Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opieki serwisowej i nadzór autorski systemu Optimed NXT w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu (na okres 24 miesięcy z dostępem 24/7/365)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281098840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komeńskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opieki serwisowej i nadzór autorski systemu Optimed NXT w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu (na okres 24 miesięcy z dostępem 24/7/365)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4d33c5-c710-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Opieka serwisowa i nadzór autorski systemu medycznego jest konieczna w celu utrzymania ciągłości działania systemu ewidencji świadczeń medycznych udzielanych w ramach podstawowej działalności szpitala pracującego w ruchu ciągłym.
Dotychczas obowiązująca umowa serwisowa zakończona 31.01.2023 r.
Firma Comarch S.A. jest producentem systemu medycznego Optimed NXT i z tego względu jest jedynym wykonawcą zdolnym świadczyć usługę serwisow
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka serwisowa i nadzór autorski systemu Optimed NXT w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu (na okres 24 miesięcy z dostępem 24/7/365)
Zakres licencji/modułów objętych nadzorem autorskim:
Izba Przyjęć, Oddział , Statystyka, Zlecenia, Blok operacyjny, Zakażenia, Pracownia diagnostyczna, Rehabilitacja, Poradnia, Wycena kosztów świadczeń, Rozliczenia NFZ, Kolejki oczekujących, Apteka, Apteczka oddziałowa, Dystrybucja leków, Symulator JGP
Zakres usług wchodzących w skład wyceny serwisu i nadzoru autorskiego :
• Modyfikacje produktu uwzględniające zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. NFZ, Min.Zdrowia, inne)
• Zgłaszanie błędów poprzez System Obsługi Zgłoszeń (NCR Manager) lub telefonicznie
• Dostęp do systemu serwisowego System Obsługi Zgłoszeń (NCR Manager) w trybie 24/7/365
• Instalacja nowych wersji produktu
• Dostęp do stanowiska pomocy HelpDesk oraz do dyżuru w trybie 24/7/365
• Gwarantowany czas reakcji na Awarie krytyczne (NCR-FAL): 4 godziny robocze
• Gwarantowany czas reakcji na Błędy (NCR-BUG): 1 dzień roboczy
• Gwarantowany czas reakcji na Utrudnienia (NCR-ERR): 2 dni robocze
• Gwarantowany czas naprawy na Awarie krytyczne (NCR-FAL): 1 dzień roboczy
• Gwarantowany czas naprawy na Błędy (NCR-BUG): 5 dni roboczych
• Gwarantowany czas naprawy na Utrudnienia (NCR-ERR): 30 dni robocze
• Dedykowany opiekun na II linii wsparcia
• Dostęp do konsultantów w zakresie standardowych prac serwisowych (raporty, konsultacje zdalne)
• Dostęp do konsultantów w zakresie rozliczeń
• Dostęp do konsultantów w zakresie oprogramowania systemowego oraz sprzętu
Usługi związane z oprogramowaniem systemowym oraz sprzętem (syst.operacyjne, bazy danych):
• Konsultacje z zakresu mechanizmów bezpieczeństwa (kopie bezpieczeństwa, odzyskiwanie danych)
• Asysta przy rozliczeniach z NFZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMARCH S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 39A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
- Opracowanie dokumentacji technologicznej i wykonawczej oraz wymiana łożyska głównego na podporze mostu dolnego w ciągu ulic Studzienna - Orla w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zakup licencji bazodanowych Oracle EE oraz SE2 wraz ze wsparciem producenta.
- Przedłużenie wsparcia systemu monitorowania infrastruktury SolarWinds
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.