eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cebfe43a-3709-49e9-afa8-5b0d9739351a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019556/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 SP Nr 59 w Gdańsku, ul. Modra 2 - Przebudowa węzła żywienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093123

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/BZP-U.510.19.2025/AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż.”.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową węzła żywienia w budynku szkoły, a także dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w zakresie wydzielenia pożarowego kotłowni gazowej, instalacji hydrantowej oraz oświetlenia ewakuacyjnego.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
1) Przebudowa węzła żywienia:
a) roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe oraz odtworzeniowe w zakresie ścian, stolarki drzwiowej i okiennej;
b) wykonanie nowych posadzek oraz okładzin ściennych;
c) przebudowa i wymiana: instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, gazu, elektrycznej, oświetleniowej, oświetlenia ewakuacyjnego oraz grzejników;
d) wykonanie zabudowy g-k instalacji wewnętrznych;
e) wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej;
f) wykonanie nowego wejścia umożliwiającego dostawę towarów oraz wynoszenie odpadów z pominięciem pomieszczeń szkoły (w tym również poszerzenie dolnego zabiegu schodów wewnętrznych, zgodnie z detalem rys. nr A-8 PA-B);
g) wykonanie na ścianach zewnętrznych izolacji przeciwwilgociowej;
h) wykonanie ocieplenia ścian;
i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
j) dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń oraz sprzętu technologicznego węzła żywienia;
k) montaż separatora tłuszczów;
l) przeprowadzenie szkolenia dla personelu szkoły w zakresie obsługi urządzeń technologicznych.
2) Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż. w zakresie przebudowy instalacji wodociągowej hydrantów wewnętrznych oraz wydzielenia pożarowego kotłowni gazowej:
a) roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe oraz odtworzeniowe w zakresie ścian, stolarki drzwiowej i okiennej;
b) przebudowa instalacji wody w celu przeniesienia wodomierza z pomieszczenia ogólnodostępnego (korytarz) do pomieszczenia zamkniętego (obecnie istniejąca pralnia);
c) przebudowa instalacji hydrantowej wewnętrznej;
d) wymiana hydrantów oraz montaż nowych hydrantów wewnętrznych;
e) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego;
f) rozdzielenie instalacji wody (dla celów ppoż. oraz socjalno-bytowych);
g) wydzielenie ppoż. kotłowni (skucie i uzupełnienie posadzki, przełożenie instalacji sanitarnej i elektrycznej, poszerzenie otworów drzwiowych, wymiana stolarki drzwiowej, uzupełnienie tynków, zabezpieczenie ppoż. przejść instalacji przez przegrody, szlifowanie, malowanie pomieszczeń).
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOZET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911695363

7.3.3) Ulica: Strażacka 6

7.3.4) Miejscowość: Kaliska Kościerskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy wykonają następujący zakres robót:
część robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1943000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.