eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdBudowa oświetlenia boiska sportowego w miejscowości Osiedle Niewiadów oraz oświetlenia ulicznego w miejscowości Buków Parcel i Niewiadów



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia boiska sportowego w miejscowości Osiedle Niewiadów oraz oświetlenia ulicznego w miejscowości Buków Parcel i Niewiadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug.ujazd.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.ug.ujazd.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia boiska sportowego w miejscowości Osiedle Niewiadów oraz oświetlenia ulicznego w miejscowości Buków Parcel i Niewiadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3353bc14-d342-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001865/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja boiska sportowego w Osiedlu Niewiadów

1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego w m. Buków Parcel

1.1.11 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Niewiadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090767/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Budowa oświetlenia boiska sportowego w m. Osiedle Niewiadów” obejmuje m.in.:
1) Budowę 4 masztów oświetleniowych wraz z fundamentami oraz z niezbędną instalacją elektryczną zasilającą wg lokalizacji wskazanej w dokumentacji projektowej;
2) Montaż instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych obsługujących oświetlenie wewnątrz istniejącego budynku zaplecza (administracyjno-szatniowego) oraz na zewnątrz (na elewacji) wg lokalizacji wskazanej w dokumentacji projektowej;
3) Montaż 20 opraw oświetleniowych LED dla obiektów sportowych (po 5 szt. na każdym z masztów) o mocy 500 W o kącie świecenia 30 stopni;
4) Montaż 20 opraw oświetleniowych LED dla obiektów sportowych (po 5 szt. na każdym z masztów) o mocy 500 W o kącie świecenia 60 stopni;
5) Demontaż fragmentów pokrycia dachowego trybun bez demontażu konstrukcji pod montaż masztów oświetleniowych;
6) Demontaż fragmentu trybuny tj. demontaż siedzisk i nawierzchni trybuny w miejscu wskazanym na załączniku graficznym do odtworzenia po montażu masztów oświetleniowych;
7) Wykonanie niezbędnych prób i pomiarów (m.in. samoczynnego wyłączania zasilania, badanie linii kablowej);
8) Wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach;
9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
10) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 394946,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Budowa oświetlenia ulicznego w m. Buków Parcel” obejmuje m.in.:
1) Budowę linii napowietrznej o długości 676 m;
2) Montaż 8 słupów oświetleniowych;
3) Montaż 8 szt. opraw oświetleniowych LED o mocy 64 W wg lokalizacji wskazanej w dokumentacji projektowej;
4) Wykonanie niezbędnych prób i pomiarów (m.in. badanie linii kablowej, pomiary skuteczności zerowania, pomiar rezystencji uziemienia);
5) Wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze;
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
7) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 60388,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III „Budowa oświetlenia ulicznego w m. Niewiadów” obejmuje m.in.:
1) Budowę linii napowietrznej o długości 349 m,
2) Montaż 8 słupów oświetleniowych,
3) Montaż 4 szt. opraw oświetleniowych LED o mocy 64 W wg lokalizacji wskazanej w dokumentacji projektowej,
4) Wykonanie niezbędnych prób i pomiarów (m.in. badanie linii kablowej, pomiary skuteczności zerowania, pomiar rezystencji uziemienia),
5) Wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze.
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
7) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 40402,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317371,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317371,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317371,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe STAN-REX Renata Chmura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440501146

7.3.3) Ulica: 11 Listopada

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

P.H.U. DOMINEL Zbigniew Adamik. Montaż słupów oświetleniowych oraz montaż i ustawienie naświetlaczy.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317371,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył plik formularza oferty bez opatrzenia go podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych dotyczącą elektronicznego podpisywania ofert, pn.: „Jak należy podpisać ofertę w postaci elektronicznej”:
„W zakresie procedury podpisywania oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci elektronicznej wskazać należy, że prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że wykonawca przekazuje zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę (jeżeli system komunikacji zakłada obowiązek szyfrowania) opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby wykonawca przekazał zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452)”.
W omawianym przypadku Wykonawca podpisał formularz przeznaczony do złożenia, zmiany, wycofania oferty, natomiast nie podpisał samego pliku oferty. Zgodnie z przytoczoną opinią: „podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (…)”.
W omawianym stanie faktycznym złożony plik formularza oferty nie został opatrzony wymaganym podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 jako niezgodna z przepisami ustawy przez brak zachowania odpowiedniej formy elektronicznej dla oferty lub postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnej z art. 63 Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył plik formularza oferty bez opatrzenia go podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych dotyczącą elektronicznego podpisywania ofert, pn.: „Jak należy podpisać ofertę w postaci elektronicznej”:
„W zakresie procedury podpisywania oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci elektronicznej wskazać należy, że prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że wykonawca przekazuje zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę (jeżeli system komunikacji zakłada obowiązek szyfrowania) opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby wykonawca przekazał zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452)”.
W omawianym przypadku Wykonawca podpisał formularz przeznaczony do złożenia, zmiany, wycofania oferty, natomiast nie podpisał samego pliku oferty. Zgodnie z przytoczoną opinią: „podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (…)”.
W omawianym stanie faktycznym złożony plik formularza oferty nie został opatrzony wymaganym podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 jako niezgodna z przepisami ustawy przez brak zachowania odpowiedniej formy elektronicznej dla oferty lub postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnej z art. 63 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.