Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00055306/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b8f6b6-18cf-4c23-886e-c423da3383da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029829/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/05/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 433555,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE nr 1 – środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy1 Krem do rąk glicerynowy 100 ml 750 szt.
2 Środek do udrażniania rur 500 g w żelu 5 szt.
3 Mydło toaletowe w kostce 100g 2200 szt.
4 Pasta BHP 0,5 kg 130 szt.
5 Płyn do mycia naczyń 0,5 l 25 szt.
6 Proszek do szorowania 0.5 kg 340 szt.
7 Krem do golenia 65 - 75 ml 100 szt.
8 Pędzle do golenia 100 szt.
9 Maszynki do golenia 2 ostrza 1x użytku 550 szt.
10 Gąbka do naczyń wyposażona jednostronnie w włóknine szorujacą do usuwania mocno przywartych zanieczyszczeń wym. 60-70 x 90-110 mm gr. 25-30 mm 50 szt.
11 Gąbka do szorowania jednostronnie posiada pad z agresywnym środkiem szlifujacym ,przeznaczony do bardzo mocnych zabrudzeń. Pad gabki zgrzewany ( nieklejony ) Wymiary 7cm x 15 cm x wys. 4,5 cm 540 szt.
12 Końcówka mopa duża sznurkowa 10 szt.
13 Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 6 szt.
14 Przepychacze gumowe 5 szt.
15 Rękawice gospodarcze powlekane nitrylem ,ścieg 13, zakończone ściagaczem o zwiekszonej odporności na scieranie, zwiekszona odporność na smary i oleje zgodne z normami EN 388 oraz EN 420 700 par
16 Rękawice gumowe gospodarcze 8 par
17 Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ 30 szt.
18 Szczotki ryżowe bez kija 10 szt.
19 Szczotka klozetowa 90 szt.
20 Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 70 szt.
21 Szczotka zmiotka +szufelka 70 szt.
22 Kije drewniane do szczotek drewnianych 80 szt.
23 Ścierki do naczyń domowe o wym. 50-51x30-31 cm 300 szt.
24 Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 480 szt.
25 Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę o wym 45x60 cm 10 szt.
26 Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a = 50 szt 2300 opak
27 Worki na śmiecie czarne poj. 35 l.a= 50 szt. 100 opak
28 Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 11000 szt.
29 Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm 7000 szt.
30 Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm 9000 szt.
31 Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm 200 szt.
32 Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm 200 szt.
33 Zmywaki metalowe szorstkie 100 szt.
34 Żarówki 100 WAT 20 szt.
35 Żarówki 40 WAT 20 szt.
36 Żarówki 60 WAT 20 szt.
37 Żarówki 75 WAT 20 szt.
38 Środek emulsja do nabłyszczabia i konserwacji wykładzin PCV poj.750 ml 40 szt.
39 Środek emulsja do nabłyszczania i konserwacji podłóg z drewna o poj. 750 ml 40 szt.
40 Rękawice foliowe 1x użytku a=100 szt 160 opak
41 Środek do konserwacji mebli 250 ml spray 30 szt.
42 Środek w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.750 ml 15 szt.
43 Proszek do prania rzeczy kolorowych 100 kg.
44 Muchozol w areozolu 5 szt.
45 Preparat pleśniobojczy o poj. 0,5 l 15 szt.
46 Kostka do 35-40 gWC 80 szt.
47 Szampon uniwersalny do mycia wlosów o poj. 1 litr 45 szt.
48 Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 1700 szt.
49 Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 1000 szt.
50 Środek w plynie do mycia paneli 750 ml 15 szt.
51 Worki polietylenowe brazowe o poj 60 l, gr 0,08 mm 300 szt.
52 Worki brązowe polietylenowe o wym. 800x1100 cm , gr 0,08 mm 1400 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Mydło
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 93167,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Mydło w płynie z gliceryną w karnistrach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 0,5-5l ., przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 550 szt.2 Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w karnistrach 5 l skład: 5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych, mniej niż 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycją zapachową , zawierający konserwanty i glicerynę, zapach lemon lub podobny 60 szt.
3 Papier toaletowy w małej rolce. Wykonany z wyselekcjonowanej 2 warstwowej makulatury w kolorze białym. Gramatura minimum 2x16g/m2. Długość rolki 55 mb- 500 odcinków, średnica tulei 4,20 cm , szerokość rolki 9,40 cm, średnica rolki 12,5-13 cm. Sposób pakowania nie więcej niż 48 rolek w opakowaniu zbiorczym, oraz nie więcej niż 8 rolek w opakowaniu jednostkowym 30 000 szt.
4 Ręcznik jednorazowego użytku , kuchenny dwuwarstwowy z czystej celulozy, biały, szerokość rolki 220-230 mm, długość listka 220-230 mm Rolka o długosci 19,80 m do 20,70 mb powinna zawierac 90 listków recznika o gramaturze 2x22 g/m2 Srednica rolki 140-145 mm 25 000 szt.
5 Ręcznik papierowy w roli wykonany z czystej 2 warstwowej czystej celulozy w technologii TAED lub Dry Tech zwiększającej chłonność i wytrzymałość w stanie mokrym Gramatura 2x18g/m2, kolor biały ,długość rolki 100mb , szerokość rolki 20 cm, średnica zewnętrzna roki 18,5 cm. Rolka ręcznika nie powinna posiadać perforacji oraz być odpowiednia do zastosowania z dozownikiem z pozycji nr 6. co powinni byc jednoznacznie potwierdzone w karcie technicznej produktu Oferowany recznik powinien posiadać deklarację zgodności jako produkt dopuszczony do kontaktu z żywnościa zgodnie z przepisami wspólnoty (WE ) 1935/2004 oraz ( WE) 2023/2006 4 000 szt.
6 Dzierżawa dozowników do ręczników w roli Dozownik posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika nie większe niż 36-38 cm wysokość, 32-34 cm szerokość, 21-23 cm głębokość . Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym .wyposażony w górnej części w okienko pozwalajace kontrolować poziom wkładu. Dodatkowo dozownik powinien posiadać nadrukowany piktogram z instrukcja dozowania ręcznika w widocznym miejscu na czołowej stronie dozownika Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 70 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 340388,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54349,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67127,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67127,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Techniczno Handlowa Jontex s.c. Paweł i Piotr Smereka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921005800
7.3.3) Ulica: ul. Kasztelańska 1a
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA TECHNICZNO-HANDLOWA "JONTEX" S.C. PAWEŁ I PIOTR SMEREKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA TECHNICZNO-HANDLOWA "JONTEX" S.C. PAWEŁ I PIOTR SMEREKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67127,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I Uzasadnienie faktyczne.
Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ „FORMULARZ CENOWY” w opisie dotyczącym pkt nr 5 „Ręcznik papierowy w roli” określił następujące wymagania dla wskazanego asortymentu: „Ręcznik papierowy w roli wykonany z czystej 2 warstwowej czystej celulozy w technologii TAED lub Dry Tech zwiększającej chłonność i wytrzymałość w stanie mokrym Gramatura 2x18g/m2, kolor biały ,długość rolki 100mb , szerokość rolki 20 cm, średnica zewnętrzna rolki 18,5 cm. Rolka ręcznika nie powinna posiadać perforacji oraz być odpowiednia do zastosowania z dozownikiem z pozycji nr 6. co powinni być jednoznacznie potwierdzone w karcie technicznej produkt. Oferowany ręcznik powinien posiadać deklarację zgodności jako produkt dopuszczony do kontaktu z żywnością zgodnie z przepisami wspólnoty (WE ) 1935/2004 oraz ( WE) 2023/2006”. Zgodnie z powyższym opisem ręcznik papierowy powinien posiadać w szczególności deklarację zgodności jako produkt dopuszczony do kontaktu z żywnością zgodnie z przepisami wspólnoty (WE ) 1935/2004 oraz ( WE) 2023/2006. Po otwarciu ofert Zamawiający uznał iż opis przedmiotu zamówienia zostały przygotowany przez niego w sposób nieprawidłowy i z naruszeniem przepisów Ustawy PZP. Wymagany asortyment nie wymaga posiadania deklaracji w zakresie zgodności jako produkt dopuszczony do kontaktu z żywnością, tym samym nie jest obiektywnie możliwe jej uzyskanie przez wykonawców.
II. Uzasadnienie prawne.
Na podstawie art. 255 pkt 6 Ustawy PZP w zw. a art. 457 Ustawy PZP zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji gdy obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umowa zaś podlega unieważnieniu jeżeli zamawiający z naruszenie przepisów ustawy udzielił zamówienia. W niniejszym postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż uznał, że przygotował opis przedmiotu zamówienia w sposób nieprawidłowy i z naruszeniem Ustawy PZP. Krajowa Izba Odwoławcza wskazuje iż błąd w opisie przedmiotu zamówienia poprzez jego nieprecyzyjne lub niejasne sformułowanie może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania (min. Wyrok KIO z 4.07.2019 r., KIO 1098/19, Wyrok KIO z 12.11.2019 r., KIO 2176/19). Jednocześnie Zamawiający wskazuje iż w aktualnie trwającym etapie postępowania nie istnieje możliwość konwalidacji wskazanych nieprawidłowości – do Zamawiającego wpłynęły oferty od wykonawców. Wobec powyższego nie było możliwe złożenie w Postępowaniu prawidłowej oferty oraz zawarcie umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
- Zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki szpitalnej - powtórka zadania nr 4
- Przebudowa dwóch placów zabaw - dokumentacja projektowa
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
- Remont więźby dachowej wraz z pokryciem starej zabytkowej Szkoły w Pełkiniach
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych.
- Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania
- Dostawa jednoczęściowych zintegrowanych nakrętek na butelki PET dla potrzeb Zakładu Produkcji Zdrojowej
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- 33/ZP/2025 Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.