eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku głównego, budynku gospodarczego i budowie zadaszeń nad basenami Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry w Helu.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku głównego, budynku gospodarczego i budowie zadaszeń nad basenami Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry w Helu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku głównego, budynku gospodarczego i budowie zadaszeń nad basenami Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry w Helu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142a0aa8-5276-44b9-8701-d423ed6fec04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00432797/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa Budynku Głównego Stacji Morskiej UG w Helu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.94.2024.PC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku głównego, rozbudowie budynku gospodarczego i budowie zadaszeń nad basenami Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry w Helu.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45100000-8 (przygotowanie terenu pod budowę),
45200000-9 (roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej),
45400000-1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych),
45233000-9 (roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg),
45111291-4 (roboty w zakresie zagospodarowania terenu),
45332200-5 (roboty instalacyjne hydrauliczne),
45332300-6 (roboty instalacyjne kanalizacyjne),
45331100-7 (instalowanie centralnego ogrzewania),
45331210-1 (instalowanie wentylacji),
45331200-8 (instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych),
45300000-0 (roboty instalacyjne w budynkach),
45231110-9 (roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów),
45310000-3 (roboty instalacyjne elektryczne).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku głównego, rozbudowie budynku gospodarczego i budowie zadaszeń nad basenami Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry w Helu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznikiem nr 5 do SWZ,
2) świadczenie usług serwisu, przeglądów i konserwacji urządzeń, systemów i instalacji wraz z materiałami eksploatacyjnymi, których serwisowanie, przeglądy i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producentów w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych – w okresie gwarancji. Minimalny zakres prac oraz czasookresy związane z serwisem, przeglądem i konserwacją zawarte są w pkt 2 załącznika nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia – załącznika nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia pisemnego harmonogramu określającego szczegółowe terminy przeprowadzania czynności wskazanych w pkt 2 załącznika nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia – załącznika nr 5 do SWZ. Sporządzony przez Wykonawcę harmonogram, zwany dalej „harmonogramem czynności serwisowych i konserwacyjnych”, wymaga akceptacji Zamawiającego. Harmonogram czynności serwisowych i konserwacyjnych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.
5. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
6. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wszystkie dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności do zapewnienia odpowiedniego ich zabezpieczenia, nadzoru terenu robót w trakcie prowadzenia robót, utrzymywania terenu robót w należytym porządku.
8. Prace będą realizowane w nieczynnym obiekcie. W celu zapewnienia dobrostanu zwierząt, roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane po pisemnym uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością pracy w przedłużonych godzinach, np. w godzinach popołudniowych, nocnych lub w dni ustawowo wolne od pracy.
9. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku wystąpienia uszkodzeń budynku oraz budynków przyległych wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót.
11. Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące, np. związane z przygotowaniem terenu robót, wszelkimi robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi, demontażowymi, zabezpieczającymi, odtworzeniowymi, porządkowymi, organizacją terenu robót (w tym: ogrodzenie, zapewnienie dojścia do budynku gospodarczego, adaptacja dyżurki od strony ul. Morskiej na zaplecze socjalne dla pracowników budowy), sprzątaniem, pomiarami (w tym elektrycznymi, wodociągowymi, geodezyjnymi, teletechnicznymi), sporządzeniem dokumentacji odbiorowej i powykonawczej w układzie branżowym wraz z odbiorami branżowymi, próbami i sprawdzeniami z wynikiem pozytywnym w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach na płycie CD (w formacie .pdf), wywiezieniem odpadów wraz z ich utylizacją. Wykonawca ponosi koszty związane z dostawą mediów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia (wody, energii) – w tym celu Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona na własny koszt instalacje i punkty pomiarowe.
12. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót.
13. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ, zostały wskazane normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp.
14. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zastosowania w ofercie rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć odpowiednią opcję w pkt 5 formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ, a także zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie, jakie normy, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, zostały zamienione i podać, jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, usługi lub dostawy nie są zgodne z normami, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
15. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, czynności, materiały, rozwiązania itp. nieopisane lub niewymienione w SWZ wraz z załącznikami, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy SWZ wraz z załącznikami i ewentualnej wizji lokalnej. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty.
16. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
17. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
18. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVII SWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 12 projektu umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
19. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.), zawarte są w § 8 projektu umowy – załącznika nr 4 do SWZ.
20. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie przeznaczone jest do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego. W związku z powyższym, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp, opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10274383,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11420000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10274383,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ”FRONTEX” Tomasz Dyczyj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881834801

7.3.3) Ulica: os. Kaszubskie 19/89

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) branża sanitarna - P.H.U. CENTRATERM Tomasz Harazin , ul. Stalowa 5, 81-154 Gdynia, NIP: 9580414041,osoba do kontaktu: Tomasz Harazin - 501-196-373
2) branża elektryczna - ELEKTRO - INSTALL SP. Z O.O., ul. Alfonsa Chmielewskiego 1, 84-200 Wejherowo, NIP: 5882448626, osoba do kontaktu: Michał Łaga - 608-635-711
3) stolarka okienna/drzwiowa
4) elewacja


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10274383,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminach:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1: do 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) świadczenie usług serwisu, przeglądów i konserwacji urządzeń, systemów i instalacji wraz z materiałami eksploatacyjnymi, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 2: w okresie gwarancji, tj. 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

2. Wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.