Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129909/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu na potrzeby Zespołów ds. Remontów i Napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu (2 części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385525891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326710765
1.5.8.) Numer faksu: 326710773
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-zawiercie.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu na potrzeby Zespołów ds. Remontów i Napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu (2 części)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7931af2f-bbd5-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040886/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu na potrzeby Zespołów ds. Remontów i Napraw (2 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129909/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0016/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169160 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I pn.: „Zakup używanej zamiatarki drogowej”a) Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest używany pojazd specjalny zabudowany na samochodzie ciężarowym, o pojemności zbiornika minimum 4 m³, z odkurzaczem do liści i czyszczenia kratek ściekowych. Pojazd przeznaczony będzie dla potrzeb Zespołu ds. Remontów i Napraw w Zawierciu- Kądzielowie.
b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowana zamiatarka została wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2008. Rok produkcji zamiatarki stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdz. XIX.
c) Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z p.zm.) - zarejestrowany lub gotowy do rejestracji.
d) W związku z planowanym odbiorem pojazdu przez Zamawiającego we własnym zakresie, jak również oględzinami przed zawarciem umowy, o których mowa w rozdziale XX pkt 5 SWZ, Zamawiający wymaga, aby oferowany pojazd był udostępniony Zamawiającemu w odległości nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego.
- W Formularzu ofertowym Wykonawca wskaże adres postoju pojazdu oraz odległość w km od siedziby Zamawiającego. Zadeklarowana w ofercie odległość będzie sprawdzana przez Zamawiającego przy użyciu aplikacji „Google maps” (https://www.google.pl/maps) – „Wyznacz trasę samochodem”. Do wyznaczenia trasy samochodem, jako pierwsza wpisana zostanie pozycja – wskazane w Formularzu ofertowym „MIEJSCE POSTOJU ZAMIATARKI”, natomiast jako druga pozycja wpisany zostanie adres Zamawiającego: Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34.
- W przypadku, gdy aplikacja „google maps” wskaże więcej niż jedną trasę, do sprawdzenia zaoferowanej odległości wybrana zostanie najkrótsza trasa. Jednostką miary będzie kilometr.
- W przypadku gdy Wykonawca wskaże miejsce postoju pojazdu, którego odległość od CUW w Zawierciu będzie dłuższa niż 300 km, Zamawiający odrzuci jego ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia .
e) Szczegółowe wymagania techniczne zostały określone w Załączniku Nr 2A do SWZ – Formularzu specyfikacji technicznej dla części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144431-8 - Zamiatarki zasysające
4.5.5.) Wartość części: 135350 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II pn.: „Zakup fabrycznie nowej kosiarki bijakowej”a) Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest fabrycznie nowa kosiarka bijakowa
tylno-boczna na pantografie, przeznaczona do wykaszania dróg i poboczy. Wersja ciężka.
Dostosowana do nośnika osprzętu New Holland 105 TD. Sprzęt przeznaczony będzie dla
potrzeb Zespołu ds. Remontów i Napraw w Pilicy.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił minimum 12 miesięczny okres gwarancji
na zaoferowaną kosiarkę. Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert,
o którym mowa w rozdz. XIX.
c) Szczegółowe wymagania techniczne zostały określone w Załączniku Nr 2B do SWZ – Formularzu specyfikacji technicznej dla części II
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 33810,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADF Polska s.c. D. Krupa J. Pelc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8711769986
7.3.3) Ulica: Oleśnicka 12e
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na II część przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa kosiarki bijakowej wysięgnikowej z ramieniem
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę maszyn rolniczych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Samostrzelu
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.