Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00005404/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części: Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie”, Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części: Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie”, Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a238d5a9-c612-4e5f-9eea-1bc6e266f664
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego - etap II” Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 w zakresie projektów dotyczących rozwoju infrastruktury szkolnictwa zawodowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.1) Część 1: »Rozbudowa oraz przebudowa budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie«
Inżynier Kontraktu jest zobowiązany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy wielobranżowy zespół inspektorów nadzoru
inwestorskiego oraz świadczyć usługi przez 3 lata podczas okresu gwarancyjnego i rękojmi Kontraktu
2. Opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU)
stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 21648 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.2) Część 2: »Rozbudowa budynku warsztatów szkolnych o trzy segmenty pomiędzy budynkiem szkoły, a budynkiem warsztatów przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku. «”
Inżynier Kontraktu jest zobowiązany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy zapewnić wielobranżowy zespół inspektorów
nadzoru inwestorskiego oraz świadczyć
usługi przez 3 lata podczas okresu gwarancyjnego i rękojmi Kontraktu.
Opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU)
stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 21648 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 zamówienia wynosi 21 648,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną,
wynosi 80 000,00 zł brutto, co przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2 zamówienia wynosi 21 648,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi
80 000,00 zł brutto, co przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750 PLN
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi, utwardzenie nawierzchni wraz z budową kanalizacji deszczowej w podziale na 2 części".
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz zapewnienie świadczenia usług sąsiedzkich na terenie Gminy Puck, od maja 2025 r. do grudnia 2025 r., Projekt pn.: "Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie!..."
- Wyk. dok. proj.-koszt. wraz z uzysk.dec.o pozwol. na bud. pn.: "Przebud. drogi ul. św. Rocha, ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodn. drogi, przebud. instal. wod. oraz przebud. instal. oświetl. drog.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.