eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzeglądy techniczne gwarancyjnych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, w budynku Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy techniczne gwarancyjnych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, w budynku Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy techniczne gwarancyjnych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, w budynku Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4ed6a9-b362-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118790

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 344000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów technicznych, gwarancyjnych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych wraz z materiałami eksploatacyjnymi w latach 2023 – 2026 (2 razy w roku, łącznie 8 przeglądów).
2) Urządzenia podlegające przeglądom są zainstalowane w budynku Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach. Wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
3) Urządzenia są zarejestrowane w Centralnym Rejestrze Operatorów (CRO). Wykonawca zobligowany jest do dokonania wpisu do CRO po zrealizowaniu przeglądu. W tym celu Administrator umożliwi Wykonawcy dostęp do rejestru CRO na czas dokonania wpisu.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie:
- pierwszy przegląd – do 45 dni od daty zawarcia umowy;
- kolejne przeglądy: 2 razy w roku (w m-cach: wrzesień/październik i marzec/kwiecień) latach 2023-2026.
6) Miejsce realizacji usługi: budynek Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach.
7) Zamawiający wymaga aby serwis urządzeń będących na gwarancji był wykonywany przez podmiot posiadający autoryzację producenta urządzeń (tj. VTS, MIDEA). Jest to warunek konieczny do utrzymania gwarancji.
8) Przegląd należy dokonywać zgodnie z DTR poszczególnych urządzeń i aktualnymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U z 2020 r., poz. 2065 ze zm.).
9) Wykonawca udzieli gwarancji na zainstalowane materiały eksploatacyjne, na okres zgodny z gwarancją producenta materiałów. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
10) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345285,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750367,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345285,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EA - KLIMA Katarzyna Walczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562232629

7.3.3) Ulica: W.Reymonta 15/9

7.3.4) Miejscowość: Jędżejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345285,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.