Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00103801/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa emulsji asfaltowej , mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco oraz mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340310272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. PTTK 11
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 2286
1.5.8.) Numer faksu: 56 475 6064
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.golub-dobrzyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa emulsji asfaltowej , mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco oraz mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-269572cd-b1c7-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053487/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco oraz mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 757404,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiornika zlokalizowanego na placu Zamawiającego w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11, o łącznej ilości do 150 Mg. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zakupu emulsji asfaltowej nie więcej niż o 30 %.- Nazwa i kody CPV: 44113620-7- asfalt
2. Kationowa emulsja asfaltowa szybkorozpadowa niemodyfikowana C65B3PU/RC powinna spełniać wymagania normy PN-EN 13808: 2013- 10 oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które należy dostarczyć Zamawiającemu każdorazowo przy dostawie. Dostawy emulsji będą realizowane sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego, złożonym w formie pisemnej przesłanym faksem lub drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 4 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie
będzie przekraczać 20 Mg.
3. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 30 listopada 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113600-1 - Bitum i asfalt
4.5.5.) Wartość części: 470205,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej AC8S do stosowania na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11, o łącznej ilości do 150Mg. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zakupu nie więcej niż o 30%.- Nazwa i kody CPV: 44113600-1 bitum i asfalt
2. Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco winna odpowiadać wymogom określonym w obowiązującej normie PN-EN 13108- 1;2016-7 oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które należy dostarczyć Zamawiającemu każdorazowo przy dostawie. Dostawy mieszanki będą realizowane sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego złożonym w formie pisemnej przesłanym faksem lub drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 4 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać 25 Mg.
3. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 30 listopada 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 210249,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno- asfaltowej na zimno do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, służącej do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej dróg powiatowych, odpowiadającej Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 12697-1:2006 Mieszanki asfaltowe- o łącznej ilości do 200 Mg. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zakupu nie więcej niż o 30%.- Nazwy i kody CPV -44.11.36.00-1 bitum i asfalt
2. Wymagania techniczne i jakościowe:
a) musi być wyprodukowana na bazie asfaltu upłynnionego,
b) wykonana z kruszywa łamanego (w100%) o wymiarach ziaren do 8 mm,
c) lepiszcze modyfikowane,
d) zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 %
e) zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25 %
f) możliwość stosowania w niskich, jak i wysokich temperaturach od –
15C do + 30 o C, o dobrej przyczepności do powierzchni bitumicznych,
g) możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją,
h) możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 6 miesięcy od
dnia dostarczenia Zamawiającemu.
Mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym, którą należy dostarczyć Zamawiającemu każdorazowo przy dostawie..
3. Jednorazowa dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno nie przekroczy ilości 15 Mg, zapakowanej w szczelnie zamknięte worki foliowe po około 25 kg do 30 kg. Mieszankę mineralno- asfaltową na zimno należy dostarczyć na paletach wraz z rozładunkiem. Dostawy emulsji będą realizowane sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego złożonym w formie pisemnej przesłanym faksem lub drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 4 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
4. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 31 marca 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 76950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366417,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366970,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366417,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366417,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Mariusz Wilczyński Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792683532
7.3.4) Miejscowość: Rogowo 23
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO MARIUSZ WILCZYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152274,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG Poznań Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671769966
7.3.3) Ulica: Wawelska 106
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- "Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Golubiu - Dobrzyniu."
- Przebudowa i rozbudowa gminnej stacji wodociągowej w Gałczewie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Białkowo
- Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej i sieciowej pompowni wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy wiejskiej Golub-Dobrzyń - etap 3 i 4
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Sukcesywna sprzedaż mieszanki mineralno - asfaltowej typu beton asfaltowy dla KR 1- 4 na potrzeby ZDP w Trzebnicy w 2025 r. z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - zadanie nr 2
- Dostawa masy asfaltowej na zimno i kationowej emulsji asfaltowej
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej i masy asfaltowej na zimno do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego wraz z transportem Wykonawcy
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Piecki
- Remont, naprawa, konserwacja, wykonanie niektórych elementów infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi, elementy sieci odwodnienia na dk GDDKIA Białystok w latach 2025-2028
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.