eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338

1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.malopolska.uw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64674d2-8f02-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072515/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja klimatyzacji w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu (2 lata)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082034/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284296,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń działających w systemach schładzająco-grzewczych zainstalowanych w obiektach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanych w miastach: Kraków (cz. I zamówienia), Nowy Sącz (cz. II zamówienia) i Tarnów (cz. III zamówienia), oraz utrzymanie urządzeń objętych przeglądami i konserwacją w należytym stanie technicznym.
Wykonawca zobowiązany jest również:
- prowadzić konserwację klimatyzatorów okiennych, klimatyzatorów przenośnych oraz wentylatorów,
- w przypadku zaistnienia takiej konieczności w szczególności awarii - przeprowadzania działań dotyczących usunięcia przyczyn i skutków awarii mogących wystąpić w systemach schładzająco-grzewczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia w części nr I są usługi dot. lokalizacji Kraków: ul. Basztowa 22, ul. Worcella 7, ul. Przy Rondzie 6, ul. Św. Sebastiana 9-11, ul. Plac Na Stawach 3; ul. Ujastek 7; ul. Olszańska 5; ul. Kanonicza 24; ul. Półłanki 78.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do swz - wzór umowy dla cz. I, II i III wraz z załącznikami oraz w załączniku nr 2 do swz – opis przedmiotu zamówienia.
4. Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 255 933,48 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 51 186,69 zł brutto
SUMA 307 120,17 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 249691,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń działających w systemach schładzająco-grzewczych zainstalowanych w obiektach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanych w miastach: Kraków (cz. I zamówienia), Nowy Sącz (cz. II zamówienia) i Tarnów (cz. III zamówienia), oraz utrzymanie urządzeń objętych przeglądami i konserwacją w należytym stanie technicznym.
Wykonawca zobowiązany jest również:
- prowadzić konserwację klimatyzatorów okiennych, klimatyzatorów przenośnych oraz wentylatorów,
- w przypadku zaistnienia takiej konieczności w szczególności awarii - przeprowadzania działań dotyczących usunięcia przyczyn i skutków awarii mogących wystąpić w systemach schładzająco-grzewczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia w części nr II są usługi dot. lokalizacji: Delegatura Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Nowym Sączu - ul. Jagiellońska 52.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do swz - wzór umowy dla cz. I, II i III wraz z załącznikami oraz w załączniku nr 2 do swz – opis przedmiotu zamówienia.
4. Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 25 901,34 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 5 180,27 zł brutto
SUMA 31 081,61 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 25269,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń działających w systemach schładzająco-grzewczych zainstalowanych w obiektach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanych w miastach: Kraków (cz. I zamówienia), Nowy Sącz (cz. II zamówienia) i Tarnów (cz. III zamówienia), oraz utrzymanie urządzeń objętych przeglądami i konserwacją w należytym stanie technicznym.
Wykonawca zobowiązany jest również:
- prowadzić konserwację klimatyzatorów okiennych, klimatyzatorów przenośnych oraz wentylatorów,
- w przypadku zaistnienia takiej konieczności w szczególności awarii - przeprowadzania działań dotyczących usunięcia przyczyn i skutków awarii mogących wystąpić w systemach schładzająco-grzewczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia w części nr III są usługi dot. lokalizacji: Delegatura Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Tarnowie - al. Solidarności 5-9.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do swz - wzór umowy dla cz. I, II i III wraz z załącznikami oraz w załączniku nr 2 do swz – opis przedmiotu zamówienia.
4. Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 9 569,40 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 1 913,88 zł brutto
SUMA 11 483,28 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 9336 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219813,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231319,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219813,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL SYSTEM PROJECT Iwona Tabuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356527964

7.3.3) Ulica: Ciepłownicza 24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-574

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakłady Badawczo-Usługowe POWER sp. z o.o., przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych firmy Midea pozostających na gwarancji


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219813,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2024-05-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24562,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PALMER sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380990169

7.3.3) Ulica: Myślenicka 95

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-698

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2024-05-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9355,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9987,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9355,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PALMER sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380990169

7.3.3) Ulica: Myślenicka 95

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-698

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9355,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2024-05-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.