Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128886/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Goniądz w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38
1.5.2.) Miejscowość: Goniądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857380043
1.5.8.) Numer faksu: 857380307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_goniadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Goniądz w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f83283-be7d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056821/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FD.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Goniądz, w ilości do 5 300 t.
2. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod CPV: 45233140-2 – roboty drogowe,
Kod CPV: 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg,
Kod CPV: 44113700–2 – materiały do naprawy nawierzchni dróg
3. Zamówienie obejmuje:
- dostarczenie kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm, jego rozścielenie, zagęszczenie i wyprofilowanie, na wskazanych odcinkach dróg gminnych;
- zamawiający każdorazowo w zależności od potrzeb będzie uzgadniać z wykonawcą odcinki dróg objęte wykonaniem zamówienia oraz termin wykonania zlecenia;
- wykonawca będzie zobowiązany do rozpoczęcia robót w terminie 3 dni od telefonicznego lub elektronicznego (za pomocą wiadomości e-mail) zgłoszenia przez zamawiającego potrzeby wykonania remontu;
- wykonawca będzie zobowiązany do zachowania ciągłości robót na zleconych przez zamawiającego odcinkach dróg;
- przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia – do 5 300 t dostarczonego, wyprofilowanego i zagęszczonego kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm;
- jednostką obmiaru wykonanych robót będzie 1 tona dostarczonego i wbudowanego kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm bez względu na odległość transportu;
- roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do SWZ);
- wykonawca zobowiązuje się do: oznakowania terenu robót na czas prowadzenia robót i zapewnienia ciągłości przejazdu.
4. Ilość dowiezionego kruszywa o uziarnieniu 0 – 31,5 mm będzie potwierdzana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na podstawie dokumentu wydania materiału (tzw. WZ), wystawionego przez zakład górniczy, z którego Wykonawca będzie nabywał kruszywo, dostarczonego przez Wykonawcę. Potwierdzone przez Zamawiającego dokumenty WZ, będą podstawą do wystawienia faktury VAT.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw materiału.
Na wskazanie Zamawiającego samochód z ładunkiem kruszywa będzie poddany kontrolnemu ważeniu na wadze u wskazanego przedsiębiorcy, a kosztami pomiaru obciążony zostanie Wykonawca. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość żwiru w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość żwiru w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.
6. Wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową określoną w ofercie pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego robót.
7. Ilość dowiezionego kruszywa wraz z wbudowaniem, rozścieleniem, zagęszczeniem i wyprofilowaniem, zamawiający będzie potwierdzać na podstawie kart drogowych lub raportów dziennych pracy sprzętu.
8. Wykonawca obowiązany będzie do oznakowania prowadzonych robót w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Dostarczone i wbudowane kruszywo powinno być odpowiedniej jakości i spełniać wymagania dla kruszyw naturalnych do wykonywania remontów nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg. W przypadku wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych lub gruntowych. Kruszywo powinno pochodzić z legalnie działającej żwirowni. Wykonawca powinien posiadać koncesję na wydobywanie kruszyw lub pisemne oświadczenie innego podmiotu wraz z podpisaną umową na udostępnienie tego materiału. Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać na żądanie Zamawiającego potwierdzenie, że kruszywo użyte do remontu nawierzchni żwirowych lub gruntowych odpowiadają wymaganiom Polskich Norm i posiadają wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234684,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259456,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234684,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE STANISŁAW CHODKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461094177
7.3.3) Ulica: ARMII KRAJOWEJ
7.3.4) Miejscowość: MOŃKI
7.3.5) Kod pocztowy: 19-101
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CHODKIEWICZ STANISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CHODKIEWICZ STANISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234684,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Remont drogi powiatowej nr 1887T Wałkonowy Górne - Bałków - dr. pow. Nr 0233T od km 0+460 do km 2+260
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.