Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00063443/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00190435/01 - Wynik z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 29
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7185881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d7a5bde-9e26-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00122768/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 - żywienie pozajelitoweZamówienie obejmuje zakup produktów do żywienia pozajelitowego - opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – aerozole, dyskiZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 – leki, antybiotykiZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 83000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4 – antybiotyki, lekiZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33651400-2 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 5 – spirytus skażony hibitanemOpis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 6 – benzyna apteczna.Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 7 – środki psychotropowe i odurzająceZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 8 - lekiZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33661700-8 - Pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 9 - Enoksaparyna sodowaZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 10 - roztwory leczniczeZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 11 – antybiotyki, leki IZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632000-9 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
33642000-2 - Ogólnoustrojowe preparaty hormonalne, z wyłączeniem hormonów płciowych
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33652000-5 - Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 12 – antybiotyki, leki IIZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632000-9 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
33640000-8 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów
33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 166000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 13 - żywienie dojelitoweOpis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 14 – leki pozostałeZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 15 – antybiotyki, leki IIIZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 69000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 16 – antybiotyki, leki IVZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
33632000-9 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 17 – antybiotyki, heparyny drobnocząsteczkowe, albuminyZamówienie obejmuje zakup produktów leczniczych niezbędnych dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego poprzez ich sukcesywne dostawy. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33621000-9 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33141540-7 - Albumina
4.5.5.) Wartość części: 98000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21089,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24611,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21089,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21089,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-30 do 2024-03-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4565,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4565,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4565,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4565,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-15 do 2024-03-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68956,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79244,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68956,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68956,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-28 do 2024-03-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2450,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2450,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpinus Chemia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581806775
7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2450,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-09 do 2024-03-08Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1357,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1357,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1357,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpinus Chemia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581806775
7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1357,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-09 do 2024-03-08Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15996,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17052,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15996,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15996,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-28 do 2024-03-27Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2045,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2045,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2045,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servier Polska Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272367467
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2045,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-09 do 2024-03-08Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38732,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38732,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38732,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38732,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-06 do 2024-03-05Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91755,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91755,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91755,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91755,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-09 do 2024-03-08Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87888,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87888,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87888,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87888,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-15 do 2024-03-14Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: Art.255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz.1710 z późn. zm.)
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49819,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53073,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49819,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49819,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-30 do 2024-03-29Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34445,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34445,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34445,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34445,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-15 do 2024-03-14Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62326,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84502,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62326,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62326,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-30 do 2024-03-29Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43206,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43206,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43206,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lek S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281341936
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43206,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-09 do 2024-03-08Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 17: zadanie nr 17 – antybiotyki, heparyny drobnocząsteczkowe, albuminy zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia, tj. nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art.255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz.1710 z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Pieluchomajtki dla osób z inkontynencją w stopniu średnim i ciężkim
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Pionkach
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- Dostawa płynów
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
więcej: Albumina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.