Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095816/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2024/BZP 00033540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu w Prostkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B
1.5.2.) Miejscowość: Prostki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876112012
1.5.8.) Numer faksu: 876112079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ug_prostki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu w Prostkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f504fcce-a9a7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000722/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu w Prostkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095816/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie „Zaprojektuj
i wybuduj” polegającego na Budowie przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu w Prostkach.
1. Opis przedsięwzięcia:
Zamierzenie zakłada budowę wolnostojącego budynku Przedszkola przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Prostkach, gmina Prostki, na działce nr geod. 1457/16 wraz z zagospodarowaniem terenu bezpośrednio przylegającego (obejmującego m.in.:. plac zabaw, miejsca postojowe, zieleń urządzoną). Należy wykonać parterowy budynek z poddaszem użytkowym o powierzchni zabudowy ok. 600 m2, w pełni dostosowany do osób niepełnosprawnych, pozbawiony barier architektonicznych. Obszar przewidziany pod zabudowę w chwili obecnej jest niezabudowany. W opracowaniu należy uwzględnić możliwość wydzielenia dodatkowych miejsc parkingowych ok. 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych, wykonanie utwardzonych dojść i dojazdów, ogrodzenia terenu przedszkola (wraz z bramami wjazdowymi i furtkami), nasadzeń zieleni ozdobnej nisko- i wysokopiennej, oświetlenia zewnętrznego, placu zabaw.
2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych
W ramach przedmiotowej inwestycji pn.: „Rozbudowa kompleksu oświatowego
o wolnostojący budynek Przedszkola przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej (dawnego gimnazjum) w Prostkach” winny zostać zrealizowane w szczególności: obiekt kubaturowy tj.: budynek nauki i oświaty, dodatkowe miejsca postojowe dla samochodów osobowych i osób niepełnosprawnych.
- Powierzchnia działki: - 36458 m2.
- Powierzchnia zabudowy istn. budynku Szkoły Podstawowej - 1700 m2.
- Powierzchnia zabudowy Sali sportowej (w trakcie realizacji) - 1234 m2.
- Powierzchnia zabudowy istn. zaplecza sanitarnego boiska sportowego - 85 m2.
- Powierzchnia istn. boiska sportowego - 3520 m2 .
- Powierzchnia istn. dojść i dojazdów: - 4700 m2.
- Powierzchnia istn. biologicznie czynna: - 25219 m2.
- Powierzchnia zabudowy proj. budynku Przedszkola: - ok. 600 m2
- Powierzchnia proj. dojść i dojazdów: - ok. 500 m2 - rozbudowa kompleksu oświatowego o wolnostojący budynek Przedszkola przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej (dawnego gimnazjum) w Prostkach.
Przedmiotowy budynek Przedszkola usytuować należy w południowo-wschodniej części działki za budynkiem Szkoły Podstawowej. Wejścia główne zlokalizować od strony elewacji I-II (północno-wschodniej), wejścia techniczne od strony elewacji III-IV (południowo-zachodniej). Przy wejściach głównych należy przewidzieć pochylnie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. Wejścia do budynku winny być zadaszone. Nawierzchnie utwardzone zaprojektować z kostki betonowej.
2. W przedmiotowym obiekcie należy zlokalizować:
- 4 oddziały przedszkole złożone z 4 sal wychowawczo-dydaktycznych z aneksami kuchennymi, sanitariatu przylegającego bezpośrednio do sal oraz kantorku na leżaki/materace/pomoce dydaktyczne;
- 1 oddział żłobkowy złożony z 1 sali wychowawczo-dydaktycznej z aneksem kuchennym, sanitariatu przylegającego bezpośrednio do sali, kantorku na leżaki/materace/ pomoce dydaktyczne oraz szatni;
- zespół szatniowy dla oddziałów przedszkolnych;
- oddział kuchenny złożony z kuchni, magazynu jaj, zmywalni oraz magazynu wózków;
- oddział dydaktyczny złożony z sali logopedycznej i terapeutycznej;
- oddział administracyjno-oświatowy złożony z sali konferencyjnej, sekretariatu, pokoju dyrektora, księgowości, archiwum, pokoju socjalno-nauczycielskiego z szatnią i WC;
- salę wielofunkcyjną z sanitariatem bezpośrednio przylegającym;
- oddział techniczny złożony z węzła cieplnego/centrali wentylacyjnej, pomieszczenia gospodarczego, pomieszczenia technicznego windy;
- oddział porządkowy złożony z pokoju personelu sprzątającego i pomieszczeń porządkowych;
- komunikację ogólną składającą się z oddymianej klatki schodowej z windą, dodatkowej klatki schodowej, wewnętrznych holi oraz holu wejściowego (foyer);
- WC ogólnodostępne z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Obiekt ma być wyposażony w następujące instalacje:
- centralnego ogrzewania,
- wody ciepłej i zimnej,
- odprowadzania ścieków sanitarnych,
- zasilania w energię elektryczną,
- monitoring,
- wentylację.
3. Zadanie jest realizowane w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej i branżowej, a następnie budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu w Prostkach.
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) zaprojektowanie – tj. opracowanie - zgodnie z przepisami – kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu w Prostkach” w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie
w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
b) budowa – tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych z „Budową przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu
w Prostkach” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektów oraz użytkowanie tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
c) zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów projektu, załączone do dokumentacji powykonawczej.
Opis przedmiotu zamówienia:
a) zaprojektowanie – tj.
- uzyskanie mapy do celów projektowych,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych do zaprojektowania robót budowlanych dokumentów oraz informacji,
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego proponowanych rozwiązań materiałowych,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę,
- opracowanie kompletnego projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę,
- opracowanie projektów wykonawczych w zakresie koniecznym do wykonania zadania,
- opracowanie przedmiarów i kosztorysów,
- opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z aktualnym rozporządzeniem,
b) budowa obiektu,
c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji (pozwolenie na użytkowanie obiektu)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno- Użytkowy. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu szczegółowej dokumentacji projektowej. Zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne
z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7780000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12501720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7780000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MARTA MACHAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481741144
7.3.3) Ulica: KOŚCIUSZKI 24 lok 1
7.3.4) Miejscowość: EŁK
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7780000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.