eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewicePrzebudowa drogi gminnej Nr 107120L w Osmolicach Drugich na odcinku 994,75 m



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 107120L w Osmolicach Drugich na odcinku 994,75 m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzyżewice 109

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +485666025

1.5.8.) Numer faksu: +485666025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@strzyzewice.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=489&p1=szczegoly&p2=79548

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Nr 107120L w Osmolicach Drugich na odcinku 994,75 m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5aaecae-b188-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027445/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi gminnej Nr 107120L w Osmolicach Drugich na odcinku 994,75 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106624/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRRII.271.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inwestycji „Przebudowa drogi gminnej Nr 107120L w Osmolicach Drugich na odcinku 994,75 m” Do wykonania są następujące roboty:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty rozbiórkowe,
3) usunięcie warstwy humusu na całym odcinku, gr. ok. 15 cm z odwozem urobku na odległość do 10 km
4) roboty ziemne z odwozem urobku na odległość do 10 km - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, wykopy pod przepusty pod zjazdami, odtworzenie rowu,
5) odwodnienie – przebudowa ścianek czołowych przepustu, oczyszczenie przepustów
6) wykonanie podbudowy:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
b) warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C1,5/2, gr. 33 cm
c) warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - 0-31,5 mm, gr. 20 cm,
7) wykonanie nawierzchni:
a) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową,
b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11W, betonu asfaltowego 50/70, gr. 8 cm,
c) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową,
d) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC-11S, betonu asfaltowego 50/70, gr. 4 cm,
8) roboty wykończeniowe:
a) umocnienie skarp płytami ażurowymi,
b) obustronne utwardzenie poboczy,
c) plantowanie skarp i korony nasypów,
d) plantowanie skarp i dna wykopów.
9) zjazdy indywidualne 19 szt.,
10) oznakowanie poziome: Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie: P-4 – 35 m, P-12 - 7,5 m, P-16 - 1szt.
11) oznakowanie pionowe: - 4 nowe komplety: słupki z rur ocynkowanych śr. 60 mm – 4 szt., tarcze znaków – 7 szt.: folia odblaskowa I generacji, tablice zakazu śr. 600 mm, tablice ostrzegawcze długość boku 750 mm. Do ustawienia są następujące znaki:
a) B-20 - 1 kpl. (tarcza + słupek),
b) D-2+A-7 + T-1 [STOP 100m] – 1 kpl. (3 tarcze + słupek),
c) D-42 – 1 kpl. (tarcza + słupek),
d) D-43 – 1 kpl. (tarcza + słupek).

Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie budowlano wykonawczym, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ
Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.

Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy:
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych;
2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót;
3) przedłożenie przed podpisaniem umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania równoważne do wyżej wskazanych.
4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy;
5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy;
7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót;
8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego;
9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami;
11) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej.
12) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy;
13) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru
14) czynny udział w odbiorach.
15) Wykonawca dostarczy przed odbiorem:
- Uzupełniony dziennik robót
- certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały ,
- kosztorysy powykonawcze
- inwentaryzację powykonawczą (1 szt.)

Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1430567,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1905922,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1430567,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151231

7.3.3) Ulica: ul. Grygowej 23

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-260

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1430567,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.