Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury wraz z modernizacją wybranych pomieszczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBRZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 73
1.5.2.) Miejscowość: Lubrza
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubrza.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1562c63a-bce9-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury wraz z modernizacją wybranych pomieszczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1562c63a-bce9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021298/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury wraz z modernizacją wybranych pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2
Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie podstawowym nie wpłynęły żadne oferty. Zamówienie zostało unieważnione. Dnia 01.03.2023 r. do Urzędu Gminy wpłynęło pismo Wykonawców, którzy są zainteresowani realizacją zamówienia.
Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. W związku z powyższym postanowiono zaprosić Wykonawcę do negocjacji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku użyteczności publicznej w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury wraz z modernizacją wybranych pomieszczeń" w miejscowości Lubrza przy ul. Wolności 73, działka nr 368/22.
Wszelkie roboty objęte remontem nie naruszają przegród zewnętrznych oraz nie ingerują
w elementy konstrukcyjne budynku. Prace remontowe będą wykonywane na parterze budynku. Budynek zostanie docieplony w całości.
Zakres prac obejmuje:
- docieplenie budynku (wysokość budynku w kalenicy wynosi 8,71 m), wraz z pracami towarzyszącymi,
- wymiana istniejących i montaż nowych kamer monitoringu CCTV
- wymianę okien i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych w ramach tych samych otworów, bez zmiany ich wielkości tzn. z zachowaniem istniejących wymiarów i bez ingerencji
w konstrukcje budynku,
- remont: sufitów, ścian wewnętrznych i posadzek,
- demontaż i montaż ścian działowych w celu zmiany układu funkcjonalnego budynku, wydzielenie pomieszczeń za pomocą ścian działowych, wykucie nowych otworów
w ścianach działowych,
- remont wewnętrznych instalacji: elektrycznej, odgromowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem wewnętrznych robót wykończeniowych po wymianie wszelkich instalacji,
- montaż wyposażenia kuchennego zgodnie ze specyfikacją
- montaż platformy dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku.
Działka nr 368/22 obręb Lubrza oznaczona jest w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego wsi Lubrza jako symbol 1U. Obszar inwestycji podlega ochronie konserwatorskiej tzn. leży w układzie ruralistycznym wsi Lubrza, który zarządzeniem Wójta Gminy Lubrza jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Zgłaszane roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z otrzymanymi zaleceniami konserwatorskimi. Celem inwestycji jest polepszenie i poprawa wyglądu i estetyki istniejącego budynku, jego funkcjonalności
i użytkowania oraz dostosowanie go do korzystania przez osoby niepełnosprawne. W ramach inwestycji nie ulega zmianie program i sposób użytkowania budynku.
Roboty obejmują docieplenie budynku o całkowitej jego wysokości niższej niż 12m, wszelkie roboty związane m. in. z oknami i drzwiami nie powodują naruszenia przegród zewnętrznych oraz elementów konstrukcyjnych budynku, instalacje remontowane wykonywane są
w ramach użytkowanego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I C.O, GAZ Sebastian Marzotko
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EDMUND JANIK HURTOWNIA MATERIAŁÓW ELEKTRO-INSTALACYJNYCH "CANDELA-1"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551852346
7.3.4) Miejscowość: Prężyna 57
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I C.O, GAZ Sebastian Marzotko
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I C.O, GAZ Sebastian Marzotko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2927200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.