Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124604/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b514e8a0-fe2a-4d3d-b59e-cc9e69fd7c1d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b514e8a0-fe2a-4d3d-b59e-cc9e69fd7c1d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020500/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195056,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania (zgodnego z obowiązującymi przepisami w tym zakresie) odpadów komunalnych z terenu targowisk miejskich w Rybniku z częstotliwością określoną w tabeli nr 1 w SWZ.
2. Lokalizacja targowisk miejskich w Rybniku:
przy ul. Gen. Hallera,
przy ul. Patriotów,
przy ul. Broniewskiego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia poprzez zmniejszenie ilości i częstotliwości odbieranych pojemników w zależności od faktycznych potrzeb.
4. Odpady odbierane będą przez Wykonawcę zgodnie z harmonogramem (Tabela nr 1 w SWZ).
5. Odbiór odpadów na żądanie będzie odbywał się w godzinach 6.00-16.00, na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego pocztą elektroniczną potrzeby (czas reakcji na zgłoszenie jest jednym z kryteriów wyboru).
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) sporządzania zbiorczych miesięcznych zestawień zrealizowanych usług objętych zamówieniem przez cały okres obowiązywania umowy, zawierających informacje nt. ilości pojemników wywiezionych odpadów, a także rodzajów odebranych odpadów w danym miesiącu potwierdzonych przez Zamawiającego. Zestawienia te będą załącznikiem do faktury za wykonane usługi,
b) dostarczania Zamawiającemu kart przekazania odpadów zgodnie z kodami odpadów,
7. Wykonawca nie może wprowadzać żadnych zmian częstotliwości odbioru odpadów z targowisk bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.
8. Rzeczywiste ilości przekazywanych odpadów mogą się różnić od podanych w SWZ, jednak łączna wartość przekazywanych odpadów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość odpadów ma charakter szacunkowy i w żadnym wypadku nie stanowi to ze strony Zamawiającego zobowiązania do zapłaty za usługi w podanej ilości.
10. Orientacyjne ilości, ustalone w oparciu o analizę dotychczas przekazywanych odpadów zawarte są w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Podane w formularzu oferty ilości służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia.
11. Minimalny poziom realizacji zamówienia gwarantowany jest na poziomie 60%.
12. Odpady będą zagospodarowane zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023r. poz. 1587).
13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
- Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024 poz. 399 tj.),
- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587),
- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Z 2024 poz.54 tj.),
- Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz.10),
- wymaganiami art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2024r. Poz. 1289 tj.).
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art 226 ust. 1 pkt.5 ustawy Pzp.
Stosownie do treści art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215598,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215598,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215598,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420014555
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210661 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Kompleksowe usługi pralnicze dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zdania: Zadanie 1 - Ruch Chwałowice Zadanie 2 - Ruch Jankowice Zadanie 3 - Ruch Marcel Zadanie 4 - Ruch Rydułtowy
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Świadczenie usług w zakresie czynności salowej w SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
- Rozbudowa ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego
- Objęcie stałą kontrolą i bieżącym utrzymaniem wyznaczonych urządzeń odwadniających: 1)Stała kontrola i bieżące utrzymanie wyznaczonych urządzeń odwadniających; 2)Konserwacja rowów odwadniających.
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.