Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00020560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia on-line na ZPE dot.weryfikacji modelu szkoleń i doradztwa dla prac.pedag.szkół i przedszkoli,placówek dosk.nauczycieli,poradni psych-pedag,kuratoriów oświaty i jst.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ore1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia on-line na ZPE dot.weryfikacji modelu szkoleń i doradztwa dla prac.pedag.szkół i przedszkoli,placówek dosk.nauczycieli,poradni psych-pedag,kuratoriów oświaty i jst.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f35751-755a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018734/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.49 Prowadzenie szkoleń dot. weryfikacji modelu dla pracowników szkół, przedszkoli, pdn, ppp, KO i JST - wykłady i warsztaty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – opracowanie modelu szkolenia i doradztwa. Nr POWR.02.10.00-00-0002/18-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231899,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie szkoleń on-line dot. weryfikacji modelu szkoleńi doradztwa dla pracowników placówek doskonalenia nauczycieli (pdn)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 41432,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie szkoleń on-line dot. weryfikacji modelu szkoleńi doradztwa dla pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych (ppp)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 118897,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie szkoleń on-line dot. weryfikacji modelu szkoleńi doradztwa dla pracowników pedagogicznych szkół i przedszkoli
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 41130 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie szkoleń on-line dot. weryfikacji modelu szkoleńi doradztwa dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego (jst) i kuratoriów oświaty (ko)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30440 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Kobza Firma Szkoleniowa Akademia Twórczych Inspiracji CREATUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022010398
7.3.3) Ulica: Widokowa 32A
7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Nowoczesnej Edukacji SCHOLAR Piotr Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368343150
7.3.3) Ulica: Jasminowa 4/1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-811
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM NOWOCZESNEJ EDUKACJI SCHOLAR PIOTR MAZUR
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM NOWOCZESNEJ EDUKACJI SCHOLAR PIOTR MAZUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECHAA CONSULTING SP. Z,O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004182334
7.3.3) Ulica: Al. Racławickie 33/26a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-049
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-04Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Nowoczesnej Edukacji Scholar Piotr Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368343150
7.3.3) Ulica: Jaśminowa 4/1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-811
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM NOWOCZESNEJ EDUKACJI SCHOLAR PIOTR MAZUR
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM NOWOCZESNEJ EDUKACJI SCHOLAR PIOTR MAZUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- Usługa kompleksowej organizacji udziału lubuskich przedsiębiorców w dwudniowym wydarzeniu pn. "Lubuska Akademia Przedsiębiorczości w Zielonej Górze"
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.