Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338
1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.malopolska.uw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64674d2-8f02-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072515/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Konserwacja klimatyzacji w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu (2 lata)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284296,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń działających w systemach schładzająco-grzewczych zainstalowanych w obiektach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanych w miastach: Kraków (cz. I zamówienia), Nowy Sącz (cz. II zamówienia) i Tarnów (cz. III zamówienia), oraz utrzymanie urządzeń objętych przeglądami i konserwacją w należytym stanie technicznym.Wykonawca zobowiązany jest również:
- prowadzić konserwację klimatyzatorów okiennych, klimatyzatorów przenośnych oraz wentylatorów,
- w przypadku zaistnienia takiej konieczności w szczególności awarii - przeprowadzania działań dotyczących usunięcia przyczyn i skutków awarii mogących wystąpić w systemach schładzająco-grzewczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia w części nr I są usługi dot. lokalizacji Kraków: ul. Basztowa 22, ul. Worcella 7, ul. Przy Rondzie 6, ul. Św. Sebastiana 9-11, ul. Plac Na Stawach 3; ul. Ujastek 7; ul. Olszańska 5; ul. Kanonicza 24; ul. Półłanki 78.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do swz - wzór umowy dla cz. I, II i III wraz z załącznikami oraz w załączniku nr 2 do swz – opis przedmiotu zamówienia.
4. Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 255 933,48 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 51 186,69 zł brutto
SUMA 307 120,17 zł brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 249691,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń działających w systemach schładzająco-grzewczych zainstalowanych w obiektach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanych w miastach: Kraków (cz. I zamówienia), Nowy Sącz (cz. II zamówienia) i Tarnów (cz. III zamówienia), oraz utrzymanie urządzeń objętych przeglądami i konserwacją w należytym stanie technicznym.Wykonawca zobowiązany jest również:
- prowadzić konserwację klimatyzatorów okiennych, klimatyzatorów przenośnych oraz wentylatorów,
- w przypadku zaistnienia takiej konieczności w szczególności awarii - przeprowadzania działań dotyczących usunięcia przyczyn i skutków awarii mogących wystąpić w systemach schładzająco-grzewczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia w części nr II są usługi dot. lokalizacji: Delegatura Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Nowym Sączu - ul. Jagiellońska 52.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do swz - wzór umowy dla cz. I, II i III wraz z załącznikami oraz w załączniku nr 2 do swz – opis przedmiotu zamówienia.
4. Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 25 901,34 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 5 180,27 zł brutto
SUMA 31 081,61 zł brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 25269,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń działających w systemach schładzająco-grzewczych zainstalowanych w obiektach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie zlokalizowanych w miastach: Kraków (cz. I zamówienia), Nowy Sącz (cz. II zamówienia) i Tarnów (cz. III zamówienia), oraz utrzymanie urządzeń objętych przeglądami i konserwacją w należytym stanie technicznym.Wykonawca zobowiązany jest również:
- prowadzić konserwację klimatyzatorów okiennych, klimatyzatorów przenośnych oraz wentylatorów,
- w przypadku zaistnienia takiej konieczności w szczególności awarii - przeprowadzania działań dotyczących usunięcia przyczyn i skutków awarii mogących wystąpić w systemach schładzająco-grzewczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub trzy części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia w części nr III są usługi dot. lokalizacji: Delegatura Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w Tarnowie - al. Solidarności 5-9.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do swz - wzór umowy dla cz. I, II i III wraz z załącznikami oraz w załączniku nr 2 do swz – opis przedmiotu zamówienia.
4. Kwota przeznaczona na sfinansowanie:
- zamówienie podstawowe: 9 569,40 zł brutto
- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług: 1 913,88 zł brutto
SUMA 11 483,28 zł brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 9336 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219813,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231319,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219813,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL SYSTEM PROJECT Iwona Tabuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356527964
7.3.3) Ulica: Ciepłownicza 24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-574
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakłady Badawczo-Usługowe POWER sp. z o.o., przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych firmy Midea pozostających na gwarancji
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTAL SYSTEM PROJECT Iwona Tabuła, ISP- Klima
jakie przetargi wygrała firma
INSTAL SYSTEM PROJECT Iwona Tabuła, ISP- Klima
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219813,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2024-05-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24562,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PALMER sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380990169
7.3.3) Ulica: Myślenicka 95
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2024-05-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9355,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9987,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9355,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PALMER sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380990169
7.3.3) Ulica: Myślenicka 95
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9355,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2024-05-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji urządzeń i instalacji branży teletechnicznej w budynku Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.