Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118299/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja/rozbudowa wewnętrznej sieci LAN w jednostkach podległych/ nadzorowanych (szkołach) w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b79b896-a91a-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja/rozbudowa wewnętrznej sieci LAN w jednostkach podległych/ nadzorowanych (szkołach) w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b79b896-a91a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033109/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernicacja/rozbudowa wewnętrznej sieci LAN w jednostkach podległych i nadzorowanych (szkołach).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Program Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowej JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenie dotycząca realizacji projektu grantowej „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118299
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2023.IP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji okablowania strukturalnego oraz dedykowanej instalacji elektrycznej zasilającej punkt dystrybucyjny (wisząca szafa rack), – jeśli dotyczy w szkołach z terenu Gminy Brzesko tj. w:
a) Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Brzesku, ul. Głowackiego 57, 32-800 Brzesko,
b) Publicznej Szkole Podstawowej w Sterkowcu, ul. Sosnowa 20, 32-823 Sterkowiec,
c) Publicznej Szkole Podstawowej w Jasieniu ul. Zielna 1, 32-800 Brzesko,
d) Publicznej Szkole Podstawowej w Szczepanowie, ul. Św. Stanisława 5, 32-823 Szczepanów,
e) Publicznej Szkole Podstawowej w Porębie Spytkowskiej, ul. Kasztelana Spytka 98, 32-800 Brzesko,
f) Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Jadownikach, ul. Św. Prokopa 4, 32-851 Jadowniki,
2) Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji okablowania strukturalnego oraz instalacji elektrycznej (jw.) w pomieszczeniach zajmowanych przez szkoły wymienione w ust. 1
3) Zakres robót obejmuje między innymi:
Dla okablowania strukturalnego:
• Budowę nowych tras kablowych
• Przejść przez ściany i stropy
• Budowę punktów dystrybucyjnych
• Budowę gniazd użytkowników
• Układanie kabli
• Terminowanie kabli w osprzęcie przyłączeniowym
• Prace wykończeniowe
• Pomiary instalacji światłowodowej (o ile dotyczy)
• Pomiary instalacji miedzianej
• Certyfikacja sieci
Dla instalacji elektrycznych:
• Budowę nowych tras kablowych
• Przejść przez ściany i stropy
• Montaż sprzętu i osprzętu
• Łączenie przewodów
• Podejścia do odbiorników
• Przyłączanie odbiorników
• Ochrona przed porażeniem
• Pomiary instalacji elektrycznej
4) Wykonawcę obciążają również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nieobjęte ww. dokumentacją, w tym m.in.:
• organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
• uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu, odpady powstałe podczas robót Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
• wszelkie inne prace nie objęte SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy prawa.
1) Dokładny zakres robót i technologia wykonania zostały opisane w projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót dołączonym do opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją tj. dokumentami umożliwiającymi jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, STWiOR, wytycznymi określonymi w SWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż oraz w sposób minimalizujący szkody przy zastosowaniu technologii prac przyjaznych dla środowiska.
2) Na przedmiot niniejszego zamówienia, licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót Wykonawca udziela Zamawiającemu:
a) dla lokalnej sieci teleinformatycznej (część pasywna):
min. 15 lat gwarancji (obejmuje wszystkie komponenty okablowania w tym min. kable liniowe, kable przyłączeniowe, gniazda abonenckie, panele krosowe bez żadnych wyłączeń) potwierdzonej certyfikatem gwarancyjnym producenta zastosowanego systemu okablowania,
b) dla lokalnej sieci teleinformatycznej (część pasywna) i dla instalacji elektrycznej:
36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane,
60 miesięcy rękojmi na zastosowane materiały oraz wykonane roboty budowlane.
3) Zapisy gwarancji producenta okablowania strukturalnego nie mogą być mniej korzystne niż zapisy umowy na przedmiotwe zadanie. W przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami umowy a dokumentem gwarancyjnym (certyfikatem) producenta pierwszeństwo będą mieć zapisy umowy.
4) Wykonawca przy pracach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do pracy sprzętem sprawnym niepowodującym zagrożenia dla osób posługujących się nim.
5) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wykonanie przedmiotu umowy przez kompetentną kadrę i nadzór zgodnie z wymaganymi uprawnieniami i praktyką, w tym w szczególności, zgodnie z wymaganiami specyfikacji warunków zamówienia.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji i urządzeń znajdujących się w obrębie przekazanego miejsca wykonywania robót.
7) Wszystkie materiały użyte do wykonania prac muszą być dopuszczane do obrotu i powinny spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych i posiadać odpowiedni certyfikat lub aprobatę techniczną, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t. j. Dz. U.z 2021 r. poz. 1213).
8) Materiały i urządzenia powinny odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.),.
9) Materiał przed wbudowaniem musi uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego tj. Inspektora nadzoru. W miarę możliwości należy stosować rozwiązania systemowe bez mieszania materiałów różnych systemów i producentów.
10) Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
11) Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określone są we wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej.
12) Zamawiający zapewnia poboru prądu oraz wody.
13) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
14) Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie.
15) Wykonawca dostarczy patchcordy do uzbrojenia szaf dystrybucyjnych, oraz umożliwiające podłączenie sprzętu do zamontowanego wcześniej gniazda RJ45 sieci LAN.
UWAGA!
Obiekty, w których realizowana będzie inwestycja są obiektami czynnymi. W związku z tym Wykonawca musi liczyć się z licznymi ograniczeniami wynikającymi z funkcjonowania obiektów. W godzinach funkcjonowania obiektu zabrania się wykonywania prac głośnych, mocno pylących, itp. Po każdym dniu pracy Wykonawca musi przywrócić stan czystości do stanu sprzed rozpoczęcia pracy. Wykonawca prowadząc realizację inwestycji nie może zaburzyć pracy w obiekcie (m.in. brak dostępu do sieci LAN, WAN).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 10 obejmujący projekt wykonawczy, rysunki, STWiORB oraz przedmiar robót – (z zastrzeżeniem, że przedmiar robót, ma jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124297,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206911,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124297,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cyfrowe sieci multimedialne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733017213
7.3.3) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CYFROWE SIECI MULTIMEDIALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CYFROWE SIECI MULTIMEDIALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124297,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Oddziału Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.