Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662388/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2024/BZP 00675246/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu dla Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu Na
Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Nasz Ośrodek” we Wschowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "NASZ OŚRODEK"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080129786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: naszosrodek@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054463300142
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06110392-1274-4b8b-a442-5c8e2f4ee7bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu dla Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu NaRzecz Osób Niepełnosprawnych „Nasz Ośrodek” we Wschowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06110392-1274-4b8b-a442-5c8e2f4ee7bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00653721/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pojazdu dla Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Nasz Ośrodek” we Wschowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu 21-osobowego (z kierowcą i pilotem), do przewozu 19 osób, w tym dwa miejsca do przewozu osób z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich (zamiennie z miejscami pasażerskimi), przeznaczonych dla uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Nasz Ośrodek” we Wschowie, o minimalnych parametrach zawartych w Rozdziale III ust. 1 SWZ. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres: minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem (baza + zabudowa) od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów, minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów, minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia od daty pierwszej rejestracji bez limitu kilometrów.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, które zostało opisane w pkt XX SWZ. Najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać wymogom określonym w SWZ, w szczególności w szczegółowym opisie technicznym autobusu, zawartym w ust. 1 powyżej. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ (w tym jej załącznikach) znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i funkcjonalnościach odpowiadającym co najmniej minimalnym parametrom i funkcjonalnościom wyszczególnionym i określonym w szczegółowym zakresie, w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w ust. 1 powyżej.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca jest zobowiązany załączył do oferty stosowne dokumenty, zawierające opis / parametry / funkcjonalność zastosowanych rozwiązań równoważnych. Zakup dofinansowany z programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pod nazwą „Program wyrównywania różnic między regionami III” Obszar D – likwidacja barier transportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447474,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447474,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biedulewicz Jerzy Jan Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200163658
7.3.3) Ulica: Portowa 44
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447474,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednego fabrycznie nowego pojazdu do przewozu 18 osób i dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup trzech używanych autobusów przeznaczonych do przewozu dzieci do szkół na terenie gminy Wilków.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Platerów
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Smętowo Graniczne - zakup pojazdu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.