeniach przed wykonaniem prac,
d) szczelne zabezpieczenie drzwi korytarzy i pozostałych pomieszczeń przed zapyleniem,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, jak i po zakończeniu, m.in.: wywożenie gruzu, sprzątanie pomieszczeń, rozebranie zabezpieczeń,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu umożliwiającego użytkowanie, w tym m.in.: szpachlowanie, tynkowanie, malowanie pomieszczeń, w których prowadzono roboty – 2-krotnie farbą akrylową białą bez lamperii (powierzchnia ścian ok. 2592 m2, powierzchnia sufitów ok. 2038 m2),
4) współdziałania z inspektorem nadzoru w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
5) zagospodarowania placu budowy,
6) utrzymania zaplecza budowy,
7) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
8) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
9) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
9. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SWZ, zapewniających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
11. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 10 do SWZ.
12. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
13. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zostało zawarte w pkt 20 SWZ.
15. Miejsce wykonywania robót budowlanych: województwo lubelskie, miasto Zamość, Nad-szaniec K1 Bastionu VI – działka nr 13/85, w ark. 19 mapy ewidencyjnej; tereny poforteczne Twierdzy Zamość – strefa „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSANIX RADCZAK S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-307-16-45

7.3.3) Ulica: ul. Namysłowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 981540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-10 do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.