Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088336/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00098904/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jachimowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samborzec 43
1.5.2.) Miejscowość: Samborzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158314443
1.5.8.) Numer faksu: 158314443 wew. 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jachimowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de3ba0c4-a43e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046821/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jachimowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obaszów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskiech na lata 2014-2020, działanie "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", operacja typu: "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088336/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ig.271.2.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 563230,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 454286,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jachimowice”.
2. Na działce nr ewid. 167/4 w miejscowości Jachimowice znajduje się rozpoczęta budowa budynku świetlicy wiejskiej. W obecnej chwili są wykonane fundamenty, mury fundamentowe, izolacje fundamentów i ław fundamentowych, ściany parteru i strop nad parterem. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego postępowania:
2.1 Wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu,
2.2 Wykonanie robót murowych w poziomie dachu,
2.3 Wykonanie robót wykończeniowych, w tym:
- wykonanie ścianek działowych z pustaków gazobetonowych,
- wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III z licowaniem ścian płytkami glazurowanymi,
- docieplenie budynku styropianem z wyprawą elewacyjną akrylową i wykonanie okładziny z tynku mozaikowego,
- montaż stolarki okiennej z PCV z nawietrzakami,
- montaż stolarki drzwiowej płytowej drewnopodobnej oraz aluminiowej z szybami bezpiecznymi,
- wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacją,
- roboty malarskie,
- układanie płytek gres na podłogach,
- wykonanie opaski z kostki betonowej przy budynku,
- wykonanie schodów w elewacji zachodniej z palisad i kostki betonowej gr. 4 cm
2.4 Wykonanie instalacji sanitarnych,
2.5 Wykonanie instalacji elektrycznych,
2.6 Montaż paneli PV,
2.7 Budowa wiaty przed budynkiem, w tym wykonanie:
- robót ziemnych,
- wykonanie ław i stóp fundamentowych żelbetowych,
- izolacje ław i stóp fundamentowych,
- izolacje pionowa abizol R+P,
- wykonanie drewnianej konstrukcji zadaszenia, impregnowanej i lakierowanej,
- pokrycie więźby dachowej płytami z poliwęglanu wzmocnionego gr. 10 mm,
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 5 cm pod zadaszeniem.
UWAGA!! Zamówienie stanowi część szerszego zakresu robót, które w części zostały zrealizowane w latach 2018 – 2020. Z projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie jedynie treści i zakres prac związany z tymi pozycjami przedmiaru robót, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ
2) przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
3. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby dokumentacja projektowa nie posiadała odniesienia do jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Gdyby, pomimo zweryfikowania dokumentacji, pozostało w treści lub na rysunku takie oznaczenie, należy traktować je jako produkty referencyjne, które mogą być zastąpione innymi o równoważnych parametrach, nawet gdyby nie było użyte przy nich określenie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy handlowe użyte w dokumentacji projektowej stanowiłyby definicję standardu lub typ produktu, a nie jako żądanie zaoferowania przez Wykonawców materiałów i urządzeń oferowanych przez konkretnych producentów. Za materiały i urządzenia równoważne będą uważane takie, które posiadają nie gorsze lub lepsze cechy lub parametry i spełniają podobne funkcje lub wykonane są z materiałów o podobnej charakterystyce, trwałości oraz wytrzymałości
4. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w normach użytych w SWZ i w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR oraz przez zastosowanie materiałów odpowiadających danej normie. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529760,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621637,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529760,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ-Budowa Patrycja Żyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 866-173-80-37
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529760,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SAMBORZEC
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- "Remont drogi powiatowej nr 1713T Wielogóra - Koprzywnica w miejscowości Chobrzany od km 7+070 do km 7+844".
więcej: przetargi SAMBORZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.