Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Podedwórze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podedwórze
1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 379 50 11
1.5.8.) Numer faksu: 83 379 50 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2863ce70-b9d7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Podedwórze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2863ce70-b9d7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053753/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Podedwórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3459349,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095 L km odcinek E-F 19+779,00 do km 21+565,00 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:
a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ) zawierającej:
-projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZ
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00 musi być zgodna z przepisami zawartymi w:
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 luty 2015r (Dz. U. Nr 43, poz.329),
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003 r.) wraz z załącznikiem Nr 1-4,
• ustawie z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,
• ustaleniami z Inwestorem na etapie projektowania,
• warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli istniejącego uzbrojenia technicznego w przypadku konieczności jego przebudowy
• innymi wytycznymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć.
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno-konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:
a) wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,
b) budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji,
c) budowę i przebudowę zjazdów,
d) przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,
e) przebudowę istniejących elementów odwodnienia,
f) przebudowę istniejącego chodnika,
g) przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego,
h) wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,
i) aktualizację i wymianę oznakowania.
Przed rozpoczęciem procedury uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień oraz przed
złożeniem wniosku zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, Pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni nazwę zadania inwestycyjnego z organem właściwym Starostwa Powiatowego w Parczewie przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego.
Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminnej nr 103790L w m. Niecielin”.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 103790L w m. Niecielin.
Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 1+352,45.
Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie przede wszystkim uregulowanie przebiegu drogi tak aby w całości przebiegała w działce drogowej. Ponadto w celu poprawienia równości nawierzchni projektuje się rozbiórkę nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych(rozbiórka po stronie Inwestora), stabilizacje istniejącego podłoża cementem oraz wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej i tłuczniowej. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.
Droga otrzyma jezdnię zasadniczej szerokości 3,50 m, z trzema mijankami długości 25 m,
na których szerokość jezdni będzie wynosiła 5,00 m. Zjazdy do posesji i działki przyległe otrzymają nawierzchnię kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Wody opadowe z powierzchni utwardzonych zostaną
zagospodarowane w granicach pasa drogi.
W projekcie założono następujące parametry techniczne odcinka drogi gminnej:
• klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa,
• prędkość projektowana – Vp = 30 km/h,
• kategoria ruchu - KR 1,
• przekrój poprzeczny – droga jednojezdniowa jednopasowa z mijankami,
• szerokość pasa ruchu – 3,50 m,
• długość odcinka – 1 352,45 m,
• szerokość poboczy – 2x0,75 m,
• pochylenie poprzeczne jezdni – na prostej daszkowe 2%, jednostronne na łukach poziomych,
• szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 m, na mijankach 5,00 m,
• pochylenie poboczy 8% w kierunku krawędzi pobocza.
Zadanie nr 3 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103819L w m. Rusiły”.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 103819L w m. Rusiły.
Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 1+485,00.
Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Nawierzchnia mineralno-asfaltowa wyeliminuje powstające w kruszywie ubytki i wyboje. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.
Droga otrzyma jezdnię zasadniczej szerokości 3,50 m, z trzema mijankami długości 25 m,
na których szerokość jezdni będzie wynosiła 5,00 m. Zjazdy do posesji otrzymają nawierzchnię kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Wody opadowe z powierzchni utwardzonych zostaną zagospodarowane w granicach pasa drogi.
Na całym odcinku projektuje się warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Następnie na wzmocnionej konstrukcji, zostanie ułożona warstwy mineralno-bitumiczna z betonu asfaltowego.
W projekcie założono następujące parametry techniczne odcinka drogi gminnej:
• klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa,
• prędkość projektowana – Vp = 30 km/h,
• kategoria ruchu - KR 1,
• przekrój poprzeczny – 1/1 droga jednojezdniowa jednopasowa z mijankami,
• szerokość pasa ruchu – 3,50 m,
• długość odcinka – 1 485,00 m,
• szerokość poboczy – 2x0,75 m,
• pochylenie poprzeczne jezdni – na prostej daszkowe 2%, jednostronne na łukach poziomych,
• szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 m, na mijankach 5,00 m,
• pochylenie poboczy 8% w kierunku krawędzi pobocza.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) Dla zadania nr 1 PFU ;
b) Dla zadania nr 2 i 3 dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót
3. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7a/b/c do SWZ.
4. Wykonawca przedmiotu zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 4 255 000 zł brutto. Cena z najniższej oferty wyniosła 5 852 297,11 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5852297,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6859821,92 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.