Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235259/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WO-ZP.2311.7.2021.EBE - Usługa przeprowadzenia badania "Branża rolna w województwie podkarpackim - trendy rozwojowe i potrzeby kadrowe"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691193682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Stanisława Naruszewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178509200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuprzeszow.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WO-ZP.2311.7.2021.EBE - Usługa przeprowadzenia badania "Branża rolna w województwie podkarpackim - trendy rozwojowe i potrzeby kadrowe"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee99ce8-096f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001263/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi badań społecznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a4d0783f-6dfe-4265-9ca3-90fe33203c263.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a4d0783f-6dfe-4265-9ca3-90fe33203c26
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Do „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” można załączyć tylko jeden załącznik o maksymalnym rozmiarze do 150 MB.W celu załączenia większej ilości dokumentów w jednym załączniku należy je podpisać podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym, a następnie zaszyfrować je na stronie miniPortalu. Do zaszyfrowania można wybrać pojedyncze pliki, które po zaszyfrowaniu automatycznie będą miały format .zip. Można również zaszyfrować cały folder – musi on być skompresowany do archiwum. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający wskazuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (zwane dalej Korespondencją) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający przekazuje korespondencję na obowiązkowo wskazany przez Wykonawcę adres skrzynki ePUAP. Ewentualne konsekwencje niezapoznania się z kierowaną przez Zamawiającego korespondencją obciążają Wykonawcę. We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z miniPortalu, ewentualnie numerem ogłoszenia o zamówieniu BZP. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a4d0783f-6dfe-4265-9ca3-90fe33203c26
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek Informacyjny w Rozdziale 27 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO-ZP.2311.7.2021.EBE
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 365818,69 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26340,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polega na wykonaniu badania o charakterze jakościowym (z wykorzystaniem IDI – indywidualnych wywiadów pogłębionych) w celu wskazania perspektyw rozwojowych oraz związanego z tym zapotrzebowania na kompetencje i kwalifikacje w branży rolnej w województwie podkarpackim – wg określonej w SOPZ metodologii, jak również opracowania wyników badania (przygotowania raportu z badania zgodnie z zapisami SOPZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w FORMULARZU OFERTOWYM
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: scenariusz wywiadu pogłębionego (IDI)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: próbka raportu z badań jakościowych
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie
co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu badania socjologicznego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto każda (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy).
• skieruje do realizacji zamówienia publicznego zespół badawczy, w skład którego wchodzić muszą co najmniej 3 osoby, tj.:
a) kierownik badania, który w okresie ostatnich 5 lat wykaże się co najmniej trzyletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania usługami badawczymi (okresy zatrudnienia / zaangażowania na podstawie umów innych niż umowa o pracę zostaną zsumowane);
b) pracownik merytoryczny, który w okresie ostatnich 5 lat wykaże się
co najmniej trzyletnim doświadczeniem w zakresie realizacji badań zgodnych z zaproponowaną przez Wykonawcę metodyką badania (okresy zatrudnienia / zaangażowania na podstawie umów innych niż umowa o pracę zostaną zsumowane).
c) ekspert branżowy (właściciel / osoba zarządzająca dowolnego szczebla / osoba zajmująca się HR przedsiębiorstwa działającego w badanej branży), który w okresie ostatnich 7 lat wykaże się co najmniej pięcioletnim doświadczeniem pracy w branży podlegającej badaniu (okresy zatrudnienia / zaangażowania na podstawie umów innych niż umowa o pracę zostaną zsumowane); ekspert będzie uczestniczył
w procesie badawczym w celu dopracowania narzędzia badawczego (w tym zwłaszcza w odniesieniu do nowości technologicznych i organizacyjnych w branży) oraz skomentowania wyników.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeśli:
- w odniesieniu do warunku opisanego w pkt. 2.4 ppkt 2.4.1) wymagane doświadczenie będzie posiadał co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- w odniesieniu do warunku opisanego w pkt. 2.4 ppkt 2.4.2) – Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wymagane w pkt. 2.4 ppkt 2.4.1) zdolności powinien posiadać co najmniej ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań wyznaczony zostanie do realizowania tej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnego doświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3.Oświadczenie o podziale zadań między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W prowadzonym postępowaniu przedmiotowymi środkami dowodowymi są scenariusz wywiadu pogłębionego (IDI) oraz próbka raportu z badań jakościowych sporządzone zgodnie z wymogami SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty sporządzonej zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ należy dołączyć:• Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiednio zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2.1 albo wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2.1 i 2.2 do SWZ,
• Scenariusz wywiadu pogłębionego (IDI) oraz próbkę raportu z badań jakościowych,
• Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wskazanie danych umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
• jeżeli dotyczy:
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy.
Oświadczenie o podziale zadań między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi
się o udzielenie zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez co najmniej dwa podmioty gospodarcze (np.: konsorcja, spółki cywilne itp.) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1.1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
1.2. w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 2.1 do SWZ, dla każdego Wykonawcy oddzielnie.
2. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia warunku udziału w postepowaniu o którym mowa w pkt. 2.4 ppkt 2.4.1) Rozdziału 7, tj. wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty Oświadczenie
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór Oświadczenia o podziale zadań między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do szłożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku: dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-08
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabiału do stołówki internatu ZSE w Rzeszowie w 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ORAZ JAJA DO STOŁÓWKI INTERNATU ZSE W RZESZOWIE W 2025r.
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.