Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 7104400
1.5.8.) Numer faksu: +48 81 7445715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25243a88-2758-48b2-a8cc-1bb7906fe8c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001826/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25243a88-2758-48b2-a8cc-1bb7906fe8c23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XV SWZ dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, tel. 81 710 44 00; e-mail: as_lublin@sw.gov.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych w Areszcie Śledczym w Lublinie jest: mł. chor. Magdalena Kwiatkowska; ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, tel. 81 710 44 06,e-mail: iod_lublin@sw.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Dyrektor Aresztu Śledczego w Lublinie jako Administrator Danych Osobowych
2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe.
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Służby Więziennej. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8. Posiada Pan/Pani:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2025.RS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych przy zadaniu remontowym o nazwie „Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” polegających na wymianie okien w oddziałach mieszkalnych XI i XII pawilonu mieszkalnego F.
Część I – oddział XII,
Część II – oddział XI,
Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany w jednym etapie w przeciągu 120 dni od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych na daną część.
Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana okien
w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 8.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfiką terenu budowy znajdującego
się w jednostce penitencjarnej, ze szczególną dbałością o obiekty budowlane znajdujące
się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy.
4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, oraz przedmiarze robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).
• CZĘŚĆ I: ODDZIAŁ XII
Realizacja prac obejmuję wymianę okien o nw. wymiarach mierzonych po wymiarze ramy okiennej:
Szerokość (mm) Wysokość (mm) Ilość ( szt.)
1760 1590 5
1460 1590 38
1470 1590 4
840 1160 2
1140 1160 1
Minimalne parametry okien:
I. Wszystkie okna muszą składać się z trzech szyb, gr. szyby 4 mm
II. Klasa bezpieczeństwa: standardowa
III. Kolor zewnętrzny i wewnętrzny: biały
IV. System okienny: rozwierno-uchylny
V. Kolor klamek i osłonek: biały
VI. Kolor uszczelek: czarny
VII. Szyby wewnętrzna i zewnętrzna zabezpieczone folią bezpieczną ( klasa O2)
VIII. Parapet wewnętrzny z konglomeratu gr. 20 mm - kolor beż
IX. Okna ze słupkiem stałym wykonane w systemie 2:1 jedna kwatera mniejsza jedna większa.
X. System okna większego – uchylne
XI. System okna mniejszego – uchylno-rozwierne
XII. Obciążenie wiatrem ≥ C2
XIII. Wodoszczelność ≥ 8A
XIV. Przepuszczalność powietrza – 4
XV. Współczynnik przepuszczalności energii promieniowania słonecznego g ≥ 51%
1. Zakres prac
a) Demontaż okien i ościeżnic dotychczas zamontowanych w otworach okiennych
b) Montaż nowych okien w przygotowanych otworach
c) Montaż parapetów wewnętrznych
d) Obróbka glifów wewnętrznych ( tynkowanie, szpachlowanie, malowanie – kolor biały)
e) Uzupełnienie ewentualnych ubytków w elewacji, uszczelnienie połączeń pomiędzy elewacją a ramą okna.
2. Materiały
Wszystkie materiały , urządzenia i elementy sieci muszą być dopuszczone do obrotu
i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą „Prawo budowlane – (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834, 1222,1847,1881)
Każdy materiał musi posiadać atest wytwórcy, stwierdzający zgodność jego wykonania
z odpowiednimi normami.
Wykaz materiałów niezbędnych do realizacji zadania określony jest w przedmiarze robót.
W przypadku konieczności wykorzystania materiałów dodatkowych nieokreślonych
w przedmiarze robót, wykonawca jest zobligowany do zakupu i montażu ich na własny koszt.
3. Wykonanie robót
Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót zgodnie ze „sztuką budowlaną” przy wykorzystaniu niezbędnych do wykonania robót narzędzi i materiałów dostarczonych do Aresztu Śledczego w Lublinie na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do montażu niezbędnych urządzeń w sposób solidny i trwały. Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia terenu robót po zakończonych pracach remontowych.
Zakres robót obejmuje demontaż dotychczas zainstalowanych okien w otworach okiennych, oraz montaż w ich miejscu nowo dostarczonych okien. Dodatkowo Wykonawca wykona prace związane z demontażem lastrykowych parapetów wewnętrznych oraz montażem nowych parapetów z konglomeratu. Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót wykończeniowych związanych z obróbkami glifów wewnętrznych oraz miejsc przy nowo zainstalowanych parapetach. Dodatkowo wykonawca ma obowiązek odbioru z terenu aresztu zdemontowanych okien wraz z ościeżnicami i utylizacji ich na własny koszt.
Po zewnętrznej stronie okna znajduje się krata stalowa oraz parapet zewnętrzny, których zakres robót nie obejmuje, wykonawca zobowiązuję się do wymiany okien w sposób nie powodujący uszkodzenia wymienionych elementów.
Ze względu na fakt iż, zdecydowana większość okien wymieniana będzie w celach mieszkalnych, wymiana będzie prowadzona sukcesywnie w miarę możliwości udostępniania cel. Areszt Śledczy w Lublinie jest w stanie jednorazowo zwolnić do pięciu cel mieszkalnych. W związku z tym prace montażowo wykończeniowe muszą być prowadzone sukcesywnie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45421132-8 - Instalowanie okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawiera rozdział XXIII. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych przy zadaniu remontowym o nazwie „Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” polegających na wymianie okien w oddziałach mieszkalnych XI i XII pawilonu mieszkalnego F.
Część I – oddział XII,
Część II – oddział XI,
Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany w jednym etapie w przeciągu 120 dni od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych na daną część.
Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana okien
w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 8.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfiką terenu budowy znajdującego
się w jednostce penitencjarnej, ze szczególną dbałością o obiekty budowlane znajdujące
się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy.
4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, oraz przedmiarze robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).
• CZĘŚĆ II: ODDZIAŁ XI
Realizacja prac obejmuję wymianę okien o nw. wymiarach mierzonych po wymiarze ramy okiennej:
Szerokość (mm) Wysokość (mm) Ilość ( szt.)
1460 1590 38
1760 1590 5
1470 1590 3
850 1160 1
1150 1160 1
840 1160 1
1440 1590 1
1450 1590 1
1160 1180 1
Minimalne parametry okien:
I. Wszystkie okna muszą składać się z trzech szyb, gr. szyby 4 mm
II. Klasa bezpieczeństwa: standardowa
III. Kolor zewnętrzny i wewnętrzny: biały
IV. System okienny: rozwierno-uchylny
V. Kolor klamek i osłonek: biały
VI. Kolor uszczelek: czarny
VII. Szyby wewnętrzna i zewnętrzna zabezpieczone folią bezpieczną ( klasa O2)
VIII. Parapet wewnętrzny z konglomeratu gr. 20 mm - kolor beż
IX. Okna ze słupkiem stałym wykonane w systemie 2:1 jedna kwatera mniejsza jedna większa.
X. System okna większego – uchylne
XI. System okna mniejszego – uchylno-rozwierne
XII. Obciążenie wiatrem ≥ C2
XIII. Wodoszczelność ≥ 8A
XIV. Przepuszczalność powietrza – 4
XV. Współczynnik przepuszczalności energii promieniowania słonecznego g ≥ 51%
1. Zakres prac
a) Demontaż okien i ościeżnic dotychczas zamontowanych w otworach okiennych
b) Montaż nowych okien w przygotowanych otworach
c) Montaż parapetów wewnętrznych
d) Obróbka glifów wewnętrznych ( tynkowanie, szpachlowanie, malowanie – kolor biały)
e) Uzupełnienie ewentualnych ubytków w elewacji, uszczelnienie połączeń pomiędzy elewacją a ramą okna.
2. Materiały
Wszystkie materiały , urządzenia i elementy sieci muszą być dopuszczone do obrotu
i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą „Prawo budowlane – (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834, 1222,1847,1881)
Każdy materiał musi posiadać atest wytwórcy, stwierdzający zgodność jego wykonania
z odpowiednimi normami.
Wykaz materiałów niezbędnych do realizacji zadania określony jest w przedmiarze robót.
W przypadku konieczności wykorzystania materiałów dodatkowych nieokreślonych
w przedmiarze robót, wykonawca jest zobligowany do zakupu i montażu ich na własny koszt.
3. Wykonanie robót
Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót zgodnie ze „sztuką budowlaną” przy wykorzystaniu niezbędnych do wykonania robót narzędzi i materiałów dostarczonych do Aresztu Śledczego w Lublinie na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do montażu niezbędnych urządzeń w sposób solidny i trwały. Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia terenu robót po zakończonych pracach remontowych.
Zakres robót obejmuje demontaż dotychczas zainstalowanych okien w otworach okiennych, oraz montaż w ich miejscu nowo dostarczonych okien. Dodatkowo Wykonawca wykona prace związane z demontażem lastrykowych parapetów wewnętrznych oraz montażem nowych parapetów z konglomeratu. Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót wykończeniowych związanych z obróbkami glifów wewnętrznych oraz miejsc przy nowo zainstalowanych parapetach. Dodatkowo wykonawca ma obowiązek odbioru z terenu aresztu zdemontowanych okien wraz z ościeżnicami i utylizacji ich na własny koszt.
Po zewnętrznej stronie okna znajduje się krata stalowa oraz parapet zewnętrzny, których zakres robót nie obejmuje, wykonawca zobowiązuję się do wymiany okien w sposób nie powodujący uszkodzenia wymienionych elementów.
Ze względu na fakt iż, zdecydowana większość okien wymieniana będzie w celach mieszkalnych, wymiana będzie prowadzona sukcesywnie w miarę możliwości udostępniania cel. Areszt Śledczy w Lublinie jest w stanie jednorazowo zwolnić do pięciu cel mieszkalnych. W związku z tym prace montażowo wykończeniowe muszą być prowadzone sukcesywnie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45421132-8 - Instalowanie okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawiera rozdział XXIII. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga aby przedstawiony przez Wykonawcę wykaz zawierał co najmniej 1 robotę budowlaną:W zakresie zdolności technicznej Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu robót budowlanych (co najmniej 1 roboty) dotyczących montażu stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących posiadania zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, zamawiający zażąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych (co najmniej 1 roboty) dotyczących montażu stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5) i 7) ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SWZ;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. W przypadku
gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy może nastąpić zgodnie z § 14 [Zmiany treści umowy]- załącznik nr 8 Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ1. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, zapoznania
się z zakresem prac oraz miejscem ich realizacji.
2. Warunkiem odbycia wizji jest uprzednie złożenie do Dyrektora Aresztu Śledczego w Lublinie pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi załącznik nr 10 do SWZ . Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi wykonawca.
3. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, odrzuceniu będzie podlegać oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na przebudowie dachu akademika przy ul. Niecałej 8 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- Zakup sprzętu medycznego. Dozowniki i reduktory tlenowe.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
- Budowa drogi wewnętrznej Nr 53 w miejscowości Witowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.